DarekS Zgłoś #21 Napisano 14 Kwietnia 2015 to chyba powinno być widoczne w logach ? no chyba że chodzi ci o coś innego... Tego nie widać w logach. Rozchodzi mi się o fizyczne ustawienie pompowtryskiwaczy. raczej nie były wymieniane Profilaktycznie do wymiany. ostatnio wymieniałem i myślę dobrze je dokręciłem, chociaż po dłuższej jeździe gdy wyłączam rozgrzany silnik to słychać jakieś syczenie, ale to w okolicach filtra powietrza, nie wiem czy to normalne, ale nie pamiętam żeby wcześniej to występowało To klima syczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lecho Zgłoś #22 Napisano 29 Kwietnia 2015 Powiedzcie mi skąd bierze się olej w gumowym króćcu, który umieszczony jest w grodzi i do którego podłączony jest wąż od vacum pompy i wąż idący do serwa. Ostatnio zauważyłem że kapie mi z tego króćca a jak wyciągnę wąż od vacum pompy to nawet ciurkiem leci z niego, gdzie jest problem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lecho Zgłoś #23 Napisano 30 Kwietnia 2015 nikt nie wie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lecho Zgłoś #24 Napisano 3 Maja 2015 pomoże mi ktoś w tej kolejnej kwestii ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #25 Napisano 6 Maja 2015 Może masz nieszczelność na uszczelce między vacupompie, a głowicą i przedostaje ci się olej do układu podciśnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach