maxio-1991 Zgłoś #1 Napisano 22 Sierpnia 2014 Witam mam problem z passatem 2.0 TDI 8v BGW powinien mieć 136km a na hamowni dziś wyszło 116... DPF wywalilem i dalej nie pomogło, gość mówił że turbo zbyt późno wstaje dopiero przy 2600rpm daje dobrze, turbo regenerowane było w listopadzie 2013r. dzwoniłem do firmy co regenerowała i chciałem zadzwonić że chcę oddać na gw bo mam 24m bo za późno pompuje, typ powiedział, że oni ustawiają po regeneracji pod model a później po włożeniu trzeba doregulować na sztandze... a oto logi dynamiczne z 11 grupy?? ktoś ma jakiś pomysł i ewentualnie co jeszcze zlogować ?? http://vaglog.rtnet.pl/log_183682.html%20Grupa%20011:%20http://vaglog.rtnet.pl/log_183683.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #2 Napisano 22 Sierpnia 2014 Coś jest nie tak z geometrią albo ze sztangą. Na początku turbo słabo się wkręca, ale jak się rozkręci to przeładowuje prawie do końca... Ni łapie Ci trybu awaryjnego?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxio-1991 Zgłoś #3 Napisano 22 Sierpnia 2014 (edytowane) no właśnie jak było świeżo wstawione to potrafiło przeładować na wyższych obrotach, ale to tylko parę razy sporadycznie, ale właśnie nie ciągnie jak powinno, ściągałem sztangę dziś już kilkukrotnie po 1 obrocie i chyba w sumie skróciłem o 4 obroty i chyba to samo dalej, czekam aż ostygnie i jeszcze walne z 2 obroty, jak nic nie da to chyba na gwarancję tylko zostaje wysłać.... Dodam że przewody i zawór n75 zostały sprawdzone i wszystko gra, o ile pamiętam to samochód zamula po wymianie turba, czyli wina jest ze strony turbiny, tylko czy uda się to na sztandze ustawić?? Edytowane 22 Sierpnia 2014 przez maxio-1991 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxio-1991 Zgłoś #4 Napisano 26 Września 2014 (edytowane) Witam, troszkę popracowałem nad swoim paskiem i prosił bym o dalszą analizę logów. Doszedłem do wniosku, że N75 jest odpowiedzialne za te problemy i zrobiłem następujące logi. 1. na początku przerzuciłem z audi a4 B6 przepływkę, czujnik cisnienia map, i N75 LOG- http://vaglog.rtnet.pl/log_187396.html pasek po tym zaczął odczuwalnie lepiej pracować i wcześniej się zrywać. po zostawieniu samego n75 nie było odczuwalnych zmian więc wyszło że to n75 jest winne a przepływka i czujnik ciśnienia są dobre 2. Rozebrałem i wyczyściłem swoją n75 i pomogło, ale nie chyba w 100% LOG po wyczyszczeniu- http://vaglog.rtnet.pl/log_187398.html 3. log na nowym n75 LOG- http://vaglog.rtnet.pl/log_187399.html Jeżeli ktoś się zna, proszę o analizę i sugestie co może być nie tak bo na tym wyczyszczonym n75 na hamowni wyszło coś lekko ponad 120 kucy a seryjnie mój BGW powinien mieć 136, jest już bez DPF i z wirusem i po nim powinien mieć z 180kucy a ma coś około 160 nie całe co może być ?? Edytowane 26 Września 2014 przez maxio-1991 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxio-1991 Zgłoś #5 Napisano 8 Października 2014 pomoże ktoś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #6 Napisano 8 Października 2014 Witam, troszkę popracowałem nad swoim paskiem i prosił bym o dalszą analizę logów. Doszedłem do wniosku, że N75 jest odpowiedzialne za te problemy i zrobiłem następujące logi. 1. na początku przerzuciłem z audi a4 B6 przepływkę, czujnik cisnienia map, i N75 LOG- http://vaglog.rtnet.pl/log_187396.html pasek po tym zaczął odczuwalnie lepiej pracować i wcześniej się zrywać. po zostawieniu samego n75 nie było odczuwalnych zmian więc wyszło że to n75 jest winne a przepływka i czujnik ciśnienia są dobre 2. Rozebrałem i wyczyściłem swoją n75 i pomogło, ale nie chyba w 100% LOG po wyczyszczeniu- http://vaglog.rtnet.pl/log_187398.html 3. log na nowym n75 LOG- http://vaglog.rtnet.pl/log_187399.html Jeżeli ktoś się zna, proszę o analizę i sugestie co może być nie tak bo na tym wyczyszczonym n75 na hamowni wyszło coś lekko ponad 120 kucy a seryjnie mój BGW powinien mieć 136, jest już bez DPF i z wirusem i po nim powinien mieć z 180kucy a ma coś około 160 nie całe co może być ?? Kolego coś tu nie tak. Turbo się nie rozkręca bo N75 zbija od dołu natomiast na max doładowaniu N 75 stoi. U Ciebie coś na odwrót jest. Dobrze pozakładane podciśnienia masz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Biszczan Zgłoś #7 Napisano 8 Października 2014 Mogłeś doprowadzić do ładu serię, a dopiero później robić wirusa. Masz jakieś inne logi ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #8 Napisano 8 Października 2014 Mogłeś doprowadzić do ładu serię, a dopiero później robić wirusa. Masz jakieś inne logi ? Namieszane coś tu jest. Kolego Biszczan widziałeś kiedyś taką pracę N75 bo ja chyba pierwszy raz. Tak jakby na odwrót to wszystko miało być :hmm Albo mi się coś już w oczach plącze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxio-1991 Zgłoś #9 Napisano 9 Października 2014 (edytowane) Hehe może coś pomieszałem dziś po południu skoczę zobaczyć co tam jest, turbo jest świeżo zregenerowane, i n75 jest nowe, króciec wychodzący z vacum też uszczelniłem, bo był luźny, może przewody źle założyłem chodź zdaje mi się że jest wszystko poskładane jak było A jeszcze jedno, mógł by mi ktoś powiedzieć jak to ma być prawidłowo podłączone, bo u mnie jest jeden zaworek n75 a u braciaka w a4b6 są 2 i inaczej podłączone bo jeszcze do egr idzie podciśnienie. A aktualnie mam podłączone tak http://wrzucaj.net/images/2014/10/09/n75.jpg błędów brak co może być przyczyną ?? Edytowane 9 Października 2014 przez maxio-1991 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #10 Napisano 9 Października 2014 Hehe może coś pomieszałem dziś po południu skoczę zobaczyć co tam jest, turbo jest świeżo zregenerowane, i n75 jest nowe, króciec wychodzący z vacum też uszczelniłem, bo był luźny, może przewody źle założyłem chodź zdaje mi się że jest wszystko poskładane jak było A jeszcze jedno, mógł by mi ktoś powiedzieć jak to ma być prawidłowo podłączone, bo u mnie jest jeden zaworek n75 a u braciaka w a4b6 są 2 i inaczej podłączone bo jeszcze do egr idzie podciśnienie. A aktualnie mam podłączone tak http://wrzucaj.net/images/2014/10/09/n75.jpg błędów brak co może być przyczyną ?? http://forum.vw-passat.pl/threads/31509-Poszukuje-schematu-podcisnien-pilnie!!!/page3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxio-1991 Zgłoś #11 Napisano 9 Października 2014 (edytowane) No właśnie tak mam podłączone byłem sprawdziłem cały dolot, przewody są całe i żadnego ubytku ciśnienia nie powinno być, przewody podciśnieniowe sprawdzane i przedmuchiwane były przy wymianie n75 i wszystko było git... nie wiem już co może być Świeżutkie LOGI : zrobiłem 2 próby 1 Grupa 011: http://vaglog.pl/log_188895.html 2 Grupa 011: http://vaglog.pl/log_188897.html i pompki Grupa 013, 023: http://vaglog.pl/log_188898.html Nie wiem co może pomóc, może jakaś regulacja sztangą czy coś, proszę o sugestie i podpowiedzi. Edytowane 9 Października 2014 przez maxio-1991 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #12 Napisano 9 Października 2014 (edytowane) Widzisz kolego zawsze lepiej na początek zrobić komplet logów zamiast wróżyć z fusów. Twoje Bipy gr 23 to mega tragedia. Wszystko ostro w miniusie. Norma to -28+28. Ale chyba w 2.0 TDI jest -60+60, ale to nie zmienia faktu. U ciebie problem w zasilaniu paliwem. Kiedy filtr wymieniany? Jakiej firmy? Vacum pompa sprawna,nie ma wycieków? Pompkę w baku słychać. Przy pompowtryskach ktoś grzebał? Może dobrego styku brakuje na kablach pod deklem. Nie jedzie bo nie ma wahy. Na temat zbijania ciśnienia przez N75 niech wypowie się ktoś jeszcze. Mi się to widzi na odwrót. Jak może być zbijane ciśnienie w 80% jak jeszcze go praktycznie nie ma. Edytowane 9 Października 2014 przez driver77 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxio-1991 Zgłoś #13 Napisano 9 Października 2014 Filtry i olej wymieniam nie później niż raz w roku, przeważnie przed samą zimą, vacum właśnie wydaje mi się że gdzieś może się pocić bo za nią jest blok usyfiony, ale jeszcze do tego się nie dobrałem, a pompkę w baku słychać, przy pompowtryskach sam ostatnio grzebałem, bo tamte ori. BC nie domagały już, więc wstawiłem BQ z audi a3. uszczelki były ok, ale i tak dałem nowe bosch-a pompki regulowałem na 225, choć sam nie wiem czy nie lepiej było na 180, ale to raczej nie gra wielkiej roli... na sam pierw dobiorę się do tej vacum, tylko jutro muszę skoczyć do sklepu po nową uszczelkę pod nią, i będę wymieniał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #14 Napisano 9 Października 2014 W 2.0 TDI jest granica nomy -100~+100BIPy (wskazania )w dużym stopniu uzależnione są od tego jak ustawiona jest synchronizacja wałka . Nie byłem pewien co do Bip w 2,0 TDI, ale mimo wszystko duży minus na wszystkich przeważnie świadczy o problemach w zasilaniu paliwem,choć przyczyn innych może być wiele. Ustawienie synchro również jak najbardziej. Wrzuć komplet logów, bo tak to co chwilę bedziemy się czegoś doszukiwać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxio-1991 Zgłoś #15 Napisano 9 Października 2014 Kplt. Czyli co logowac ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxio-1991 Zgłoś #16 Napisano 12 Października 2014 (edytowane) Więc tak przy wymianie uszczelki pod vacum postanowiłem wstawić inną pompę bo miałem na zapasie tylko że chyba starszy typ, bo na uszczelkach gumowych a nie metalowej, bo wydawała mi się w lepszym stanie od mojej, wymieniłem filtr paliwa, no i porobiłem logi, ale wydaje mi się, że różnicy nie ma STATYCZNE: Grupa 001, 013, 023: http://vaglog.pl/log_189361.html Grupa 001, 003, 004: http://vaglog.pl/log_189362.html Grupa 007, 013, 018: http://vaglog.pl/log_189360.html DYNAMICZNE: Grupa 011, 003, 001: http://vaglog.pl/log_189364.html Grupa 011, 010, 008: http://vaglog.pl/log_189363.html Proszę o analizę te bip-y są chyba strasznie duże,pompowtryski wymienione na używki, z audi a3 żekomo 120 000km przebiegu, korekcje dobre, uszczelnienia od razu nowe boscha dałem, pompki wyregulowałem na 225, wałek i reszta wygląda elegancko, tylko tych wtyczek nie dociskałem. filtr nowiutki, pompa powinna być git, próbowałem różnych ustawień na wałku ale nic to nie dawało... i nie wiem czy wcześniej wspominałem ale pastuch jak by za późno zaczyna się zbierać, dopiero tak około 2000 zaczyna ciągnąć jak należy co może być przyczyną ?? Edytowane 12 Października 2014 przez maxio-1991 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #17 Napisano 12 Października 2014 Co to za wtryski włożyłeś? Wygląda jakby nie były dopasowane do softu soft do korekcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxio-1991 Zgłoś #18 Napisano 12 Października 2014 (edytowane) No bo właśnie wstawiłem zamiast ori BC to BQ te z b6 140 konnego BMM ponoć więcej mają wytrzymać coś da się z tym zrobić ?? Dzis tuner mi ogarnie te pompowtryski tak jak byc powinno i zobacze jak bedzie i zrobie logi. Po ustawieniu softu pod pompki BQ wszystko chodzi jak należy jak będę miał czas postaram się wrzucić wyniki z hamowni' Edytowane 27 Października 2014 przez maxio-1991 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #19 Napisano 12 Października 2014 Więc takprzy wymianie uszczelki pod vacum postanowiłem wstawić inną pompę bo miałem na zapasie tylko że chyba starszy typ, bo na uszczelkach gumowych a nie metalowej, bo wydawała mi się w lepszym stanie od mojej, wymieniłem filtr paliwa, no i porobiłem logi, ale wydaje mi się, że różnicy nie ma STATYCZNE: Grupa 001, 013, 023: http://vaglog.pl/log_189361.html Grupa 001, 003, 004: http://vaglog.pl/log_189362.html Grupa 007, 013, 018: http://vaglog.pl/log_189360.html DYNAMICZNE: Grupa 011, 003, 001: http://vaglog.pl/log_189364.html Grupa 011, 010, 008: http://vaglog.pl/log_189363.html Proszę o analizę te bip-y są chyba strasznie duże,pompowtryski wymienione na używki, z audi a3 żekomo 120 000km przebiegu, korekcje dobre, uszczelnienia od razu nowe boscha dałem, pompki wyregulowałem na 225, wałek i reszta wygląda elegancko, tylko tych wtyczek nie dociskałem. filtr nowiutki, pompa powinna być git, próbowałem różnych ustawień na wałku ale nic to nie dawało... i nie wiem czy wcześniej wspominałem ale pastuch jak by za późno zaczyna się zbierać, dopiero tak około 2000 zaczyna ciągnąć jak należy co może być przyczyną ?? Synchro rozrządu -GITARA Bipy - bardzo mocno w minusie i to wszystkie. Coś jest nie halo. :ocochodzi Korekcje są OK Czemu to ciśnienie jest tak mocno zbijane przez N75 gr 11 kol.4 Powinno być chyba na odwrót na początku w okolicach 20% a te 80% w okolicach max doładowania. No chyba ze w 2.0 TDI jest na odwrót niż w 1.9 TDI:umm 120 tyś dla pompek to mało i dużo. Wszystko zależy od wielu czynników i poprzedniego właściciela. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #20 Napisano 13 Października 2014 Kolego driver77, maxio-1991 ma B5(3BG) 2.0 TDI-PD 136KM (BGW) 2004, czyli edc16, a tam jest inna architektura. Po poprawie map BIP w sofcie będzie gitara. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach