Beart Zgłoś #1 Napisano 28 Maja 2014 Witam wyskakuje mi taki błąd oraz check engine... Adres : Engine 1 Fault Found 17560-long term fuel trim additive air; bank 1; range 2 : sysytem too lean Orientuje się ktoś co to może być ? Ostatnio wszystko porobiłem w pasku i olej był wymieniony i filtr oleju i filtr pyłkowy, i silnik klapy (kombi) mu wymieniłem wiec myślałem że go dofinansowałem i byłem bardzo zadowolony a tu taki klops . Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek_r23 Zgłoś #2 Napisano 28 Maja 2014 Jak kasujesz bład to pojawia się znów ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beart Zgłoś #3 Napisano 28 Maja 2014 Tak pojawia się ponownie tylko że nie od razu a tak po 2 dniach, samochód chodzi normalnie, nie odczuwam jakiegoś dyskomfortu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek_r23 Zgłoś #4 Napisano 28 Maja 2014 Pojeździj na benzynie i daj znać czy błąd wraca . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beart Zgłoś #5 Napisano 28 Maja 2014 Ok tak zrobie, akurat w piatek jade do Londynu (300km) wiec bede wiedzial co i jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #6 Napisano 31 Maja 2014 kolego może to być np. : brudna przepływka, nieszczelność w dolocie, lub jeśli masz gaz to coś nie tak z regulacją, błąd dotyczy dopasowania mieszanki paliwowo powietrznej. Jeśli masz LPG to pytanie czy pojawia się też przy jeździe na PB jeśli nie to instalka do regulacji jeśli natomiast pojawia się i na LPG i PB to szukaj nieszczelności, sprawdź (wyczyść przepływomierz) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beart Zgłoś #7 Napisano 1 Czerwca 2014 Witam...na benzynie blad nie wyskakuje a na lpg tak. Wlasnie mi sie przypomnialo ze regulowalem gaz a pozniej pojechalem zalozyc tempomat i mechanik powiedzial mi ze wyregulowal mapy paliwowe czy wtryskowe...wiec najpierw byla regulacja gazu a pozniej benzyny a chyba powinno byc na odwrot...Sorry za brak polskich znakow ale nie mam dostepu do kompa i pisze z komorki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #8 Napisano 1 Czerwca 2014 17560-long term fuel trim additive air; bank 1; range 2 : sysytem too lean na benzynie blad nie wyskakuje a na lpg tak. Więc masz odpowiedź. Błąd ubogiej mieszanki. Na PB go nie ma, a jest na LPG. Instalacja do regulacji. mechanik powiedzial mi ze wyregulowal mapy paliwowe czy wtryskowe...wiec najpierw byla regulacja gazu a pozniej benzyny a chyba powinno byc na odwrot Możesz to rozwinąć?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beart Zgłoś #9 Napisano 1 Czerwca 2014 No jak doszlo do placenia to powiedzial ze nie 180 zl tylko 250 zl bo mapy paliwowe czy wtryskowe byly rozjechane i powiedzial ze pewnie dlatego bo na gazie jezdze...w sumie to sie go nie pytalem co i jak....a ten komputer od lpg to automatycznie sam sie nie powinien dopasowac do map PB ? Moze odlaczenie od aku by cos to pomoglo ? Nie wiem mysle bo tu w UK to gdzie ja staga wyreguluje ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #10 Napisano 1 Czerwca 2014 No jak doszlo do placenia to powiedzial ze nie 180 zl tylko 250 zl bo mapy paliwowe czy wtryskowe byly rozjechane i powiedzial ze pewnie dlatego bo na gazie jezdze... Tak w ogóle to w jakim celu byłeś u tego fachmana?? Za co Cię skasował? Robił coś przy LPG? .a ten komputer od lpg to automatycznie sam sie nie powinien dopasowac do map PB ? Niestety nie. Zależy jeszcze, która wersja Staga, ale nic nie zastąpi strojenia w drodze podczas jazdy. Moze odlaczenie od aku by cos to pomoglo ? Nic nie da. Nie wiem mysle bo tu w UK to gdzie ja staga wyreguluje ? Zależy gdzie mieszkasz. Na Forum LPG widziałem, że są ludzie co mają pojęcie, a nawet i montują LPG w UK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach