kzarczyn Zgłoś #21 Napisano 1 Czerwca 2014 TDI timing to wykres kąta wtrysku w zależności od temperatury paliwa. Jak czujnik temperatury padł to wykresu chyba nie będzie. Z tego co pamiętam czujnik znajduje się wewnątrz pompy wtryskowej. przy okazji programu dałbym do "wycięcia" przepływke A co da wycięcie przepływki? To że dane brane będą jedynie z czujnika ciśnienia i jak przepływka padnie to nie będzie negatywnego wpływu na jazdę czy coś więcej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #22 Napisano 2 Czerwca 2014 tak dane będą brane z czujnika ciśnienia doładowania, zdychająca przepływka źle oblicza masy powietrza owocuje to zazwyczaj wyższym spalaniem oraz gorszymi osiągami, jeśli podejrzewasz czujnik temp paliwa to go sprawdź vag comem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kzarczyn Zgłoś #23 Napisano 4 Czerwca 2014 (edytowane) Problem rozwiązany. Odkręcająca się śruba centralna i wyrezany klin na kole. Edytowane 4 Czerwca 2014 przez kzarczyn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adek444 Zgłoś #24 Napisano 23 Marca 2016 (edytowane) Witam mam taki problem podczas próby ustawienia kąta wtrysku pompa dochodzi do końca regulacji i jeszcze troszkę brakuje żeby ustawić na 50 dodam jeszcze że rozrzad ustawiony na znaki tak pół ,,0'' w okienku z lewej strony otworu,blokada wałka rozrządu i pompa na blokadzie.A po przestawieniu pompy o jeden ząbek kąt się ładnie ustawia ale wałek nie wchodzi co mu dolega miał ktoś taki przypadek. Pozdrawiam. Edytowane 23 Marca 2016 przez rainman777 Przeniesiony reg.pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #25 Napisano 23 Marca 2016 Prawdopodobnie lichy pasek załozyłeś... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #26 Napisano 23 Marca 2016 hah, lichy pasek Co to znaczy ? Luzujesz koło pasowe wałka podczas napinania paska ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekhenry Zgłoś #27 Napisano 24 Marca 2016 Niekoniecznie trzeba to robic przy zmianie rozrządu sprawdzałem w swoim pasku i w AHU Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adek444 Zgłoś #28 Napisano 24 Marca 2016 hah, lichy pasek Co to znaczy ? Luzujesz koło pasowe wałka podczas napinania paska ? Koło zluzowane podczas ustawienia rozrządu żeby ustawić kąt 50 trzeba przestawić o jeden ząbek na pompie i prawie opór w jedną stronę na fasolkach tak jakby pół ząbka brakowało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #29 Napisano 25 Marca 2016 sprawdź czy masz cały klin na kółku pompy oraz czy śruba wału się nie odkręca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adek444 Zgłoś #30 Napisano 26 Marca 2016 Klin na pompie cały ściągałem koło śruba na wale nie odkręcana nigdy ale jak kręciłem wałem to nie czułem żadnych luzów a jakby był luz to by kąt skakał a on 49,51.(oczywiście po przestawieniu koła pompy o jeden ząbek) nowy pasek rozrządu założony a stało się tak po sprawdzeniu i czyszczeniu siateczki na zaworku N108. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #31 Napisano 26 Marca 2016 "rozrzad ustawiony na znaki tak pół ,,0'' w okienku z lewej strony otworu," nie wiem co przez to rozumieć ale zero ma być idealnie na tym kursorku w okienku na skrzyni, dla testu bym jeszcze wymienił n108 na inny aby zobaczyć czy usterki szukać w nim czy w ustawieniu rozrządu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adek444 Zgłoś #32 Napisano 29 Marca 2016 "rozrzad ustawiony na znaki tak pół ,,0'' w okienku z lewej strony otworu," nie wiem co przez to rozumieć ale zero ma być idealnie na tym kursorku w okienku na skrzyni, dla testu bym jeszcze wymienił n108 na inny aby zobaczyć czy usterki szukać w nim czy w ustawieniu rozrządu Sorki nie z lewej tylko z prawej znak zero przecięty w połowie o otwór w skrzyni jak na rysunku a wałek rozrządu na blokade. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach