Skocz do zawartości
dvd

Dziwne przeskoki kierownicy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

 

Od jakiegoś czasu mam takie problemy z kierownicą że jak delikatnie kręcę w lewo i prawo za miast skręcać płynie to delikatnie przeskakuje. Do tego od czasu do czasu podczas ruszania samochód lubi zapiszczeć jak mu dodam gazu a potem przestaje. I jest przerwa nieraz dwa tygodnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
problemy z kierownicą że jak delikatnie kręcę w lewo i prawo za miast skręcać płynie to delikatnie przeskakuje.

Zlokalizuj z ktorej strony jest ten przeskok. Niech ktos kreci kierownica, ty stan kolo auta i nasluc*uj. Byc moze lozysko gornego mocowania amortyzatora siadlo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ozysko gornego mocowania amortyzatora siadlo

 

W B5 nie ma łożyska

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może krzyżak pod kierownicą się powoli zaciera?? Też będzie dawał takie objawy e kierownica nie będzie się płynnie kręcić :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie zmieniales kolumny kierowniczej? albo krzyzaka? bo jesli tak to mogles dostac od anglika,przy angielskim krzyzaku sa przeskoki wlasnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to jest z łożyskiem ja mam B5 FL,

układ kierowniczy oryginalny działał do pewnego czasu a teraz takie coś zaczęło mnie denerwować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo. U mnie najlepiej to czuć przy prędkości około 50-70km/h gdy lekko prostuję kierownicę to wraca wyczuwalnymi skokami. Po kilku miesiącach straciła szczelność maglownica, to znaczy sikało z niej na koła. Po regeneracji te skoki nie ustały. Teraz dodatkowo jakby zacierała się przekładnia, a w pojemniku płynu wspomagania nie "gotuje się" jak wcześniej. Nie wiem, czy te czynniki mają coś wspólnego, czy to pompa, przewody czy co?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niedawno zmieniłem koła na zimowe i okazało się że te przeskoki są nie wyczuwalne ale czasami mam wrażenie że w lewo jak skręcę a potem kierownica wraca to szybciej niż bym skręcił w prawo a potem powrót

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam to samo. U mnie najlepiej to czuć przy prędkości około 50-70km/h gdy lekko prostuję kierownicę to wraca wyczuwalnymi skokami. Po kilku miesiącach straciła szczelność maglownica, to znaczy sikało z niej na koła. Po regeneracji te skoki nie ustały. Teraz dodatkowo jakby zacierała się przekładnia, a w pojemniku płynu wspomagania nie "gotuje się" jak wcześniej. Nie wiem, czy te czynniki mają coś wspólnego, czy to pompa, przewody czy co?

 

Lepiej kupić dobrą używaną przekładnie niż chińskie regenerację. Również miałem uskoki kierownicy na zakrętach. Osobiście kupiłem magiel z passata z 2004r., w dodatku z benzyny 2.8 to pewnie nie ma tyle km na nabite co od diesla.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności