Skocz do zawartości
materson

prosze o analize logów avf czasem brak mocy Błąd 17965

Rekomendowane odpowiedzi

witam passacik ma ostatnio odpały raz idzie ładnie raz wogóle czasem dopiero jakby sie turbina załanczała od 2,5 tys obrotów czasem od 3 tys róznie

narazie logi statyczne jak cos źle to poprawie robiłem pierwszy raz

http://vaglog.rtnet.pl/materson.03_170037.html

http://vaglog.rtnet.pl/materson.03_170038.html

http://vaglog.rtnet.pl/materson.03_170039.html

http://vaglog.rtnet.pl/materson.03_170040.html

http://vaglog.rtnet.pl/materson.03_170041.html

http://vaglog.rtnet.pl/materson.03_170042.html

http://vaglog.rtnet.pl/materson.03_170043.html

Edytowane przez materson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TURBO przeładowuje. albo zawór N75 albo blokują się łopatki turbiny. po logacgh dynamicznych myślę że lepsi eksperci będą w stanie się wypowiedzieć.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Tutaj masz podobny wątek

http://forum.vw-passat.pl/threads/94128-Prosze-o-analize-logów-AVF-130KM-1-9TDI?highlight=nastar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czujnik ciśnienia doładowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawdź czujnik ciśnienia doładowania.

Kolegi a jak to sprawdzić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej podmień od kogoś czujnik, ale problem może być w wiązce lub wtyczce. Dodaj log statyczny 010 i 011.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i logi dynamiczne i jeden statyczny 10, 11

 

Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/materson.03_170381.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/materson.03_170382.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/materson.03_170383.html

Grupy: 001,001 - http://vaglog.rtnet.pl/materson.03_170384.html

Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/materson.03_170385.html

Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/materson.03_170386.html

Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/materson.03_170387.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/materson.03_170388.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/materson.03_170389.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/materson.03_170390.html

Grupy: 008,011,010 - http://vaglog.rtnet.pl/materson.03_170391.html

Grupy: 008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/materson.03_170392.html

Grupy: 008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/materson.03_170393.html

Grupy: 010,003 - http://vaglog.rtnet.pl/materson.03_170394.html

Grupy: 010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/materson.03_170395.html

Grupy: 010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/materson.03_170396.html

Grupy: 010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/materson.03_170397.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/materson.03_170398.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/materson.03_170399.html

Grupy: 013,023 - http://vaglog.rtnet.pl/materson.03_170400.html

Grupy: 013,023 - http://vaglog.rtnet.pl/materson.03_170401.html

 

jak na złość jechał przyzwoicie później zaczął sie mulic wiec niektóre logi sa powtórzone na niektórych moc mu przerywała

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podmień od kogoś czujnik pamiętając o tym, żeby nie była to podróba tylko ORI - to powinno rozwiązać Twój problem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wynika z tego że turbo przeładowuje i wchodzi w tryb awaryjny. sprawdź n75 (poczytaj na forum można zaminież N75 z N18) jeżeli to czyjnik to masz szczęście. następny element to zapieczone łopatki a to już czyszczenie turbo lub wymiana. a to już poważny koszt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A przpeplyka i egr jest dobra po logach ?

Czy to nie ma znaczenia w tym przypadku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A przpeplyka i egr jest dobra po logach ?

Czy to nie ma znaczenia w tym przypadku

 

Zacznij od tego co napisałem. Jak pozbędziesz się trybu awaryjnego to wtedy nowe logi pokażą czy jest dobrze. ( na pierwszy rzut oka logi EGR i przepływki są ok)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zacznij od tego co napisałem. Jak pozbędziesz się trybu awaryjnego to wtedy nowe logi pokażą czy jest dobrze. ( na pierwszy rzut oka logi EGR i przepływki są ok)

 

ok tak zrobię zaryzykuje i kupie nowy zawór n75 dziś jeszcze wymieniłem wąż od zaworka n75 do turbiny do "gruszki" czy jak to sie nazywa bo juz uzbrojenia nie było i mógł sie zaginać ale to nie było przyczyna zobaczymy po wymianie zaworka

dziś jak jechałem do pracy auto jechało normalnie jak wracałem znów dziwny objaw nie jechał później odblokował sie przy 2,5 tys i jechał normalnie ale za chwile tryb awaryjny i koniec

sztyca od turbiny pracuje normalnie wiec racze nie turbina choć nie wiadomo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie coraz bardzie denerwuje mnie ta sytuacja

wymieniony n75 na nowy o troche innym symbolu miałem 1J0906627a ( 7.22903 ) a dostałęm w sklepie 702184 ale to chba nie ma znaczenia ??

20140423_191420.jpg

i nowe logi problem nie ustał

Grupy: 011,010 - http://vaglog.rtnet.pl/materson.03_170665.html

Grupy: 010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/materson.03_170666.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/materson.03_170667.html

Grupy: 010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/materson.03_170668.html

 

pytanie o watrosc w grupie 10,11 z 3 pola jak auto jest mułowate wartośc jest zaswsze wysoka

20140423_190742.jpg

co to może oznaczać wartość sie nie zmienia w ogóle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawdź czujnik ciśnienia doładowania.

 

miałeś racje kolego dziś udało mi sie podmienić od znajomego czujnik zrobiłem z jakieś 10km i wszystko dobrze wiec kupuje i chyba sprawa wydaje sie być załatwiona :hurra

dziękuje za pomoc :564:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności