Skocz do zawartości
McBoss

1.8T Tak ma przyspieszać, czy cos tu nie gra?? [filmik]

Rekomendowane odpowiedzi

Poprawilem wiazke od N75 i slychac, ze pracuje. Ale nie pomoglo to na zbyt wiele. Ale lepiej, zeby dzialal w 100% co wiadome :)

Rozkrecilem przepustnice, przeczyscilem, rozkrecilem elektronike od przepustnicy i przesunalem kostke ktora jezdzi po potencjometrze. Dalo to taki efekt, ze przepustnice odrazu dalo sie zaadoptowac. Wczesniej nie bylo takiej mozliwosci i wisialy dwa bledy od przepustnicy. Po tym zabiegu bledy zniknely i udalo sie zaadoptowac przepustnice. Teraz auto pompuje 0.4 i to chyba jest jego max. Widocznie turbina nie jest w stanie idealnym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Poprawilem wiazke od N75 i slychac, ze pracuje.

Możesz zrobić log dla lepszego zobrazowania..

 

Teraz auto pompuje 0.4 i to chyba jest jego max.

Albo jakaś nieszczelność.. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Chciałem się pochwalić, że zaworek wczoraj wstawiony, trochę zabawy od góry było, ale dałem radę, a różnica jest wielka jak dla mnie. Auto zaczęło lepiej przyśpieszać, na jałowym biegu obroty już ani drgną, stabilnie wszystko pracuję, a przede wszystkim został wyeliminowany problem, o którym pisałem już gdzieś na forum, a mianowicie szarpanie przy gwałtownym ruszaniu/przyśpieszaniu. Teraz tego nie ma. Tylko nie wiem dlaczego poprzedni właściciel wstawił rurkę, która z jednej strony była zaślepiona, tak samo ta cieniutka, która od góry idzie była zaślepiona... No ale ważne, że naprawiłem ;)

A Pana z linku, który podawałem, szczerze polecam. Bałem się co dostanę trochę, ale przyszedł oryginał, oryginalnie zaplombowany i świeży ;) Panowie okazali się też ASO VW a ja nie wyrzuciłem w błoto 70-80 zł.

 

Może komuś się przydadzą moje wywody, jak będzie miał taki sam problem.

 

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ja mam problem z przerwaniem przy ostrym butowaniu musze sprawdzić tego n75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie mi czy 0.5bar powinno pojawiac sie odrazu po wcisnieciu gazu do dechy nawet przy 1200obr/min., czy cisnienie stopiowo rosnie wraz z obrotami silnika??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A powiedzcie mi czy 0.5bar powinno pojawiac sie odrazu po wcisnieciu gazu do dechy nawet przy 1200obr/min., czy cisnienie stopiowo rosnie wraz z obrotami silnika??

 

rośnie wraz z obrotami, w końcu nadciśnienie wytwarza turbosprężarka a nie jest podawane z butli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to dobrze.

 

Jeszcze jedno przyszlo mi do glowy. Boost gauge wpialem w przewod idacy od kolektora do DV, to na pewno nie stanowi problemu dla mierzenia cisnienia turbiny?

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9e27595dbe8ab71c.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrzucam filmik z pracy na jalowym. Moglby ktos przesluchac, dlaczego silnik tak glosno chodzi?

 

Tutaj filmik: (silnik zimny)

 

 

 

 

Tutaj silnik rozgrzany i po wcisnieciu i puszczeniu gazu slychac taki odglosc jak przy jezdzie na rowerze...

 

 

Co o tym myslec panowie?

Edytowane przez McBoss

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na podstawie filmiku to raczej ciężko postawić diagnozę tym bardziej trafną. Widzę, że wlot powietrza masz niekompletny przez co też może być słychać głośniej zasysanie powietrza.

W drugim filmiku bardziej słychać nieprzyjemne dźwięki. Spróbuj ustalić na żywo skąd dobiegają odgłosy.

Jeśli tylna cześć pokrywy głowicy to możesz się domyśleć... :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie, ze blizej sciany grodziowej, wiec co? Napinacz i lancuch?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze odnosnie mierzenia cisnienia u mnie w aucie.

 

Boost gauge na zgaszonym silniku wskazowke ma gdzies mniej wiece okolo -0.1 Bar. A powinien wskazywac chyba 0Bar, no nie?

Zaznaczylem na zolto na rysunku jak to mniej wiecej u mnie wyglada. Moze wskaznik o 0.1 bara przeklamuje ;)

 

 

Bez nazwy-1.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności