dvd Zgłoś #1 Napisano 8 Listopada 2014 Witam wszystkich Od jakiegoś czasu mam takie problemy z kierownicą że jak delikatnie kręcę w lewo i prawo za miast skręcać płynie to delikatnie przeskakuje. Do tego od czasu do czasu podczas ruszania samochód lubi zapiszczeć jak mu dodam gazu a potem przestaje. I jest przerwa nieraz dwa tygodnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #2 Napisano 8 Listopada 2014 problemy z kierownicą że jak delikatnie kręcę w lewo i prawo za miast skręcać płynie to delikatnie przeskakuje. Zlokalizuj z ktorej strony jest ten przeskok. Niech ktos kreci kierownica, ty stan kolo auta i nasluc*uj. Byc moze lozysko gornego mocowania amortyzatora siadlo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #3 Napisano 8 Listopada 2014 ozysko gornego mocowania amortyzatora siadlo W B5 nie ma łożyska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrg1991 Zgłoś #4 Napisano 9 Listopada 2014 Może krzyżak pod kierownicą się powoli zaciera?? Też będzie dawał takie objawy e kierownica nie będzie się płynnie kręcić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #5 Napisano 9 Listopada 2014 A nie zmieniales kolumny kierowniczej? albo krzyzaka? bo jesli tak to mogles dostac od anglika,przy angielskim krzyzaku sa przeskoki wlasnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dvd Zgłoś #6 Napisano 10 Listopada 2014 Nie wiem jak to jest z łożyskiem ja mam B5 FL, układ kierowniczy oryginalny działał do pewnego czasu a teraz takie coś zaczęło mnie denerwować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dxfm Zgłoś #7 Napisano 18 Listopada 2014 Mam to samo. U mnie najlepiej to czuć przy prędkości około 50-70km/h gdy lekko prostuję kierownicę to wraca wyczuwalnymi skokami. Po kilku miesiącach straciła szczelność maglownica, to znaczy sikało z niej na koła. Po regeneracji te skoki nie ustały. Teraz dodatkowo jakby zacierała się przekładnia, a w pojemniku płynu wspomagania nie "gotuje się" jak wcześniej. Nie wiem, czy te czynniki mają coś wspólnego, czy to pompa, przewody czy co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dvd Zgłoś #8 Napisano 26 Listopada 2014 Niedawno zmieniłem koła na zimowe i okazało się że te przeskoki są nie wyczuwalne ale czasami mam wrażenie że w lewo jak skręcę a potem kierownica wraca to szybciej niż bym skręcił w prawo a potem powrót Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek24dm Zgłoś #9 Napisano 26 Listopada 2014 Mam to samo. U mnie najlepiej to czuć przy prędkości około 50-70km/h gdy lekko prostuję kierownicę to wraca wyczuwalnymi skokami. Po kilku miesiącach straciła szczelność maglownica, to znaczy sikało z niej na koła. Po regeneracji te skoki nie ustały. Teraz dodatkowo jakby zacierała się przekładnia, a w pojemniku płynu wspomagania nie "gotuje się" jak wcześniej. Nie wiem, czy te czynniki mają coś wspólnego, czy to pompa, przewody czy co? Lepiej kupić dobrą używaną przekładnie niż chińskie regenerację. Również miałem uskoki kierownicy na zakrętach. Osobiście kupiłem magiel z passata z 2004r., w dodatku z benzyny 2.8 to pewnie nie ma tyle km na nabite co od diesla. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach