Lecho Zgłoś #1 Napisano 2 Marca 2014 Na początek to cześć bo jestem nowy a to będzie mój pierwszy post. Mam problem z moim paskiem, tz. na rozgrzanym silniku przy około 3 tys obrotów przechodzi w tryb awaryjny, po restarcie silnika wszystko działa jak należy. Bardzo proszę o analizę logów. Statyczne grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/lecho18_163030.html Dynamiczne grupy 003 i 011 http://vaglog.rtnet.pl/lecho18_163032.html (na tej grupie przeszedł w tryb awaryjny) http://vaglog.rtnet.pl/lecho18_163031.html Z góry dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #2 Napisano 2 Marca 2014 turbina na stół do czyszczenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lecho Zgłoś #3 Napisano 2 Marca 2014 Dzięki wielkie. A poza tym wszystko wygląda ok ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #4 Napisano 2 Marca 2014 za mało logów, zrób komplet to się oceni. Z tego co piszesz i z loga 011 widać , że turbo przeładowuje, więc stół. .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lecho Zgłoś #5 Napisano 22 Marca 2015 (edytowane) Turbina wyczyszczona a przeładowanie niewyleczone, poza tym od jakiegoś czasu mam problem z zapłonem auta na zimnym silniku i jest takie wrażenie spadku mocy i jakby spalanie trochę wzrosło. Dodam jeszcze że zrobiłem 9 tys km na oleju 10w40 przez pomyłkę mechanika i w najbliższym czasie zamierzam powrócić do 5w40, mam nadzieję że nic mu nie będzie. Dzisiaj zrobiłem logi i bardzo proszę o analizę. STATYCZNE: Grupa 001: http://vaglog.pl/log_209658.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_209659.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_209660.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_209661.html BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_209655.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_209654.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_209657.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_209656.html DYNAMICZNE: Grupa 010: http://vaglog.pl/log_209647.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_209646.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_209652.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_209651.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_209650.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_209649.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_209648.html Na dynamicznych za każdym razem łapał notlaufa dlatego obroty nie są do końca takie jak powinny być. Silnik to jednak AWX. Edytowane 22 Marca 2015 przez Lecho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lecho Zgłoś #6 Napisano 23 Marca 2015 Pomóżcie :rozpacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lecho Zgłoś #7 Napisano 24 Marca 2015 jest tu kto ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #8 Napisano 25 Marca 2015 Po skręceniu turbo w jedną całość, ale bez założonej sztangi ramie kierownic chodzi leciutko? Wydłuż sztangę o 2 obroty i wstaw loga dynamicznego 011. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lecho Zgłoś #9 Napisano 25 Marca 2015 ok z tym się pobawię jak będę znał przyczynę tego ciężkiego zapłonu, bo jak się okaże że to coś poważniejszego to chyba będę się musiał pozbyć mojego autka. Widać coś w tych logach odnośnie tego zapłonu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lecho Zgłoś #10 Napisano 27 Marca 2015 A co do tej sztangi to da się ją wydłużyć w aucie czy trzeba wyjmować turbo ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lecho Zgłoś #11 Napisano 29 Marca 2015 Tyle odsłon i tak mało pomocy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lecho Zgłoś #12 Napisano 1 Kwietnia 2015 Rozumiem że nikt mi nie pomoże ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ajetos Zgłoś #13 Napisano 1 Kwietnia 2015 Jak jeszcze przeładowuje to sprawdź zawó n75, zamien go sobie z n18, wtedy sprawdź czy będzie wpadał w awaryjny, możesz jeszcze przejrzeć dolot i sprawdzić czy nie ma pęknięć gdzies. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lecho Zgłoś #14 Napisano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) Jeśli na zimnym silniku są problemy to może być np. kończący żywot akumulator. naładowałem poprzedni akumulator i w najbliższym czasie go wrzucę, wtedy będę wiedział. Trochę się boję że przyczyna może leżeć we wtryskach. Może zrobić logi statyczne przy odpalaniu ? tylko jakie grupy ? wiesz kiedy był wymieniany rozrząd w tym aucie? wymieniony jakieś 20 tys km temu Nie potrzeba wyjmować turbiny.Zrób jak napisał DarekS bo dalej przeładowuje Nie wiem czy i tak jej nie wyjąć i samemu jej nie wyczyścić, bo jakoś nie wierzę, że mechanik zrobił to porządnie ak jeszcze przeładowuje to sprawdź zawó n75wydaję mi się że jakby coś było z nim nie tak to vag pokazałby błąd hm ? Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez Lecho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lecho Zgłoś #15 Napisano 7 Kwietnia 2015 Akumulator zmieniłem i nic to nie dało. Zrobiłem komplet logów statycznych przy zapłonie na zimnym silniku, każdy zawsze po nocy. Może tu będzie widać przyczynę tego trudnego zapłonu ? STATYCZNE: Grupa 004: http://vaglog.pl/log_212158.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_212159.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_212160.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_212161.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_212162.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_212163.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_212164.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lecho Zgłoś #16 Napisano 10 Kwietnia 2015 Dzisiaj jeszcze mi się zdarzyło, że na rozgrzanym silniku też ledwo mi zapalił, zerkniecie na te logi ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zenek111 Zgłoś #17 Napisano 11 Kwietnia 2015 Wrzuć jeszcze gr 13,18,23 na ciepłym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lecho Zgłoś #18 Napisano 12 Kwietnia 2015 statyczne czy dynamiczne ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #19 Napisano 12 Kwietnia 2015 Na ile masz wyregolowane PD? Gumki stare czy nowe? Świece żarowe są dokrecone, nie syczy na nich powietrze? Synchronizacja masz na + ale to nie będzie tak wpływać na rozruch. Wstaw przeźroczysty wąż w układ paliwowy i zweryfikuj czy nie zapowietrza się układ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lecho Zgłoś #20 Napisano 13 Kwietnia 2015 Na ile masz wyregolowane PD?to chyba powinno być widoczne w logach ? no chyba że chodzi ci o coś innego... Gumki stare czy nowe?raczej nie były wymieniane Świece żarowe są dokręcone, nie syczy na nich powietrze? ostatnio wymieniałem i myślę dobrze je dokręciłem, chociaż po dłuższej jeździe gdy wyłączam rozgrzany silnik to słychać jakieś syczenie, ale to w okolicach filtra powietrza, nie wiem czy to normalne, ale nie pamiętam żeby wcześniej to występowało Wstaw przeźroczysty wąż w układ paliwowy i zweryfikuj czy nie zapowietrza się układ.jest gdzieś na forum zdjęcie o który wężyk dokładnie chodzi, nie robiłem tego jeszcze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach