maxim08 Zgłoś #361 Napisano 18 Sierpnia 2020 (edytowane) Kolego a jaki masz kolektor? Aluminiowy? Jeśli można wiedzieć jak udało Ci się wymienić samo cięgno ponieważ nie widzę możliwości w aluminiowym kolektorze jego szybkiej wymiany - nie ma miejsca aby zszedł z osi kolektora bo blokuje go ścianka kolektora. Edytowane 18 Sierpnia 2020 przez mkpol nie cytuj posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pioters Zgłoś #362 Napisano 7 Marca 2022 koledzy, czy przy silniku CBBB trzeba zdemontować cały kolektor, zeby wymontować nastawnik, czy obejdzie się bez tego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #363 Napisano 7 Marca 2022 Obejdzie się bez tego. Tylko 1,6 miał nastawnik wbudowany w kolektor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pioters Zgłoś #364 Napisano 7 Marca 2022 dzięki, bedę walczył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz0483r Zgłoś #365 Napisano 16 Marca Hejka. Trochę odgrzeję kotleta, ale mam ten nieszczęsny p2015. Chciałbym najpierw sprawdzić czy prądy dochodzą do nastawnika. Czy ktoś może podpowiedzieć jakie napięcie lub oporność powinna być na pinach wtyczki od nastawnika? Nastawnik stoi w miejscu. Więc albo nie ma prądu albo umarł. Chyba, że zablokował się w jednym skrajnym położeniu i nie ma siły drgnąć. Dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach