Skocz do zawartości
Rosa

Słaby dół - (chyba) po zamarzniętej odmie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,

 

jakiś czas teamu zamarzła mi odma , dwa dni później pojawił się błąd P1556 od tamtej pory jakoś jest

słaby dół, na wyższych biegach bardziej odczuwalne :

 

Log (0 - 001,003)

Log (1 - 011)

Log (2 - 008)

Log (3 - 010)

Log (4 - 011)

Log (5 - 011)

Log (6 - 011)

 

pierwszy log 011 robiony na 4 biegu dwa kolejne na trójce a ostatni to BS.

 

Nie wiem czy to nie jest końcówka żywota turbiny.

 

Przepływka wydaje się OK, dolot szczelny , sztanga chodzi gładko/luźniutko.

 

Nie mam pomysłów żadnych , może ktoś spojrzy świeżym okiem i coś podpowie ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jestem tu nowy i dopiero się zagłębiam w te tematy. Na próbę zrobiłem logi i to mój http://vaglog.rtnet.pl/arex1_158255.html

Możesz sobie porównać, ale wydaje mi się, że masz zapieczone kierownice w turbinie bo późno ci zaczyna ładować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie kierowniczki chodzą luźniutko , płynnie. Spokojnie mogę podciągnąć sztangę zaciągając powietrze ustami przez wężyk , płynnie się podnosi i opada. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wężyki nie sparciałe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

-1.0 na wyjsciu z vacum oraz -0.7 na gruszce... czyli dobre są.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie masz przypchanego wydechu? Suszarka w pełni ładuje mega późno... Geometria stać nie może bo wypełnienie N75 jest znikome. Kolejna sprawa to nieszczelność w dolocie, ale to bym raczej odrzucił ze wzgędu na pokrywanie się pomiarów MAF/MAP...

Edytowane przez polonez15

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w wydechy nie ma co się zatkać , kat is out. chyba że gdzies dalej ale czy jest to mozliwe ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób loga 011 z podciągniętym ramieniem kierownic jakimś drutem do pozycji max doładowania od 1600obr do max 3000rpm. Jeśli logi będą identyczne, to układ podciśnienia jest sprawny (vacu, wężyki, n75, zaworki).

Następnie sprawdź drożność wydechu. To że nie masz katalizatora, to nie znaczy, że któryś wydech się nie zatkał. Proponuje odkręcić flansze turbo od turbiny i skręcić ponownie, ale z dystansem np. śruby m10 jako przekładkę i ponownie zrób logi 011.

Wstaw logi i się będzie się dalej myśleć co jest nie tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie dotyczące logu 011bs; wydaje mi się że w chwili przełączenia na OFF w pozycji 4 powinno być 0,0% a gdy przełączy się na ON powinno wzrosnąć do 100%. Dlaczego w tych logach jest odwrotnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam pytanie dotyczące logu 011bs; wydaje mi się że w chwili przełączenia na OFF w pozycji 4 powinno być 0,0% a gdy przełączy się na ON powinno wzrosnąć do 100%. Dlaczego w tych logach jest odwrotnie?

Jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj znowu , 4 bieg około 2300 obrotów gaz mocniej w podłogę i turbo się odłącza. Zero komunikatu na fisie , zero błędów zachowuje się jakby był w trybie awaryjnym ale w nim nie jest. Restart silnika i znowu turbo pracuje.... no ręce opadają :wmorde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany.

 

Wątpię, żeby ktoś zgadł co było przyczyną :)

 

Obluzowana regulacja sztangi w gruszce, co skutkowało praktycznie sporywm wydłużeniem ramienia sztangi a za tym idzie, że kierowniczki w turbo były cały czas otwarte i spaliny nie napędzały strony zimnej. Podkręciłem jakieś 8 obrotów śrubkę i już znacząco ciągnie od 1800-2000.

 

Zostaje jeszcze zabawa z logami dynamicznymi w celu dokładnej regulacji sztangi.

 

Dzięki za pomoc i sugestie wszystkim

 

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Problem rozwiązany.Wątpię, żeby ktoś zgadł co było przyczyną

Obluzowana regulacja sztangi w gruszce,

 

nikt nie podejrzewał Ciebie, że takiej pierdoły nie sprawdzisz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności