idas Zgłoś #3261 Napisano 29 Czerwca 2015 Wróciłem z testowej jazdy .......... odcinek autostrada, 23km, prędkość 140/160km/h, tryb sport, spalanie 9.6l. Podobno auto na początku pali trochę więcej. Zobaczymy jak to będzie wyglądać później .. Podczas tankowania, do pierwszego odbicia pistoletu, weszło 72 litry. Tyle bedzie palic, a nawet ciutke wiecej. Mam w tym doswiadczenie. - - - - - aktualizacja - - - - - Dodam coś od siebie. Wczoraj zrobione prawie 1000 km - 90% autostrada. Spalanie wyszło 6,2 litra. W Niemczech spalanie spalanie wyszło poniżej 6l, przy ACC ustawionym na 160km/h. Wczoraj pozwoliłem sobie też na troszkę więcej - przy prędkości 200-220 spalanie na odcinku 22 km wyszło 9,6l jadąc pod wiatr. Średnie zużycie zawyża niestety polski odcinek autostrady (Świecko-Poznań). Droga zbudowana jest z jakiegoś innego betonu - opony są głośniejsze no i spalanie ok. 0,7 l wyższe (w Lagunie było to samo). Ogólnie jadąc Passatem strasznie się nudzę, gdyż zbyt wiele auto robi automatycznie . A teraz z innej beczki. Jeżeli ktoś zastanawia się nad DynAudio, to powiem że wart jest tych pieniędzy. Mam porównanie do Bose z Laguny i DynAudio bije Bose na głowę. Jakości dźwięku jest rewelacyjna. Siedzę obecnie wieczorami i zrzucam moje płyty na kartę SD. Nastepnym razem odpal np. Endomondo w komorce i zrob test lacznie z ta aplikacja. Bedzie pokazane na jakim odciunku jest to spalanie oraz jaki byl profil trasy. To sa wazne informacje i podawanie danych bez nich mija sie z celem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Enduan Zgłoś #3262 Napisano 29 Czerwca 2015 Mam jeszcze taka ogromna prośbę. Czy ktos z posiadaczy B8 mógłby sprawdzić oznaczenie szyby bocznej przedniej? Ostatnio jeździłem biturbo 240km i rzuciło mi sie w oczy ze przednie boczne szyby nie były sygnowane Saint-Gobain ale jakaś inna firma... Przednie szyby sygnowane są przez: DURACAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadziak Zgłoś #3263 Napisano 29 Czerwca 2015 (edytowane) Enduan - bardzo dziękuję. A czy ktoś mądry jest w stanie 100-procentowo wyjaśnić różnice między systemem instalacji telefonicznej Comfort a Premium? Rozumiem, że Premium nie ma półki na telefon, za to ma slot na kartę*sim. A co tracimy zamawiając zwykły Comfort? Widziałem na zdjęciach, że zyskujemy półkę i gniazdo USB przed lewarkiem skrzyni biegów. A co z usługami online, car net, mirror link itp? Jest gdzieś ładnie rozpisana lista różnic obu pakietów? Jak ta cała instalacja współpracuje z iPhone'ami? Edytowane 29 Czerwca 2015 przez tadziak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cayugo Zgłoś #3264 Napisano 29 Czerwca 2015 Przednie szyby sygnowane są przez: DURACAM Saint-Gobain są wtedy gdy są podgrzewane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Enduan Zgłoś #3265 Napisano 29 Czerwca 2015 Saint-Gobain są wtedy gdy są podgrzewane. my mówimy/piszemy o bocznych ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krisxx Zgłoś #3266 Napisano 29 Czerwca 2015 Tyle bedzie palic, a nawet ciutke wiecej. Mam w tym doswiadczenie. - - - - - aktualizacja - - - - - Nastepnym razem odpal np. Endomondo w komorce i zrob test lacznie z ta aplikacja. Bedzie pokazane na jakim odciunku jest to spalanie oraz jaki byl profil trasy. To sa wazne informacje i podawanie danych bez nich mija sie z celem. Dla testu >200km/h skasowałem dane długookresowe, więc pomiar był dokonany w miarę dokładnie. Co do ukształtowania terenu to pomiędzy Helmstedt a Magdeburgiem jest raczej płasko. Reszta danych pochodzi również z komputera pokładowego, ale te dane też w miarę pasują, gdyż zrobiłem ok. 950 kmi wlałem 58l paliwa. Rezerwa jeszcze się nie paliła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ptaku Zgłoś #3267 Napisano 29 Czerwca 2015 A co to za roznica czy spali 0,5litra mniej czy wiecej panowie bez jaj to nie forum jak zaoszczedzic kropelke paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnieteczek Zgłoś #3268 Napisano 29 Czerwca 2015 Dokładnie ,stać cię na konia to stać cię na bat!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niewienikt Zgłoś #3269 Napisano 29 Czerwca 2015 A co to za roznica czy spali 0,5litra mniej czy wiecej panowie bez jaj to nie forum jak zaoszczedzic kropelke paliwa I tu się mylisz, przy różnicy litra na setkę po przeciętnym przebiegu diesle`a we flocie (250 tys km) wychodzi ponad 12 tysięcy złotych. A mówię tylko o litrze na sto kilometrów, jednak robi to różnicę jak widać. Stosując podobną retorykę do Twojej mogę powiedzieć, że kupowanie felg OZ też się mija z celem, bo to tylko auto klasy średniej, albo tak samo wsadzanie dużych felg. Tylko imho każdy robi jak chce, jeden będzie myśleć o oszczędności i weźmie diesle`a i zaoszczędzi więcej, a drugi weźmie do szybszej jazdy 280hp tsi lub bitdi. A jeśli chodzi o pomiary spalania to też liczy się wiatr, nie raz czołowe podmuchy na autostradzie potrafiły mi nieźle mieszać w spalaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ptaku Zgłoś #3270 Napisano 29 Czerwca 2015 Bez jaj kupujesz auto za minimum 150k i liczysz roznice w soalaniu 0,5L ja kupuje auto dla przyjrmnosci a nie pracy i liczenia czy spali +/- 0,5L paliwa. A co do Ozetow to bez przesady od kiedy to sa felgi dla aut klasy premium ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #3271 Napisano 29 Czerwca 2015 Tak pozatym jaka srednice maja tarcze w 2.0tsi bo u mnie w Golfie mam 312mm seryjne klocki i tarcze byly troche slabe pomimo tego ze nie jestem rajdowcem. Z tego co wymierzyłem to 2.0 TSI ma przednie tarcze 312mm a tylne 300mm. Póki co nie narzekam, wręcz przeciwnie jestem bardzo zadowolony, ale wiadomo im większa moc tym większe potrzeby. Sama wielkość tarcz wpływa pewnie na drogę hamowania, ale może inne parametry wpłyną na efektywność również przy rozgrzanych hamulcach... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #3272 Napisano 29 Czerwca 2015 A czy ktoś mądry jest w stanie 100-procentowo wyjaśnić różnice między systemem instalacji telefonicznej Comfort a Premium? Rozumiem, że Premium nie ma półki na telefon, za to ma slot na kartę*sim. A co tracimy zamawiając zwykły Comfort? Widziałem na zdjęciach, że zyskujemy półkę i gniazdo USB przed lewarkiem skrzyni biegów. A co z usługami online, car net, mirror link itp? Jest gdzieś ładnie rozpisana lista różnic obu pakietów? Jak ta cała instalacja współpracuje z iPhone'ami? Zajrzyj do innych wątków, temat już był poruszany. Pokrótce - w premium składając kartę SIM do slotu zapominasz o sprawie komunikacji, i car-net korzysta sobie z transmisji danych za pomocą tej karty. Jeśli nie masz tego slotu, to masz dwie opcje: albo łączysz komórkę z Discover Pro jako źródło transmisji (u mnie się nie sprawdzało przy Nokii Lumia), albo wpinasz do USB router z WiFi, do którego się podłączasz Discover (do kupienia oddzielnie, ale wtedy również już bezobsługowo). To różnice w kwestii transmisji danych. Zajrzyj do wątku car-net. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Enduan Zgłoś #3273 Napisano 29 Czerwca 2015 (edytowane) Panowie sprawdziłem ACC ... Jadę sobie (nomen omen za nową mazdą 6)... dojeżdżam do skrzyżowania (czerwone) tempomat przy 27km/h się wyłącza, na ekranie między zegarami pojawia się informacja na czerwono z wykrzyknikiem wspomagana piszczałkami, że mam przejąć kierowanie bo jak nie to będzie awaryjnie hamował. Nie ryzykowałem czy to działa, wyhamowałem sam.. P.S. Doświetlanie zakrętów przy skręcie nie jest ze świateł przeciwmgielnych jak np. w B7 tylko z kloszy głównych lamp. Odcinek 38km, trasa podmiejska, średnia prędkość 48km/h spalanie 6.8l. Pytanie do kolegów, którzy jeżdżą samochodami flotowymi. Czy wy te auta macie kupione do własnej firmy ( i tu jest dla mnie zrozumiałe poszukiwanie oszczędności w niskim spalaniu przy dużych przebiegach), czy pracujecie w korporacji i macie je jako służbowe ? Pytam odnośnie dyskusji powyżej n.t. spalania '+- litr ON'. Bo z tego co mi się udało zauważyć na drogach - "firmówki" (swego czasu z kratkami) to zapierniczają po drodze konkretnie, nie ważne czy fabia czy A6 - ile fabryka dała.. Jesteście rozliczani z tego ile spalacie paliwa, że tak tym się przejmujecie ? Edytowane 29 Czerwca 2015 przez Enduan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #3274 Napisano 29 Czerwca 2015 Panowie sprawdziłem ACC ... Jadę sobie (nomen omen za nową mazdą 6)... dojeżdżam do skrzyżowania (czerwone) tempomat przy 27km/h się wyłącza, na ekranie między zegarami pojawia się informacja na czerwono z wykrzyknikiem wspomagana piszczałkami, że mam przejąć kierowanie bo jak nie to będzie awaryjnie hamował. Nie ryzykowałem czy to działa, wyhamowałem sam.. P.S. Doświetlanie zakrętów przy skręcie nie jest ze świateł przeciwmgielnych jak np. w B7 tylko z kloszy głównych lamp. z tego co przetestowali w EURO NCAP to się powinien zatrzymać ale kto by testował A co do doświetlania to jak włączysz kierunek i poniżej prędkości 30-40kmh włącza się statyczne doświetlanie z lamp przeciwmgielnych. Bez włączonego kierunkowskazu to faktycznie tylko LEDy skęcają dynamicznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Enduan Zgłoś #3275 Napisano 29 Czerwca 2015 z tego co przetestowali w EURO NCAP to się powinien zatrzymać ale kto by testował dokładnie - - - - - aktualizacja - - - - - A co do doświetlania to jak włączysz kierunek i poniżej prędkości 30-40kmh włącza się statyczne doświetlanie z lamp przeciwmgielnych. Bez włączonego kierunkowskazu to faktycznie tylko LEDy skęcają dynamicznie A widzisz ... to wszystko gra.. dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niewienikt Zgłoś #3276 Napisano 29 Czerwca 2015 Bez jaj kupujesz auto za minimum 150k Nie, taniej. liczysz roznice w soalaniu 0,5L Już litr robi różnicę, dwa to przepaść, na sto kilometrów, jak pisałem. I jeśli to jest auto do pracy to ma to znaczenie, a dla wielu z nas taki passat to auto do pracy. ja kupuje auto dla przyjrmnosci O rly? Passat? Nie rozśmieszaj mnie. I nie chcę dalej robić spamu, więc jak chcesz sobie pogadać o passacie jako o aucie sprawiającym niesamowitą przyjemność to zapraszam na pw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fischerr Zgłoś #3277 Napisano 29 Czerwca 2015 Dla zainteresowanych: w Poznaniu stoi u dealera, do wzięcia od ręki nówka B8 HL, AID, DSG 190, limuzyna, czarna, pakiet R i pakiet lusterka, 18". Mi niepotrzebny jest pakiet R, a i czarny kolor mi nie w smak - więc informuje - może komus ten konfig przypadnie do gustu. Czekam na łaskawe wyprodukowanie mojego konfigu w październiku, a miał być pierwotnie za 14 dni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ptaku Zgłoś #3278 Napisano 29 Czerwca 2015 Nie, taniej. Już litr robi różnicę, dwa to przepaść, na sto kilometrów, jak pisałem. I jeśli to jest auto do pracy to ma to znaczenie, a dla wielu z nas taki passat to auto do pracy. O rly? Passat? Nie rozśmieszaj mnie. I nie chcę dalej robić spamu, więc jak chcesz sobie pogadać o passacie jako o aucie sprawiającym niesamowitą przyjemność to zapraszam na pw. Skoro firmowka to za nic nie placisz wiec w czym bol ? A co innego mozna kupic za 160tys gdzie wygodnie zmiesci sie syn z zona i bagaz a dodatkowo auto przyspiesza ponizej 7sek do 100 ? Sorry ale na A6 lub BMW 5 mnie nie stac a auto z kora na masce mnie nie interesuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cayugo Zgłoś #3279 Napisano 29 Czerwca 2015 my mówimy/piszemy o bocznych ... A.... zmyliła mnie fraza "Przednie szyby sygnowane są przez: DURACAM" ... :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Agbar Zgłoś #3280 Napisano 29 Czerwca 2015 Panowie sprawdziłem ACC ... Jadę sobie (nomen omen za nową mazdą 6)... dojeżdżam do skrzyżowania (czerwone) tempomat przy 27km/h się wyłącza, na ekranie między zegarami pojawia się informacja na czerwono z wykrzyknikiem wspomagana piszczałkami, że mam przejąć kierowanie bo jak nie to będzie awaryjnie hamował. Nie ryzykowałem czy to działa, wyhamowałem sam.. P.S. Doświetlanie zakrętów przy skręcie nie jest ze świateł przeciwmgielnych jak np. w B7 tylko z kloszy głównych lamp. Odcinek 38km, trasa podmiejska, średnia prędkość 48km/h spalanie 6.8l. Pytanie do kolegów, którzy jeżdżą samochodami flotowymi. Czy wy te auta macie kupione do własnej firmy ( i tu jest dla mnie zrozumiałe poszukiwanie oszczędności w niskim spalaniu przy dużych przebiegach), czy pracujecie w korporacji i macie je jako służbowe ? Pytam odnośnie dyskusji powyżej n.t. spalania '+- litr ON'. Bo z tego co mi się udało zauważyć na drogach - "firmówki" (swego czasu z kratkami) to zapierniczają po drodze konkretnie, nie ważne czy fabia czy A6 - ile fabryka dała.. Jesteście rozliczani z tego ile spalacie paliwa, że tak tym się przejmujecie ? Enduan, twoja obecność na forum to skarbnica wiedzy dla oczekujących na B8. Dzięki ....mamy rozumieć, że ACC w manualu zatrzyma Paska?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach