Skocz do zawartości

Lecho

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Lecho

  • Urodziny 06.06.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Leszek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Śląsk

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2001
  1. pomoże mi ktoś w tej kolejnej kwestii ?
  2. Powiedzcie mi skąd bierze się olej w gumowym króćcu, który umieszczony jest w grodzi i do którego podłączony jest wąż od vacum pompy i wąż idący do serwa. Ostatnio zauważyłem że kapie mi z tego króćca a jak wyciągnę wąż od vacum pompy to nawet ciurkiem leci z niego, gdzie jest problem ?
  3. to chyba powinno być widoczne w logach ? no chyba że chodzi ci o coś innego... raczej nie były wymieniane ostatnio wymieniałem i myślę dobrze je dokręciłem, chociaż po dłuższej jeździe gdy wyłączam rozgrzany silnik to słychać jakieś syczenie, ale to w okolicach filtra powietrza, nie wiem czy to normalne, ale nie pamiętam żeby wcześniej to występowało jest gdzieś na forum zdjęcie o który wężyk dokładnie chodzi, nie robiłem tego jeszcze...
  4. Dzisiaj jeszcze mi się zdarzyło, że na rozgrzanym silniku też ledwo mi zapalił, zerkniecie na te logi ?
  5. Akumulator zmieniłem i nic to nie dało. Zrobiłem komplet logów statycznych przy zapłonie na zimnym silniku, każdy zawsze po nocy. Może tu będzie widać przyczynę tego trudnego zapłonu ? STATYCZNE: Grupa 004: http://vaglog.pl/log_212158.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_212159.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_212160.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_212161.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_212162.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_212163.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_212164.html
  6. naładowałem poprzedni akumulator i w najbliższym czasie go wrzucę, wtedy będę wiedział. Trochę się boję że przyczyna może leżeć we wtryskach. Może zrobić logi statyczne przy odpalaniu ? tylko jakie grupy ? wymieniony jakieś 20 tys km temu Nie wiem czy i tak jej nie wyjąć i samemu jej nie wyczyścić, bo jakoś nie wierzę, że mechanik zrobił to porządnie wydaję mi się że jakby coś było z nim nie tak to vag pokazałby błąd hm ?
  7. A co do tej sztangi to da się ją wydłużyć w aucie czy trzeba wyjmować turbo ?
  8. ok z tym się pobawię jak będę znał przyczynę tego ciężkiego zapłonu, bo jak się okaże że to coś poważniejszego to chyba będę się musiał pozbyć mojego autka. Widać coś w tych logach odnośnie tego zapłonu ?
  9. Turbina wyczyszczona a przeładowanie niewyleczone, poza tym od jakiegoś czasu mam problem z zapłonem auta na zimnym silniku i jest takie wrażenie spadku mocy i jakby spalanie trochę wzrosło. Dodam jeszcze że zrobiłem 9 tys km na oleju 10w40 przez pomyłkę mechanika i w najbliższym czasie zamierzam powrócić do 5w40, mam nadzieję że nic mu nie będzie. Dzisiaj zrobiłem logi i bardzo proszę o analizę. STATYCZNE: Grupa 001: http://vaglog.pl/log_209658.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_209659.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_209660.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_209661.html BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_209655.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_209654.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_209657.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_209656.html DYNAMICZNE: Grupa 010: http://vaglog.pl/log_209647.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_209646.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_209652.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_209651.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_209650.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_209649.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_209648.html Na dynamicznych za każdym razem łapał notlaufa dlatego obroty nie są do końca takie jak powinny być. Silnik to jednak AWX.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności