McBoss Zgłoś #61 Napisano 6 Listopada 2014 Poprawilem wiazke od N75 i slychac, ze pracuje. Ale nie pomoglo to na zbyt wiele. Ale lepiej, zeby dzialal w 100% co wiadome Rozkrecilem przepustnice, przeczyscilem, rozkrecilem elektronike od przepustnicy i przesunalem kostke ktora jezdzi po potencjometrze. Dalo to taki efekt, ze przepustnice odrazu dalo sie zaadoptowac. Wczesniej nie bylo takiej mozliwosci i wisialy dwa bledy od przepustnicy. Po tym zabiegu bledy zniknely i udalo sie zaadoptowac przepustnice. Teraz auto pompuje 0.4 i to chyba jest jego max. Widocznie turbina nie jest w stanie idealnym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #62 Napisano 6 Listopada 2014 Poprawilem wiazke od N75 i slychac, ze pracuje. Możesz zrobić log dla lepszego zobrazowania.. Teraz auto pompuje 0.4 i to chyba jest jego max. Albo jakaś nieszczelność.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stackhouse Zgłoś #63 Napisano 7 Listopada 2014 Witam. Chciałem się pochwalić, że zaworek wczoraj wstawiony, trochę zabawy od góry było, ale dałem radę, a różnica jest wielka jak dla mnie. Auto zaczęło lepiej przyśpieszać, na jałowym biegu obroty już ani drgną, stabilnie wszystko pracuję, a przede wszystkim został wyeliminowany problem, o którym pisałem już gdzieś na forum, a mianowicie szarpanie przy gwałtownym ruszaniu/przyśpieszaniu. Teraz tego nie ma. Tylko nie wiem dlaczego poprzedni właściciel wstawił rurkę, która z jednej strony była zaślepiona, tak samo ta cieniutka, która od góry idzie była zaślepiona... No ale ważne, że naprawiłem A Pana z linku, który podawałem, szczerze polecam. Bałem się co dostanę trochę, ale przyszedł oryginał, oryginalnie zaplombowany i świeży Panowie okazali się też ASO VW a ja nie wyrzuciłem w błoto 70-80 zł. Może komuś się przydadzą moje wywody, jak będzie miał taki sam problem. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r4d3oN Zgłoś #64 Napisano 7 Listopada 2014 Właśnie ja mam problem z przerwaniem przy ostrym butowaniu musze sprawdzić tego n75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #65 Napisano 7 Listopada 2014 A powiedzcie mi czy 0.5bar powinno pojawiac sie odrazu po wcisnieciu gazu do dechy nawet przy 1200obr/min., czy cisnienie stopiowo rosnie wraz z obrotami silnika?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #66 Napisano 7 Listopada 2014 A powiedzcie mi czy 0.5bar powinno pojawiac sie odrazu po wcisnieciu gazu do dechy nawet przy 1200obr/min., czy cisnienie stopiowo rosnie wraz z obrotami silnika?? rośnie wraz z obrotami, w końcu nadciśnienie wytwarza turbosprężarka a nie jest podawane z butli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #67 Napisano 7 Listopada 2014 No to dobrze. Jeszcze jedno przyszlo mi do glowy. Boost gauge wpialem w przewod idacy od kolektora do DV, to na pewno nie stanowi problemu dla mierzenia cisnienia turbiny? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9e27595dbe8ab71c.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #68 Napisano 8 Listopada 2014 (edytowane) Wrzucam filmik z pracy na jalowym. Moglby ktos przesluchac, dlaczego silnik tak glosno chodzi? Tutaj filmik: (silnik zimny) Tutaj silnik rozgrzany i po wcisnieciu i puszczeniu gazu slychac taki odglosc jak przy jezdzie na rowerze... Co o tym myslec panowie? Edytowane 8 Listopada 2014 przez McBoss Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #69 Napisano 8 Listopada 2014 Na podstawie filmiku to raczej ciężko postawić diagnozę tym bardziej trafną. Widzę, że wlot powietrza masz niekompletny przez co też może być słychać głośniej zasysanie powietrza. W drugim filmiku bardziej słychać nieprzyjemne dźwięki. Spróbuj ustalić na żywo skąd dobiegają odgłosy. Jeśli tylna cześć pokrywy głowicy to możesz się domyśleć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #70 Napisano 8 Listopada 2014 Wydaje mi sie, ze blizej sciany grodziowej, wiec co? Napinacz i lancuch? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #71 Napisano 9 Listopada 2014 Jeszcze odnosnie mierzenia cisnienia u mnie w aucie. Boost gauge na zgaszonym silniku wskazowke ma gdzies mniej wiece okolo -0.1 Bar. A powinien wskazywac chyba 0Bar, no nie? Zaznaczylem na zolto na rysunku jak to mniej wiecej u mnie wyglada. Moze wskaznik o 0.1 bara przeklamuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach