jubiler Zgłoś #1521 Napisano 31 Marca 2015 Dokładnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jubiler Zgłoś #1522 Napisano 31 Marca 2015 Dokładnie Kumpel ma BMW 535D 313 KM i tam wydech też d!@# nie urywa. Rurki jak w Lagunie dci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IQM1 Zgłoś #1523 Napisano 31 Marca 2015 (edytowane) Podgrzewana kierownica - fajna sprawa ale jak 20 lat jeżdżę to raz stwierdziłem, że by mi się przydała ( było -24stC ).Jeśli garażujesz to za te 620 pln to można sobie fajne rękawiczki szofera sprawić :-) Park assist - dla kogoś kto umie parkować - właściwie bajer. Raz-dwa użyjesz i tak będziesz parkować samodzielnie. Kamera cofania - fajna sprawa ale wolałbym: Areaview - wyjeżdżasz przodem czy tyłem - widzisz na kamerze szerokokątnej to czego nie widzisz z pozycji kierowcy. Na parkingu jak Cię zastawią to widzisz dokładnie ile Ci zostało do przeciwników. Na pikacze nie zawsze idzie się zorientować. Jak jedziesz wolno po wyboistej drodze to procesor przedniej kamery może Cię ostrzec o zbyt wysokim kamieniu . Wjeżdżając w wąską*zatoczkę na kamerach widzisz czy się zmieścisz czy narożnika nie obetrzesz. Zakręcając na wstecznym na samych czujnikach możesz zgarnąć bokiem coś niskiego ( słupek, psa, rowerek, krawężnik, dziecko ). Fakt - kamery trzeba czyścić - pewnie tą z przodu najbardziej ale niewielka cena z lepszą orientację. Sensory odległości ostrzegają że COŚ jest. Na kamerach widzisz CO i w przypadku areaview z każdej strony. - - - - - aktualizacja - - - - - Side assist - gdyby było oddzielnie, byłby wart rozważenia. Line assist jest bez sensu. Jak nie umiesz się trzymać między liniami to idź na kawę lub do lekarza. Dwie LEDy w lusterkach za ponad 4800 pln w Pakiecie Drogowym ? Nieee... Przednia szyba grzana - jak najbardziej tak. Nawet za cenę obowiązkowego zestawu telefonicznego. Pakiet drogowy działa jako całość doskonale, idąc twoim tokiem rozumowania, wrócilibyśmy do czasów B1 - każdy powinien z pewnością sam wybrać co jest mu potrzebne i to wybrać. Mnie do pakietu drogowego przekonało to, iż auto może jechać samo, gdy coś się wydarzy - nie miałeś nigdy sytuacji ekstremalnego zmęczenia w długiej podróży, lub chwili rozproszenia z różnych powodów - ten system może przydać się naprawdę może raz, ale nie będzie wtedy ratował jak aeraview przed zarysowaniem kawałka blachy, lecz przed czymś o wiele poważniejszym . Pakiet domówiłem dopiero 3 miesiące po złożeniu zamówienia, po pierwszej jeździe próbnej autem w niego wyposażonym i po takich przemyśleniach jak wyżej Edytowane 31 Marca 2015 przez IQM1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krisxx Zgłoś #1524 Napisano 31 Marca 2015 Ech te wydechy Na szczęście w TDI 190KM jest dwururka z lewej strony i jest profeska a nie jakieś tam udawanie czegoś, czego nie ma Dokładnie tak ja mówisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #1525 Napisano 31 Marca 2015 Dokladnie. Mi chodzi o bezpieczenstwo...glupie ledy w lusterkach duzo pomagaja np przy czestych zmianach pasa we Wrocku gdy czlowiek zmeczony ma dosc tych *****... korkow i buja z pasa lewego do prawego. Jezdzilem sporo czasu mazdą 6 nowa z tymi bajerami. I chce to miec A jak z tym rline ? Mozna juz konfigurowac ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cayugo Zgłoś #1526 Napisano 31 Marca 2015 Pakiet drogowy działa jako całość doskonale, idąc twoim tokiem rozumowania, wrócilibyśmy do czasów B1 - każdy powinien z pewnością sam wybrać co jest mu potrzebne i to wybrać. Mnie do pakietu drogowego przekonało to, iż auto może jechać samo, gdy coś się wydarzy - nie miałeś nigdy sytuacji ekstremalnego zmęczenia w długiej podróży, lub chwili rozproszenia z różnych powodów - ten system może przydać się naprawdę może raz, ale nie będzie wtedy ratował jak aeraview przed zarysowaniem kawałka blachy, lecz przed czymś o wiele poważniejszym . Pakiet domówiłem dopiero 3 miesiące po złożeniu zamówienia, po pierwszej jeździe próbnej autem w niego wyposażonym i po takich przemyśleniach jak wyżej OK może jeśli masz już DSG. Ja wolę 4800pln ( plus 9000 pln w moim przypadku bo mam manual) przeznaczyć na hotel po drodze i dobre rozplanowanie trasy. Opisane przez Ciebie sytuacje powinny zdarzać się rzadko a najlepiej wcale ale rozumiem Twój tok myślenia. Na początku też wybrałem ten pakiet. Po przemyśleniu - wyborów zacząłem dokonywać na zasadzie co będę najczęściej używał a nie na zasadzie co może się kiedykolwiek stać. Wolę żeby auto co najwyżej wspomagało a nie zastępowało kierowcę. Pakiet drogowy jest IHMO takim małym diabełkiem: " Skoro mam super system to mogę jechać " i bałbym się pokusy takiego myślenia. Nie mam super pakietu - muszę uważać i koniec. Chce się spać za kółkiem = przerwa na kawę lub do hotelu. Line assist załatwi byle jaka droga bez pasów i cała ta technika idzie w łeb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viaderro Zgłoś #1527 Napisano 31 Marca 2015 a jak wyglada wydech w 1.8 Tsi jest prosty podwójny po jednej stronie czy jak ??? Podwójny, prosty z lewej strony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cayugo Zgłoś #1528 Napisano 31 Marca 2015 Dokladnie. Mi chodzi o bezpieczenstwo...glupie ledy w lusterkach duzo pomagaja np przy czestych zmianach pasa we Wrocku gdy czlowiek zmeczony ma dosc tych *****... korkow i buja z pasa lewego do prawego. Jezdzilem sporo czasu mazdą 6 nowa z tymi bajerami. I chce to miec A jak z tym rline ? Mozna juz konfigurowac ? Pozdrawiam Wrocław. Stare dobre czasy :-) W korku Side assist non stop będzie Ci zapalał zajętość pasa obok. Na żyletkę z tym nie pojedziesz, chyba że migaczy nie używasz :-) Może za stary jestem ale bałbym się zjeżdżać na pas obok tylko dlatego, że mi się led-a nie zapaliła ... Ale jak ktoś ładnie napisał: "Każdemu według potrzeb". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #1529 Napisano 31 Marca 2015 Pakiet drogowy działa jako całość doskonale, idąc twoim tokiem rozumowania, wrócilibyśmy do czasów B1 - każdy powinien z pewnością sam wybrać co jest mu potrzebne i to wybrać. Mnie do pakietu drogowego przekonało to, iż auto może jechać samo, gdy coś się wydarzy - nie miałeś nigdy sytuacji ekstremalnego zmęczenia w długiej podróży, lub chwili rozproszenia z różnych powodów - ten system może przydać się naprawdę może raz, ale nie będzie wtedy ratował jak aeraview przed zarysowaniem kawałka blachy, lecz przed czymś o wiele poważniejszym . Pakiet domówiłem dopiero 3 miesiące po złożeniu zamówienia, po pierwszej jeździe próbnej autem w niego wyposażonym i po takich przemyśleniach jak wyżej Twój tok rozumowania jest jak najbardziej rozsądny. Sęk w tym, ze ten system sprawdza sie na autostradzie, i niestety tylko tam. Na drogach lokalnych, krajowych, w mieście tyle razy próbuje Cię poprawić, ze zaczyna drażnić i po prostu go wyłączasz. Ja wyłączyłem dosyć szybko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #1530 Napisano 31 Marca 2015 Na żylete tez nie lubie... Ale we Wro strasznie zapieprzaja wszyscy sie spiesza. Nie ma nikogo na lewym pasie a nagle jeb... systemy sa pomocne bardzo. Line bajer ale tez pewnie nie jednemu spiochowi zycie uratowal.... Kto wie. W mercu jest tak ze po najechaniu na pas, kierownica wibruje. Ciekawe jak to jest w pasku.... Bo w mazdzie w glosnikach zalezy z ktorej strony najechalem na pas to dzwiek w tych glosnikach taki smieszny sie wydobywal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IQM1 Zgłoś #1531 Napisano 31 Marca 2015 Na żylete tez nie lubie... Ale we Wro strasznie zapieprzaja wszyscy sie spiesza. Nie ma nikogo na lewym pasie a nagle jeb... systemy sa pomocne bardzo. Line bajer ale tez pewnie nie jednemu spiochowi zycie uratowal.... Kto wie. W mercu jest tak ze po najechaniu na pas, kierownica wibruje. Ciekawe jak to jest w pasku.... Bo w mazdzie w glosnikach zalezy z ktorej strony najechalem na pas to dzwiek w tych glosnikach taki smieszny sie wydobywal W pasku, kierownica stawia lekki opór przy dojechaniu do linii, dla mnie nie jest to uciążliwe i system mam cały czas włączony - działa wszędzie gdzie są dwie linie, informuje o tym kolorem podświetlenia. Staram się zawsze jechać wypoczęty, lecz czasem życie płata nam figle i po prostu nie możesz się zatrzymać w hotelu - nie zamierzam nic nikomu udowadniać i nikogo do niczego przekonywać - wyraziłem tylko swoją opinię Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barteka3 Zgłoś #1532 Napisano 31 Marca 2015 (edytowane) A co myslicie.... Superb 3 lepszy od Paska ? 10 lat od nowosci superba 1 mialem. Kazdy mowil ze duzo ladniejszy od b5 i lepiej wyposazony. O 2ce zdania nie mam ale 3 zapowiada sie ciekawie: i te kominy trapezowe. Ciekawe czy tez ma full ledy i takie bajery typu zegary lcd i area view.... ja dlatego czekam na cennik superb (juz 09.04br) - dlaczego superb?: - zdecydowanie bardziej mi sie podoba niz passat - zegary lcd zdyskwalifikowalem (klasyczne zegary maja swoj urok, brak mozliwosci regulacji intesywnosci podswietlenia w lcd, poza tym najbardziej w lcd b8 podobał mi sie widok "klasycznych zegarów" - fakt fajnie np pokazuje animacje np side assist) - ledy - superb bedzie miał z przodu bi-ksenon z afs (jak w golfie gti, tj aktywnie zasłaniając obszar w którym jest samochód przed nami czy z ten najezdzajacy z przeciwka (na tym mi zależało) - dla mnie led daje mniej doswietlony obszar centralny od bi-xenon) - area view nie bedzie (dobry bajer przy pierwszym uzyciu, choc wprowadza dezorientacje; bede zamawial tylko tylna kamere) - poza tym sprytne rozwiazania simply clever - nie bede sie czuł tak dymany jak w vw (np alu 19 5800pln - doplata z '17) [ATTACH=CONFIG]130288[/ATTACH] Edytowane 31 Marca 2015 przez barteka3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cayugo Zgłoś #1533 Napisano 31 Marca 2015 http://www.passat.com/int/en/home.html?page=thepassatalltrack&video-0313f57a-162e-45fa-8b01-272de8b6d968=5.GTE-Alltrack-Movie.html Filmik na dole strony. Alltrack, GTE, R-line i inne ... Reklamówki coraz dłuższe całkiem jak terminy odbiorów :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #1534 Napisano 1 Kwietnia 2015 - ledy - superb bedzie miał z przodu bi-ksenon z afs (jak w golfie gti, tj aktywnie zasłaniając obszar w którym jest samochód przed nami czy z ten najezdzajacy z przeciwka (na tym mi zależało) - dla mnie led daje mniej doswietlony obszar centralny od bi-xenon) Możesz podeprzeć jakimś źrodłem? Według mojej wiedzy jest to technicznie niemożliwe choćby ze względu na konstrukcje (soczewka), by ksenon wyłączyl z doświetlenia wybrany obszar. tam sa dwa tryby-albo światło drogowe jest włączone, albo nie. Funkcja skrętu nie ma wpływu na wyłączenie doświetlenia wybranego obszaru objętego dana soczewka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #1535 Napisano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) ja dlatego czekam na cennik superb (juz 09.04br) - dlaczego superb?:- zdecydowanie bardziej mi sie podoba niz passat - zegary lcd zdyskwalifikowalem (klasyczne zegary maja swoj urok, brak mozliwosci regulacji intesywnosci podswietlenia w lcd, poza tym najbardziej w lcd b8 podobał mi sie widok "klasycznych zegarów" - fakt fajnie np pokazuje animacje np side assist) - ledy - superb bedzie miał z przodu bi-ksenon z afs (jak w golfie gti, tj aktywnie zasłaniając obszar w którym jest samochód przed nami czy z ten najezdzajacy z przeciwka (na tym mi zależało) - dla mnie led daje mniej doswietlony obszar centralny od bi-xenon) - area view nie bedzie (dobry bajer przy pierwszym uzyciu, choc wprowadza dezorientacje; bede zamawial tylko tylna kamere) - poza tym sprytne rozwiazania simply clever - nie bede sie czuł tak dymany jak w vw (np alu 19 5800pln - doplata z '17) [ATTACH=CONFIG]130288[/ATTACH] Superb tez dla mnie jest duzo ladniejszy. Ale ja jezdze często z kolegą CLSem mercem na full ledach z tym ze w pelnej opcji - dlugie caly czas chodzą non stop tylko cos tam steruje ze nikt nie mruga mysle ze passat ma tak samo - ja ślepy wiec dla mnie bomba. no chyba ze tak jak piszesz ten system bixenon taka samą robote robi. Licznik bajer ale tez mi nie zależy. Najbardziej to ja chce dwa kominy ) a co do przeslony i dlugich swiateł... nie moge znalezc filmu gdzie chyba jetta byla i pokazywali jak ta przeslona dziala ze dlugich nie trzeba wylaczac. Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek77 Zgłoś #1536 Napisano 1 Kwietnia 2015 Właśnie moje życie straciło sens. Pod blokiem stanął czarny B8. Wysiadł sąsiad. Kur... już nie będę pierwszy w mojej miejscowości :-) Lecę oglądać, wezmę gwóźdź :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krycho Zgłoś #1537 Napisano 1 Kwietnia 2015 Na forum go zaproś lepiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #1538 Napisano 1 Kwietnia 2015 ja dlatego czekam na cennik superb (juz 09.04br) - dlaczego superb?:- zdecydowanie bardziej mi sie podoba niz passat - zegary lcd zdyskwalifikowalem (klasyczne zegary maja swoj urok, brak mozliwosci regulacji intesywnosci podswietlenia w lcd, poza tym najbardziej w lcd b8 podobał mi sie widok "klasycznych zegarów" - fakt fajnie np pokazuje animacje np side assist) - ledy - superb bedzie miał z przodu bi-ksenon z afs (jak w golfie gti, tj aktywnie zasłaniając obszar w którym jest samochód przed nami czy z ten najezdzajacy z przeciwka (na tym mi zależało) - dla mnie led daje mniej doswietlony obszar centralny od bi-xenon) - area view nie bedzie (dobry bajer przy pierwszym uzyciu, choc wprowadza dezorientacje; bede zamawial tylko tylna kamere) - poza tym sprytne rozwiazania simply clever - nie bede sie czuł tak dymany jak w vw (np alu 19 5800pln - doplata z '17) [ATTACH=CONFIG]130288[/ATTACH] cennik Superba jest już w Czechach, można sobie ceny przemnożyć przez 0,15zł dorzucić z 10-15% i pewnie wyjdzie cennik w Polsce. http://www.skoda-auto.cz/SiteCollectionDocuments/skoda-auto/ke-stazeni/novy-superb-cenik.pdf Co do LED, to LED LEDowi nie równy. Np. nowy Leon nie ma dobrych opinii. W VW są dostępne dwa systemy aktywnych reflektorów: Zwykły Light Assist (który włącza/wyłącza światła drogowe jak kogoś wykryje) i Active Light Assist (ten co przysłania innych użytkowników drogi na bieżąco) Nawet w Pasku B7 jest ta opcja, więc Superb też mógł to dostać. A co do jasności to mam porównanie B7 xenon i B8 LED i wg mnie lepiej świeci B8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #1539 Napisano 1 Kwietnia 2015 a co do przeslony i dlugich swiateł... nie moge znalezc filmu gdzie chyba jetta byla i pokazywali jak ta przeslona dziala ze dlugich nie trzeba wylaczac. Czyli tak jak mówiłem, co obrazowane jest na animacji - reflektor działa albo w trybie światła drogowego, albo mijania. Rejestrując obiekt w polu zasięgu komputer przełącza lewy reflektor ze światła drogowego na mijania, drugi pozostawia w trybie światła drogowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cortez Zgłoś #1540 Napisano 1 Kwietnia 2015 Dzieki wszystkim za komentarze dotyczace mojego "ostatniego" pytania (are view czy inne gadżety ). Pozwole sobie odnieść się do nuch hurtem:). Czytałem je bardzo uważnie, wróciłem nawet do stron już przeczytanych. Niestety w salonie do którego mam najbliżej nie ma teraz auta z area view, park assit, itd. A ja musze zamknąć sprawę w dniu dzisiejszym. Czekam na "ostateczna" wycene takiej konfiguracji : 2.0 TDI CR BMT 150 KM (110 kW) DSG - HL Pakiet Business Dodatkowo przyciemniane szyby od drugiego rzedu siedzen wraz z szyba tylna System nawigacji satelitarnej "Discover Pro" - dla pakietu Business Area View Autoalarm Pakiet Lusterka Lakier metalik Pakiet drogowy Gwarancja 36 mies./150 tys. km Ambient Podgrzewana kierownica Wiem, że podgrzewana szyba to swietna rzecz, ale z telefonem premium do prawie 3400 zeta. Mam nadzieje że ogrzewanie przedniej szyby daje radę. Jak widzicie zdecydowałem poprosić o wycene wersji z area view i pakietem drogowym. Pakiet drogowy tylko ze względu na martwe pole mimo kolosalnej kwoty. Wole wspomóc się tymi ostrzeżeniami w lusterkach, mimo że rozumiem zastrzeżenia nie tylko co do ceny, ale również pewnego rodzaju lenistwa myślowego:). Area view bo oprócz czujnków z przodu i z tyłu, chciałbym mieć jakiegoś dodatkowego asystenta w trudniejszych sytuacjach parkowania czy wyjazdu z parkingu. Jak to wygląda po złożeniu zamówienia? Można jeszcze konfigurować z innymi opcjami?. Pytam bo dzisiejsza sytuacja na drodze do pracy kazała mi się zastanowić nad mocniejszym silnikiem. Konfiguracja 2.0 TDI CR BMT 190 KM (140 kW) DSG - 6 stopniowa zamiast area view i pakiet drogowy. Wtedy mieszczę się nadal w budżecie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach