Stackhouse Zgłoś #41 Napisano 24 Października 2014 (edytowane) Witam. Nie chcę zakładać nowego tematu a mam podobny problem...z tym, że chyba mam podejrzanego: Nr BOSCH 0 280 142 108 Najlepiej kupić BOSCHa czy polecacie jakieś inne? Poprzedni właściciel zamiast tego popsutego zaworku wstawił jakąś rurkę o ile dobrze się zorientowałem gdzie to było zamontowane. Jakby ktoś poratował zdjęciem, lub schematem gdzie to ma być podłączone i w jaki sposób. Ogólnie auto nie ma mocy, ojciec ma Lancie, która też ma 150KM i idzie jak głupia. Byłem też na kontroli gazu i wykryli problemy z podciśnieniem? Może to być wina tego zaworka? Powiedźcie mi też...warto wyciąć katalizator? Pomoże to w poprawie dynamiki silnika? Pytam, bo mój chyba jest od nowości, a auto ma 313 000 km przebiegu i w ogóle słychać, że coś w nim grzechocze... Edytowane 24 Października 2014 przez Stackhouse Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #42 Napisano 24 Października 2014 Dzisiaj wrzucam BOVa z mojego auta. Wrzucasz z auta??? Demontujesz czy montujesz?? Załóż ori DV i nie kombinuj... Lambda wlasnie jest delikatnie luzna, widze, ze moge ja reka krecic, tak ma byc? Chyba, nie co? Dokrecic ją na maxa? Nie nie ma być luźna, dokręć. Najlepiej kupić BOSCHa czy polecacie jakieś inne? Tak ori. To jest zawór DV. Poprzedni właściciel zamiast tego popsutego zaworku wstawił jakąś rurkę o ile dobrze się zorientowałem gdzie to było zamontowane. Jak w miejsce po nim jest włożona rurka to auto jeździ bez doładowania gdyż ciśnienie wraca do dolotu. Jakby ktoś poratował zdjęciem, lub schematem gdzie to ma być podłączone i w jaki sposób. Powiedźcie mi też...warto wyciąć katalizator? Jak jest już zapchany to tak, a jeśli nie jest zapchany to nic zbytnio nie zmieni jego usunięcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #43 Napisano 24 Października 2014 BOVa jakis czas temu zalozylem by sprawdzic czy sie cos poprawi. Nic sie nie poprawilo, a DV dokladnie sprawdzilem i jest 100% sprawny. Dzisiaj przy demontazu wezy od turbo, zauwazylem nowe usterki. N75 na 100% do wymiany (probowalem go przeczyszczac, rozkrecilem, ale niestety naprawa nie pomogla). Pekniecie na kolektorze wydechowym ktore widoczne jest na ponizszym zdjeciu oraz lekko przerwany waz od turbo do kolektora. Podpowiedzcie czy dobrze nazwalem wąż. Bo musze szukac kogos kto bedzie mial dwa weze bo jak widac na zdjeciach waz od turbo do filtra powietrza jest posztukowany na krotka mete Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stackhouse Zgłoś #44 Napisano 25 Października 2014 Jak szukam po numerze, który mam na zepsutym zaworze to nie mogę znaleźć. Jak wpisuje "zawór DV" to wyskakuje takie coś np: http://allegro.pl/oryginalny-zawor-dv-odcinajacy-1-8t-vw-audi-seat-i4697850015.html To to samo chyba co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #45 Napisano 25 Października 2014 To to samo chyba co? Tak to samo. Możesz zapytać jeszcze w najbliższym ASO po nr: 06A145710N ale widzę, że cena poszła w górę ponieważ 2lata temu płaciłem sto z kawałkiem w ASO... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kida Zgłoś #46 Napisano 27 Października 2014 To pęknięcie na kolektorze nie powinno mieć wpływu na przyspieszenie. Załóż nowy i ori DV. Jeśli dalej nie będzie efektów to jak już kombinujesz przy wężach od dolotu to ściągnij wąż od turbo tak żeby widzieć wirnik. Chwyć go w palce i zobacz czy nie ma on luzów wzdłużnych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #47 Napisano 27 Października 2014 w tym lub przyszlym tygodniu bede zmienial owy waz, wiec sprawdze luzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #48 Napisano 29 Października 2014 Luzow jeszcze nie sprawdzalem bo nie mam nowych wezy, ale jechalem wczoraj na autostradzie bez wezyka od gruchy i auto ladnie ciaglo cala droge, uwazalem caly czas by nie przekraczac 0.5Bar, a z poczatku doskakiwalo do okolo 1.0Bar. Wiec turbina ladnie ciagnie jak zachodzi taka potrzeba, wiec mozna ja wykluczyc, czyz nie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #49 Napisano 29 Października 2014 Jak sytuacja z Twoim DV i N75 sprawdzone/wymienione?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kida Zgłoś #50 Napisano 30 Października 2014 Jeśli wszystkie wężyki, które łączą się z N75 są całe i nie mają przetarć to wiele może wskazywać na nieprawidłowe działanie zaworu, być może jego zacięcie w pozycji, który otwiera WG. Najlepiej pożyczyć od kogoś N75 i wpiąć zamiast Twojego, przejechać się i sprawdzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stackhouse Zgłoś #51 Napisano 30 Października 2014 Tak to samo.Możesz zapytać jeszcze w najbliższym ASO po nr: 06A145710N ale widzę, że cena poszła w górę ponieważ 2lata temu płaciłem sto z kawałkiem w ASO... W ASO taki zawór kosztuje 222 zł. Warto dokładać czy to co podawałem w linku to to samo i nie warto? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stackhouse Zgłoś #52 Napisano 1 Listopada 2014 Może mi ktoś podpowiedzieć? Żebym nie zamówił czegoś co nie pasuje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szorstki Zgłoś #53 Napisano 1 Listopada 2014 Witam jestem nowym na forum, więc na wstępie proszę o wybaczenie. Niestety nie mogę zakładać nowych tematów więc podłączam się pod ten. Mam podobne objawy jak koledzy, ale od początku Kupiłem passka 1.8T B5FL w sierpniu i zamontowałem gaz na początku września. Problem jest z przyspieszaniem (nieważne jakie paliwo) do tego problem z zapalaniem (czujnik rozrządu, ten od góry został wymieniony) trzeba kilka razy "kręcić" aby zapalił do tego na końcu bagnetu biały "sos", bierze olej gdzieś 0,3L/100km ale nie bierze płynu chłodniczego. Kompresja na ciepłym silniku 1 bar a na zimnym 4 bary. Aha nie wiem tego na pewno ale jest podejrzenie założenia innej głowicy o nie oznaczeniu AWT tylko z jakiegoś golfa czy bory. Przyznam że nie znam się na autkach i chętnie bym komuś w krakowie lub okolicy oddał to autko do naprawy bo mój mechanik się poddał. Proszę o rady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #54 Napisano 1 Listopada 2014 Może mi ktoś podpowiedzieć? Żebym nie zamówił czegoś co nie pasuje... Wszystko zależy od Twojej kieszeni... Ja swego czasu kupiłem ori w ASO, ale cena była bardziej przyziemna... Decyzja należy do Ciebie byle używki nie kupuj, a nowy i najlepiej ori. Na ile opisy w aukcji są prawdziwe nie jestem w stanie odpowiedzieć. Kompresja na ciepłym silniku 1 bar a na zimnym 4 bary. Kompresja/ciśnienie sprężania powinno być 9-13bar.... Aha nie wiem tego na pewno ale jest podejrzenie założenia innej głowicy o nie oznaczeniu AWT tylko z jakiegoś golfa czy bory. To sprawdź jaki masz tam kod: Przydała by się diagnostyka komputerowa i logi... Jak sam jesteś z tym na bakier do szukaj kogoś w okolicy z kompem, a resztę podpowiemy tu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szorstki Zgłoś #55 Napisano 1 Listopada 2014 No właśnie krucho u mnie z czasem w listopadzie. Gdzie mogę szukać pomocy z okolic krakowa ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stackhouse Zgłoś #56 Napisano 1 Listopada 2014 Wszystko zależy od Twojej kieszeni... Ja swego czasu kupiłem ori w ASO, ale cena była bardziej przyziemna... Decyzja należy do Ciebie byle używki nie kupuj, a nowy i najlepiej ori. Na ile opisy w aukcji są prawdziwe nie jestem w stanie odpowiedzieć. Niby 50zł różnicy jakby doliczył przesyłkę, tylko właśnie ciekawe czy to jest na 100% oryginalna część na tej aukcji, bo jeżeli tak, to zawsze 50zł w kieszeni...napiszę do gościa i może się czegoś dowiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szorstki Zgłoś #57 Napisano 4 Listopada 2014 (edytowane) To sprawdź jaki masz tam kod: Przydała by się diagnostyka komputerowa i logi... Jak sam jesteś z tym na bakier do szukaj kogoś w okolicy z kompem, a resztę podpowiemy tu. Kod silnika to AGN niestety. Czyli przekładka silnika na AWT czy mogę założyć coś mocniejszego lub o innym oznaczeniu i 150 KM ? Edytowane 4 Listopada 2014 przez szorstki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #58 Napisano 4 Listopada 2014 Czyli masz silnik 1.8 z turbo czy bez turbo?? Możliwe, że ktoś do AWT założył głowicę od AGN. AGN to silnik montowany poprzecznie wolnossący. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szorstki Zgłoś #59 Napisano 4 Listopada 2014 Domyślam się że komuś pękła głowica więc wymienił samą górę od AGN bo może tylko taką dopadł a pasowała. Nie sądzę aby opłacało się to remontować więc swap silnika tylko czy kupować gołego AWT (bardzo mało ich jest i cena większa) czy może podejdzie coś innego do takiego passacika, ale rozumiem że to już rzeźba tak ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #60 Napisano 6 Listopada 2014 Zalozylem nowy przewod od turbo do filtra powietrza, z nowymi wezykami i nowym N75. Sytuacja dalej taka sama. Z tym, ze teraz wyskakuje blad N75 opisujacy go jako uszkodzony, albo uszkodzone jego okablowanie. Powiedzcie czy na stole mozna sprawdzic N75 ?? Chcialbym podac napiecie z USB komputera 5V i powinno byc cos slychac w nim czy nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach