Skocz do zawartości
Lecho

Prośba o analizę logów 1.9TDI 131 KM (chyba AVF)

Rekomendowane odpowiedzi

Na początek to cześć bo jestem nowy a to będzie mój pierwszy post.

 

Mam problem z moim paskiem, tz. na rozgrzanym silniku przy około 3 tys obrotów przechodzi w tryb awaryjny, po restarcie silnika wszystko działa jak należy. Bardzo proszę o analizę logów.

 

Statyczne grupa 011:

http://vaglog.rtnet.pl/lecho18_163030.html

 

Dynamiczne grupy 003 i 011

http://vaglog.rtnet.pl/lecho18_163032.html (na tej grupie przeszedł w tryb awaryjny)

http://vaglog.rtnet.pl/lecho18_163031.html

 

Z góry dzięki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

turbina na stół do czyszczenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie. A poza tym wszystko wygląda ok ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

za mało logów, zrób komplet to się oceni. Z tego co piszesz i z loga 011 widać , że turbo przeładowuje, więc stół. ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbina wyczyszczona a przeładowanie niewyleczone, poza tym od jakiegoś czasu mam problem z zapłonem auta na zimnym silniku i jest takie wrażenie spadku mocy i jakby spalanie trochę wzrosło. Dodam jeszcze że zrobiłem 9 tys km na oleju 10w40 przez pomyłkę mechanika i w najbliższym czasie zamierzam powrócić do 5w40, mam nadzieję że nic mu nie będzie. Dzisiaj zrobiłem logi i bardzo proszę o analizę.

 

STATYCZNE:

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_209658.html

Grupa 007: http://vaglog.pl/log_209659.html

Grupa 018: http://vaglog.pl/log_209660.html

Grupa 013: http://vaglog.pl/log_209661.html

 

BASIC SETTINGS:

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_209655.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_209654.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_209657.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_209656.html

 

DYNAMICZNE:

Grupa 010: http://vaglog.pl/log_209647.html

Grupa 008: http://vaglog.pl/log_209646.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_209652.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_209651.html

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_209650.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_209649.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_209648.html

 

Na dynamicznych za każdym razem łapał notlaufa dlatego obroty nie są do końca takie jak powinny być. Silnik to jednak AWX.

Edytowane przez Lecho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomóżcie :rozpacz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest tu kto ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po skręceniu turbo w jedną całość, ale bez założonej sztangi ramie kierownic chodzi leciutko? Wydłuż sztangę o 2 obroty i wstaw loga dynamicznego 011.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok z tym się pobawię jak będę znał przyczynę tego ciężkiego zapłonu, bo jak się okaże że to coś poważniejszego to chyba będę się musiał pozbyć mojego autka. Widać coś w tych logach odnośnie tego zapłonu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co do tej sztangi to da się ją wydłużyć w aucie czy trzeba wyjmować turbo ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tyle odsłon i tak mało pomocy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że nikt mi nie pomoże ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak jeszcze przeładowuje to sprawdź zawó n75, zamien go sobie z n18, wtedy sprawdź czy będzie wpadał w awaryjny, możesz jeszcze przejrzeć dolot i sprawdzić czy nie ma pęknięć gdzies.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli na zimnym silniku są problemy to może być np. kończący żywot akumulator.
naładowałem poprzedni akumulator i w najbliższym czasie go wrzucę, wtedy będę wiedział. Trochę się boję że przyczyna może leżeć we wtryskach. Może zrobić logi statyczne przy odpalaniu ? tylko jakie grupy ?

 

 

wiesz kiedy był wymieniany rozrząd w tym aucie?
wymieniony jakieś 20 tys km temu

 

 

Nie potrzeba wyjmować turbiny.Zrób jak napisał DarekS bo dalej przeładowuje
Nie wiem czy i tak jej nie wyjąć i samemu jej nie wyczyścić, bo jakoś nie wierzę, że mechanik zrobił to porządnie

 

 

ak jeszcze przeładowuje to sprawdź zawó n75
wydaję mi się że jakby coś było z nim nie tak to vag pokazałby błąd hm ? Edytowane przez Lecho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akumulator zmieniłem i nic to nie dało. Zrobiłem komplet logów statycznych przy zapłonie na zimnym silniku, każdy zawsze po nocy. Może tu będzie widać przyczynę tego trudnego zapłonu ?

 

STATYCZNE:

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_212158.html

Grupa 013: http://vaglog.pl/log_212159.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_212160.html

Grupa 018: http://vaglog.pl/log_212161.html

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_212162.html

Grupa 007: http://vaglog.pl/log_212163.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_212164.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj jeszcze mi się zdarzyło, że na rozgrzanym silniku też ledwo mi zapalił, zerkniecie na te logi ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć jeszcze gr 13,18,23 na ciepłym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

statyczne czy dynamiczne ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na ile masz wyregolowane PD? Gumki stare czy nowe? Świece żarowe są dokrecone, nie syczy na nich powietrze? Synchronizacja masz na + ale to nie będzie tak wpływać na rozruch. Wstaw przeźroczysty wąż w układ paliwowy i zweryfikuj czy nie zapowietrza się układ.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na ile masz wyregolowane PD?
to chyba powinno być widoczne w logach ? no chyba że chodzi ci o coś innego...

 

Gumki stare czy nowe?
raczej nie były wymieniane

 

Świece żarowe są dokręcone, nie syczy na nich powietrze?
ostatnio wymieniałem i myślę dobrze je dokręciłem, chociaż po dłuższej jeździe gdy wyłączam rozgrzany silnik to słychać jakieś syczenie, ale to w okolicach filtra powietrza, nie wiem czy to normalne, ale nie pamiętam żeby wcześniej to występowało

 

Wstaw przeźroczysty wąż w układ paliwowy i zweryfikuj czy nie zapowietrza się układ.
jest gdzieś na forum zdjęcie o który wężyk dokładnie chodzi, nie robiłem tego jeszcze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności