darkmen21 Zgłoś #1 Napisano 18 Lipca 2014 Witam! Zatem mam gwicika, a od niedawna koła 18' 8J na profilu 225/40, no i kiedy koła lekko się chowają w nadkolu pierońsko obciera, to jest normalne, że nie można zrobić porządnej gleby bez powietrza przy 18" i gwincie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurson_ski Zgłoś #2 Napisano 18 Lipca 2014 (edytowane) a jakie masz et? u mnie na pheonixa wygladalo to tak. ale jazdy nie bylo heheh Edytowane 18 Lipca 2014 przez jurson_ski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darkmen21 Zgłoś #3 Napisano 18 Lipca 2014 kurcze nie wiem jakie et, ale felgi mi bardziej wychodzą niż tobie, prawie na równi z nadkolem. Pomijam już że pomiędzy zwrotnicą a kołem mam milimetry , ale skręcając koła na maxa i jak wjadę w wybój na drodze to ma przecierki, gwint skręcony na tyle, że zostaje jeszcze 1/3, natomiast koło chowa mniej się jak u Ciebie.. - - - - - aktualizacja - - - - - - - - - - aktualizacja - - - - - Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurson_ski Zgłoś #4 Napisano 18 Lipca 2014 ja bym jeszcze sprobowal zmniejszyc szerokosc gumy. ale na zakretach przy takiej glebie moim zdaniem ma prawo obcierac. passat nie jest przystosowany do takich modyfikacji;p;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #5 Napisano 18 Lipca 2014 to raczej nie jest oryginał S LINE . Ja mam felgę 8.5 cala przód z ET chyba 36 i nic mi nie przyciera na glebie. FAKT , mam mniej skręcone niż Ty ale kurcze praw fizyki nie oszukasz. Jak masz felgę tudzież oponę na równi z rantem do tego tak skręcone to MUSI obcierać. Dodatkowo obstawiam , że masz jakies ET30 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darkmen21 Zgłoś #6 Napisano 18 Lipca 2014 passat nie jest przystosowany do takich modyfikacji;p;p no to jest dziwne, w golfie IV miałem z przodu koła 17" o szerokości 9J!!! a tył 10J i nic kompletnie nic nie tarło, no ale nie na takiej glebie, bo tylko było -60 na sprężynach, a tu zaledwie e8J , przecież na 18 " to wąskie kółeczko:) - - - - - aktualizacja - - - - - to raczej nie jest oryginał S LINE . Ja mam felgę 8.5 cala przód z ET chyba 36 i nic mi nie przyciera na glebie. hehe, na obręczy jest raczej potwierdzenie oryginalnego produktu:) to raz, a dwa, zanim wczoraj go skręciłem do tego poziomu, a był troszkę wyżej to nic nie obcierało, ale chciałem schować trochę koła i Lipton, zaczęło obcierać. tutaj fotka jak był wcześniej bez obcierek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurson_ski Zgłoś #7 Napisano 18 Lipca 2014 ja mam 18 cali et 35 i 8.5 szerokosci wystaja mi poza obrys, przy lekkim obnizeniu jak mam -40mm czesto obcieraja.. recepta to wymienic kola Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darkmen21 Zgłoś #8 Napisano 18 Lipca 2014 przy tym obniżeniu nie obcierały, ale dalej jest kozą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurson_ski Zgłoś #9 Napisano 18 Lipca 2014 ja przy takim obnizeniu jak Ty nie moglem do domu dojechac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darkmen21 Zgłoś #10 Napisano 18 Lipca 2014 przy lekkim obnizeniu jak mam -40mm czesto obcieraja. Jak przy takim obniżeniu Ci obcierają to współczuje, bo przy -40 to nawet mi nie obciera Jak widać moje koła nie wystają poza obrys auta, więc to zmniejsza potencjalne zagrożenie obcierek przy skręconym gwincie, niż wystające koła... Dlatego drogie grono, co radzicie naciąg jakiś czy już nie wiem, oponki obecne to 225, ale naciągu na nich raczej brak:) Kołek nie mogę narazie zmienic , bo raczej jak bym mógł co miesiąc wydawać 1500 na kółeczka- to nie jeździłbym takim paskiem:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #11 Napisano 21 Lipca 2014 (edytowane) Dlatego drogie grono, co radzicie naciąg jakiś czy już nie wiem, oponki obecne to 225, ale naciągu na nich raczej brak Kołek nie mogę narazie zmienic , bo raczej jak bym mógł co miesiąc wydawać 1500 na kółeczka- to nie jeździłbym takim paskiem żeby naciąg tu pomógł to chyba 215/205 byś musiał szukać.... wg mnie żadna jazda, powiedz jeszcze jaki masz gwint - może za miękki typu FK, MTS, kombinuj coś twardszego. Z tego co wiem to np. SuperSport jest beton i może to by było rozwiązaniem... może rozpórki góra i dół z przodu, one też powinny delikatnie usztywnić całe auto a koszt niewielki.... Kolejna sprawa to każdy z komentujących z tego co widzę ma FL'a a tam inne ET jest, tzn szersze koła się mieszczą z przodu właśnie Edytowane 21 Lipca 2014 przez Vpuchaty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach