Skocz do zawartości

dxfm

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dxfm

  • Urodziny 01.01.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (ASZ)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Mam to samo. U mnie najlepiej to czuć przy prędkości około 50-70km/h gdy lekko prostuję kierownicę to wraca wyczuwalnymi skokami. Po kilku miesiącach straciła szczelność maglownica, to znaczy sikało z niej na koła. Po regeneracji te skoki nie ustały. Teraz dodatkowo jakby zacierała się przekładnia, a w pojemniku płynu wspomagania nie "gotuje się" jak wcześniej. Nie wiem, czy te czynniki mają coś wspólnego, czy to pompa, przewody czy co?
  2. dxfm

    Tylna wycieraczka w B5

    Czytaj proszę to co piszesz. Ze zdania wynika, że wycieraczka niestety chodzi, a jej (wycieraczki) nie ma na gumowej rurce ??? A może w dobie genderyzmu płyn jest kobietą? Może chodzi o to, że płyn nie leci? Poszukaj na forum bo widziałem wątki. Mogła rurka wypaść z jakiejś złączki i leje płynem gdzieś do auta. Mnie kiedyś nie sikało z tyłu, ale okazało się, że woda zamarzła. Ale tej zimy mamy wyjątkowo dużo temperatur powyżej 0C i raczej nie jest to zamarznięta woda.
  3. dxfm

    Tylna wycieraczka w B5

    Poluzowała się na trzpieniu. Zdejmij zewnętrzną zaślepkę i sprawdź nakrętkę.
  4. dxfm

    Tylna wycieraczka w B5

    Cześć! Widzę, że w większości problem dotyczy rurki spryskiwacza. Natomiast u mnie ta rurka jest w świetnym stanie, ale zatarła się ta tuleja (?) i trzpień napędu wycieraczki - pewnie wdała się korozja, powstało pęknięcie i teraz nie da się wyciągnąć. Pryskałem WD40, biłem młotkiem i nic - tylko trochę się szczelina zwiększyła. Przed zatarciem spryskiwacz psikał normalnie - do góry. Może ma ktoś niepotrzebny sprawny mechanizm (może być z uszkodzonymi: rurką spryskiwacza, elektroniką, silnikiem a może i tym plastikowym kołem zębatym)? Chociaż nie jestem pewny silnika, nie mam jak sprawdzić, bo koło zębate zablokowane. Elektronika nie wygląda na upaloną. Zdjęcia:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności