banshee Zgłoś #21 Napisano 20 Czerwca 2014 Kiepsko zrobiłeś log dynamiczny (ostatni). Nie było gazu do dechy - 010 ostatnia pozycja powinno być 100%. Tak czy siak turbo do czyszczenia. W takim stanie zapieczenia vnt szybko je rozpier.... Przeładowuje ile wlezie. Nic nie trzeba więcej dodawać. Po wyczyszczeniu turbiny log 011, 010 i 008 w celu weryfikacji i oceny przepływki. Na chwilę obecną przepływki nie można w 100% ocenić, bo masz przeładowanie. P.S. Niska temperatura silnika - czyżby niedogrzany? A może termostat puszcza...:-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
iwan88 Zgłoś #22 Napisano 20 Czerwca 2014 (edytowane) turbo jest nowe, założone kilka miesięcy temu:/. tam była zmiana biegu(byłem sam) dlatego też nie ma 100% kilka linijek wcześniej masz gaz do dechy. Właśnie jednym z objawów jest to, że nie da się go zagrzać, rośnie max do 70 i stoi, czasami dojdzie do 90 ale to zależy od humoru. Temp szybko rośnie do 70 i koniec. - - - - - aktualizacja - - - - - Turbo pracuje od około 2000obr, a u mnie do 2000to on właśnie ma takiego muła, że maluch się szybciej rozpędza..., no i ta dziwna sprawa tej nie równej pracy silnika połączonej z dymem gdy zimny?? tak samo jak mu włączyłem dziś test bs003 to silnik miał z budy wyskoczyć, nie mówiąc o tym, że dookoła auta nie było nic widać (dym, śmierdział bardziej ropą niż olejem) Edytowane 20 Czerwca 2014 przez iwan88 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #23 Napisano 20 Czerwca 2014 (edytowane) Co z tego, że zmieniałeś turbo jak masz przeładowanie, które nie schodzi w dół. Może już zasyfione, albo lipna ta regenracja, bo zapewne turbo nie jest za 2500PLN. Zrób w takim razie nowy log, a najlepiej dwa w 011 na 3 biegu od 1500rpm do 4200rpm z nogą w podłodze. Wątpię aby było dobrze, ale... Co do muła - jak wyglądają krzywki wałka rozrządu i czy popychacze były sprawdzane, czy nie są miękkie lub dziurawe? Odnośnie temperaturki - sprawdź po rozgrzaniu auta do tych 70st.C czy wąż za termostatem jest ciepły. Jeśli ciepły to wadliwy termostat, a jeśli nie to czujnik temp. Może być też tak, że czujnik jest walnięty i na zimno pokazuje mniej niż temp. otoczenia i podaje więcej paliwa, stąd czarny dym z rury. Możesz sprawdzić co pokazuje kanał 007 po nocy przed odpaleniem oraz w instruments w kanale 003 czy wartości są sobie równe z engine 007. Tak samo po rozgrzaniu. Edytowane 20 Czerwca 2014 przez banshee Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
iwan88 Zgłoś #24 Napisano 20 Czerwca 2014 krzywki ani popychacze nie były sprawdzane bo też nie było takiej potrzeby, auto ma w tej chwili ori przebieg 200tys wiec tez mało prawdopodobne by były jakieś wyrobienia, choć nie mówię, że to nie możliwe. No nic to jutro wytargam to turbo i poczyszczę, tylko pytanie co mi potrzeba?jakieś uszczelki czy coś? miłe by były jakieś wskazówki bo jeszcze z turbo nie miałem do czynienia:/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #25 Napisano 20 Czerwca 2014 trudno poszukać? http://forum.vw-passat.pl/threads/47508-Czyszczenie-oraz-zasada-dzia%C5%82ania-turbiny-ze-zmienn%C4%85-geo-w-AFN-110KM-%28Aktualizacja%29 Z tą różnicą, że masz inne wejście częsci zimnej na wąż i symetryczny pierścień wewnątrz turbiny. Możesz kupić uszczelkę na wylot turbiny, pod spływ oleju ja stosuje niewielką ilość silikonu, a połączenie turbina-kolektor uszczelniam pastą bosal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
iwan88 Zgłoś #26 Napisano 20 Czerwca 2014 Szukałem jednak tego akurat tematu nie widziałem:/ dzięki wielkie za pomoc, jutro się biorę za robotę, mam nadzieję, że się uda:) wstawię logi jak skończę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
iwan88 Zgłoś #27 Napisano 21 Czerwca 2014 niestety turba nie da rady wytargać, śruby tak trzymają, że można tylko główki objechać, a niestety nie mam na podmianę, żeby te móc zniszczyć, za to zauważyłem coś, po wyciągnięciu przepływki silnik chodzi równiutko, jednak po jakimś czasie pojawia się niebieskawy dymek... i co do nie dogrzewania... silnik zagrzany do ok 60stopni a przewody zimne:/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #28 Napisano 21 Czerwca 2014 Turbo i tak trzeba wyczyścić. Sprawdź czujnik temp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
iwan88 Zgłoś #29 Napisano 21 Czerwca 2014 sprawdzę, postanowiłem, że po poobcinam te nakrętki(innego sposobu na ich wyciągnięcie nie ma) i po obcięciu 1 widzę, dlaczego nie szło jej odkręcić- po prostu są tak miękkie jakby z plasteliny były... dużo poniżej klasy 5.8, teraz pytanie czy jak te oryginalne nakrętki zastąpię nakrętkami klasy 5.8 coś się stanie? Początkowo zastanawiałem się nad 8.8, ale lepiej dać troszkę słabsze żeby w przyszłości nie było większych problemów. Czujnik sprawdzę jak już usiądę z turbo, tylko pytanie skąd ten dymek po ok 5minutach na wolnych obrotach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #30 Napisano 21 Czerwca 2014 Wydaje mi się, że nakrętki są oryginalnie bardzo twarde, bo jeszcze nigdy mi się w żadnym tdi nie objechała, czy to na wydechu, czy też kolektorze. Zawsze przy montażu używaj pasty miedzianej. Co do dymka to nie mam pomysłu. Może ten czujnik coś knoci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
iwan88 Zgłoś #31 Napisano 21 Czerwca 2014 Poddałem się jak na razie, nie potrafię odkręcić a raczej obciąć tych 2 śrub na kolektorze (brak kanału) i nie chce za bardzo się okręcić ta rurka z zaworkiem przy turbo, tak więc jestem zmuszony poprosić znajomego mechanika by mi turbo wyjął. Zauważyłem przy tym wszystkim, że poci mi się uszczelka na klawiaturze więc przy okazji wymieni się uszczelkę i uszczelniacze. Ja również 1 raz spotkałem się z tym żeby nakrętki były 1razowe, ale niestety tak było, ani jedna nie puściła tylko przy 1 pociągnięciu nawet delikatnym się objeżdżała... a w miejscu objechania widać miedź. Wrzucę logi do oceny po wszystkim i napisze co było robione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #32 Napisano 21 Czerwca 2014 ok, czekamy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #33 Napisano 22 Czerwca 2014 Potraktuj śruby takim http://allegro.pl/listing/listing.php?department=wszystkie+dzia%C5%82y&order=p&search_scope=wszystkie+dzia%C5%82y&string=neo+palnik palnikiem. Muszą puścić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
iwan88 Zgłoś #34 Napisano 10 Lipca 2014 Witam po długiej przerwie...jak się okazuje jednak śruby są miedziane (oryginalnie), dlatego nie dało się ich odkręcić... wstawiam logi do oceny: Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/nsr123_179202.html Grupy: 007,013,018 - http://vaglog.rtnet.pl/nsr123_179203.html Grupy: 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/nsr123_179204.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/nsr123_179205.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/nsr123_179206.html Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/nsr123_179207.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #35 Napisano 10 Lipca 2014 Teraz wszystko prawidłowo wygląda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
iwan88 Zgłoś #36 Napisano 10 Lipca 2014 Niby tak, ale wydaje mi się dalej jakby miał muła do 2tyś obr...może to kwestia przyzwyczajenia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #37 Napisano 11 Lipca 2014 Jak masz chwile to zrób loga 008 razem z 011 od 1200rpm na 3 biegu. Będzie widać jak wstaje turbo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
iwan88 Zgłoś #38 Napisano 14 Lipca 2014 wstawia loga: Grupy: 008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/nsr123_179622.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #39 Napisano 14 Lipca 2014 No cóż, wg mnie mogłoby byc lepiej poniżej 2000rpm. Miałem kiedyś taki przypadek w swoim awx, że miał muła na niskich obrotach. Winny był zaworek N18, który steruje zaworem EGR - chyba nie domykał sie i egr był minimalnie otwarty. Możesz na próbę całkowicie go odłączyć - węzyk zasilający idący od pompy vacum do zaworka zaślepić jakimś kołkiem metalowym 9pręcikiem) i zrobić jazdę testową. Jeśli pomoże to przeczyśc zaworek WD-40 i przedmuchaj go mocno ustami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
iwan88 Zgłoś #40 Napisano 14 Lipca 2014 (edytowane) zaworek miałem rozebrany i zregenerowany, bo właśnie egr nie domagał, to są logi po remoncie:/ ale zauważyłem, że pojawia mi się czarna chmurka za autem przy wyższych obrotach..., wtryski wg logów pracują fajnie, więc teraz nie wiem gdzie szukać?? muszę sprawdzić IC(mogło by mieć wpływ i na dymka i na moc) lub??hmm sam nie wiem co może być przyczyną? P.S. dalej mi się wydaję, że ta przepływka nie pracuje jak powinna Edytowane 14 Lipca 2014 przez iwan88 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach