Skocz do zawartości
TomekXXX

Proszę o analizę logów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam auto gubi doładowanie w serii miało 210 a w powinien mieć 224

W aucie zostały przeprowadzone modyfikacje,większy Fimic,dp,tip,wydech przelotowy.

Audi S3

Grupa 002: http://vaglog.rtnet.pl/log_181467.html

Grupa 020: http://vaglog.rtnet.pl/log_181466.html

Grupa 031: http://vaglog.rtnet.pl/log_181465.html

Grupa 032: http://vaglog.rtnet.pl/log_181464.html

Grupa 033: http://vaglog.rtnet.pl/log_181463.html

Grupa 115: http://vaglog.rtnet.pl/log_181462.html

Grupa 118: http://vaglog.rtnet.pl/log_181461.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

brakuje ci paliwa i dlatego masz korekte zapłonu i dlatego nie ma mocy .sprawdz cisnieie paliwa pod obciazeniem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam piszę gdyż mam podobne problemy , brak mocy kopcenie przy gazowaniu . Proszę o analizę logów statycznych oraz dynamicznych . Autko po czyszczeniu całego dolotu , zaślepieniu Egr'a wtryski 216 , silnik AFN .Spędziłem cały dzień nad tym aby odszukać usterkę ale niestety jestem bezradny Panowie Pomocy...

log.rar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cisnienie sprawdzone na regulatorze 3 barowym,na postoju jest 2.2 bara a podczas jazdy dochodzi do 4 i spada do 3.2.A na 4 barowym na postoju jest 3 a podczas jazdy dochodzi do 4 i spada do 3.2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedy spada?? Do końca obciążenia powinno utrzymywać się stałe ciśnienie bez spadków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak opada do 3.2 to pompa paliwa do wymiany powinna trzymac 3.9 bara do odciecia .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co masz na mysli gubi doladowanie? Logi na jakim regulatorze robiles 4 bar? Po za tym turbo dosc wolno wstaje i przeladowuje, Tak czy inczej cisnienie pada i regulatorem tego nie naprawisz bo program jest pod konkretne wtryski i regulator, wgraj serie i doprowadz to najpierw do ladu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiec zaczne od początku.Do baku ktoś nazłość nalał wody,pompa wymieniona na nową vdo 993-745-117 Z,filtr paliwa i czyszczenie zbiornika.Audi pojechało na program i wyszło w serii 210 km po programie 225 i więcej nie da rady Mierzyłem jeszcze raz to ciśnienie paliwa przerobionym manometrem z przyrządu do pompowania kół i wyszło na postoju 3.2 podczas przyspieszania do 4.1 i potem spadek do 3.8.W miedzy czasie znalazłem nieszczelność w dolocie wypięty przewód w kolektorze ssącym od czujnika doładowania . Może wtryski dostały?

Logi po usunięciu tej nieszczelności

Grupa 031, 115: http://vaglog.rtnet.pl/log_181668.html

Grupa 003, 020: http://vaglog.rtnet.pl/log_181667.html

Grupa 001, 002: http://vaglog.rtnet.pl/log_181666.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepływki czasem nie wymieniałeś, włożona jest poprawna? bo przepływ wychodzi bardzo duży jak na takie doładowanie i jeszcze korekcja paliwa na minus wskazuje na zawyżone wskazania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TomekXXX a czasami to Twoje S3 nie było robione w WSTR Garage? Bo robiłem tam swojego passata i nie poszło i gadałem z Wojtkiem to pokazywał mi S3 i mówił, że coś nie może go wystroić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TomekXXX a czasami to Twoje S3 nie było robione w WSTR Garage? Bo robiłem tam swojego passata i nie poszło i gadałem z Wojtkiem to pokazywał mi S3 i mówił, że coś nie może go wystroić.

 

Tak było tam

Zlokalizowałem jeszcze jedną nieszczelność.A przepływomierz jest taki jak na zdjęciu20140806_145843_resized.jpg

 

logi z dzisiaj po usunięciu drugiej nieszczelności

Grupa 118: http://vaglog.rtnet.pl/log_181829.html

Grupa 031, 115: http://vaglog.rtnet.pl/log_181828.html

Grupa 003, 020: http://vaglog.rtnet.pl/log_181827.html

Grupa 001, 002: http://vaglog.rtnet.pl/log_181825.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co jest na obudowie przepływki? org. boscha powinien miec numer 06a906461m nie wiem czy ten wkład jest dobry, opcje sa dwie podmiana przepływomierza na inny albo powrót do org. programu i wtedy sprawdzanie parametrów z logów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co jest na obudowie przepływki? org. boscha powinien miec numer 06a906461m nie wiem czy ten wkład jest dobry, opcje sa dwie podmiana przepływomierza na inny albo powrót do org. programu i wtedy sprawdzanie parametrów z logów.

 

Na obudowie przepływomierz jest ten numer co podałeś i i drugi 0280 218 065.Jutro będę miał nowy zobaczymy co z tego wyjdzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz przepływka pokazuje realne wartości, przed logiem kasowałeś błedy? nadal korekcja na minus jest regulator taki jak powinien być 3 bar?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błędy nie były kasowane są tylko od drugiej sądy bo jej niema w układzie bo będzie wycinana w ecu.A regulator jest 4 barowy

Edytowane przez TomekXXX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć org. 3 bar skasuj błedy i jeszcze raz log 002+033 powinno być już w porządku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

włuz regulator 3 barowy i ta nowa przepływka nie do tego auta . przepływ jaki pokazuje to jest dla seryjnego BAM-a a tam jest wyzsze doładowanie w stosunku do seri wiec . korekta na minus jest spowodowana przez 4 barowy regulator .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jaka ta przepływka powinna byc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz jest dobra zrob jak napisalem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności