McBoss Zgłoś #1 Napisano 28 Września 2014 Wrzucam krotkie dwa filmiki. Na obydwoch filmach gaz w podlodze. Nie pamietam tylko czy oba byly robione na tych samych biegach, ale na 90% pierwszy filmik robiony na dwojce, a drugi na trojce. Jezdzi jakby bez turbiny?? Prosze o opinie co moze nie byc nie tak. http://videobam.com/dxyNa http://videobam.com/MsEbZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #2 Napisano 28 Września 2014 Logi rob logi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #3 Napisano 28 Września 2014 Powiedz jakie logi zrobic dokladnie w silniku AEB. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #4 Napisano 28 Września 2014 DYNAMICZNE: Grupa 002, 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_187691.html Grupa 002, 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_187692.html Grupa 002, 025: http://vaglog.rtnet.pl/log_187690.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek921 Zgłoś #5 Napisano 28 Września 2014 Szczerze to idzie to gorzej od mojego 1.8 125 KM z napędem na 4 koła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #6 Napisano 28 Września 2014 No mi sie wydaje, ze to jezdzi gorzej niz 1.6 w passku. Gdzie szukac przyczyny tego problemu? Turbina czy jej sterowanie? Czy cos innego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris85 Zgłoś #7 Napisano 28 Września 2014 Nie widać, ale masz chyba wskażnik doładowania. Ile tam pompuje turbo??? PZDR> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #8 Napisano 28 Września 2014 Zapinaj zewnętrzny manometr i sprawdzaj doładowanie. Przepływka odrobinę zaniża, ale nie na tyle, aby auto nie jechało, a poza tym w logach źle nie jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #9 Napisano 28 Września 2014 Wrzucam na YT filmiki z przejazdu. Po wcisnieciu gazu do dechy. Pierwszy filmik na dwojce, drugi filmik na trojce. Przyspieszenie bez zmian. Wskaznik boost topornie idzie od -0.8 do +0.5 bar. Nie wiem czy tak powinien czy nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bynio Zgłoś #10 Napisano 28 Września 2014 No mi sie wydaje, ze to jezdzi gorzej niz 1.6 w passku.Gdzie szukac przyczyny tego problemu? Turbina czy jej sterowanie? Czy cos innego? Jak oglądam te filmiki to faktycznie idzie gorzej od mojego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #11 Napisano 28 Września 2014 Koniec porownan. Tico SX 0.8 mojego ojca idzie tak samo, albo i lepiej :rozpacz Autentycznie. W dodatku osprzet taki, ze nie idzie nic wybadac po sprzedazy wracam do 1.9TDi... moze 2.0TDi ... z tym, ze sprzedam dopiero za rok, bo juz kilka aut w tym roku sprzedalem To pomoze ktos ogarnac autko? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #12 Napisano 28 Września 2014 1.5 powinno ci chyba dmuchac. Takie okolice ale az tak na benzynie sie nie znam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #13 Napisano 28 Września 2014 Samo turbo ma dmuchac 0.6, a te moje 0.5 jest niby w normie. Twoje 1.5 jak piszesz, to jest 1 bar z atmosfery jaka panuje na globie i 0.5 z turbiny Cos tam takiego pamietam jakies trzy po trzy, ale mniej wiecej o to chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris85 Zgłoś #14 Napisano 28 Września 2014 Posprawdzaj przewody podciśnienia, zawór DV i szczelność dolotu. Możę po prsotu cała cisnienie idzie w gwizdek. Ja mam na automacie i powiem Ci że żadne 1,9tdi to nie ma szans.... PZDR> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #15 Napisano 29 Września 2014 auto duzo lepiej jezdzi bez wezyka od turba do gruchy, ale przy tej okazji zobaczylem dziure wielkosci 3cm w wezu od filtra powietrza do turba, wiec to moze okazac sie glowna przyczyna. Dziura jest na laczeniu mniejszego weza ktory wchodzi do weza od turbo do filtru powietrza. Z nowym, wezem i nowymi wezykami auto mam nadzieje, odzyje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #16 Napisano 29 Września 2014 Odzyje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #17 Napisano 29 Września 2014 (edytowane) A jakos tak polowicznie odzyl. Ogolnie lepiej jezdzi, pompuje teraz do 0.3 i czuc, ze jedzie. Waz dopiero zamowilem, ale stary porzadnie zalepilem i troche przerobilem. Wymienilem weze od N75 z tym, ze dalem o mniejszej srednicy, ale to chyba nie powinno robic jakichkolwiek problemow? Dodatkowo silnik chwile faluje po odpaleniu, ruszylem sonde lambde i nie wiem czy to nie przez to. Jeszcze pytanko odnosnie pewnej rzeczy ktora przypomina mi odme z TDi. Mianowicie: Coz to takiego? Gdy czyscilem to i przedmuchalem to wyleciala jakas guma z tego przedmiotu. W srodku widac jakas sprezynke, ale ona nic nie zamyka. [+] Juz znalazlem info, odpowietrznik to. Edytowane 29 Września 2014 przez McBoss Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrg1991 Zgłoś #18 Napisano 29 Września 2014 To jest zawór dv taki upustowy mniej więcej Jeżeli z niego coś wypadło to przez niego może ci uciekać powietrze które pompuje turbo, wymień go na nowy i powinno auto już śmigać dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #19 Napisano 29 Września 2014 nie, nie, to nie DV. DV mialem ponizej i zamiast niego zamontowalem co innego. Tutaj to jakis separator, odpowietrznik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris85 Zgłoś #20 Napisano 29 Września 2014 To jest separatot. Nie ma bladego pojęcia za co on odpowiada bo powietrze u mie puszcza w obie strony. Raczej niei ma wpływu na moc, aczkowliek pewnie się mylę. Prosze o ewentualnie sprostowanie. Ta guma co wypadła to pewnie nei guma a uzbierany nagar z odpowietrzenia silnika. Dv oczywiście ma znaczenie na moc, ale jest o wiele niżej, przy wejściu do rury od prawej strony. PZDR> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach