Skocz do zawartości
Michal1980

Passat B8 od sierpnia 2014

Rekomendowane odpowiedzi

JAkby nie wyglądał SuperB to i tak kupi go masa ludzi przekonanych, że śmigają co najmniej VW Phaetonem lub A6 :) Swoją drogą to one wcale takie tanie i konkurencyjne już nie są. Fakt ogrom miejsca na tylnej kanapie jest, ale jakość materiałów, spasowanie to już tak fajnie nie wygląda.

 

A wg mnie superb nie odstaje od średniej w tej klasie (Mondeo, Hyundai, Kia, 508, M6, Laguna, Isia). Obecnia wersja business na wyprzedaż modelu, ma bardzo atrakcyjny stosunek cena/wyposażenie. DSG, skóra, navi, biks, dobre audio, 4M, 170d masz za 155 tys przed rabatem. Realnie kupisz to za 130-135k. Oczywiście nie każdy chce patrzeć na wronę na kierownicy ale jeśli ktoś emocje odkłada na bok to nie dziwię się że teraz superba bierze. 3.6 kupisz za 150 k po rabatach. Nie ma alternatywy - V6 (powiedzmy), 4M, DSG, pojemne kombi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
JAkby nie wyglądał SuperB to i tak kupi go masa ludzi przekonanych, że śmigają co najmniej VW Phaetonem lub A6 :) Swoją drogą to one wcale takie tanie i konkurencyjne już nie są. Fakt ogrom miejsca na tylnej kanapie jest, ale jakość materiałów, spasowanie to już tak fajnie nie wygląda.

 

Kolego posiadałem Skode Superb Combi i tam jakość spasowania plastików była o niebo lepsza od mojego aktualnego B7.

Deska w superbie w dużej części jest wykonana z miękkiego plastiku a nie z eko twardych i trzeszczących na każdym kroku. Trzeszczenia wewnątrz B7 to bardzo duży minus. Czekam na opinie jak będzie w B8 jako potencjalny klient.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
JAkby nie wyglądał SuperB to i tak kupi go masa ludzi przekonanych, że śmigają co najmniej VW Phaetonem lub A6 :) Swoją drogą to one wcale takie tanie i konkurencyjne już nie są. Fakt ogrom miejsca na tylnej kanapie jest, ale jakość materiałów, spasowanie to już tak fajnie nie wygląda.

A Ty, mknąc swoim CC, jesteś przekonany, że smigasz jakimś LaFerrari czy Aventadorem?

A co do porównań, to byłbyś bardziej wiarygodny, jakbyś jeszcze napisał, ile czasu jeździłem b6/7 i ile S2. Idę o zakład, że nie długo, skoro nie słyszałeś skrzeczącego tunelu w VW i jego braku w Skodzie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Superba miałem do dyspozycji około 14 dni. B6 jeździłem 6 lat, CC od początku 2013 roku. Jak jadę CC to nic sobie nie wyobrażam. Jeszcze nic w nim nie trzeszczy w b6 coś tam było słychać. Jednak bez dramatu. Po 6 latach jak go sprzedawalem oznaki zużycia buly widoczne jedynie na oryginalnym dywaniku u kierowcy. Tylko miałem go od nowości, nie był ulepem z zachodu naprawiamy u Mietka.

Edytowane przez maluch69

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jezeli w Superbie "jakosc materialow taka fajna nie jest" a nie piszesz co trzeszczalo, a w B6 "cos tam trzeszczalo", a nie piszesz, ze bylo cos nie tak, to chyba nie jestes obiektywny. Passat w tunelu ma ordynarny plastik, w Skodze dali twarda gume czy dywanik - jakim fanbojem bys nie byl, nie ma szans nie zauwazyc tej roznicy. I jesli za jakis czas bede kupowac cos nowwego, gdzie oczywiscie bede rozwazac B8, to bede przede wszystkim atrzec, czy na wertepach nie trzeszczy jak jakis Zastava.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy nieliczni użytkownicy mogli by bliżej opisać asystent jazdy w korkach? Czy działa jak na jezdni jest tylko środkowa linia? Czy się nie spóźnia itp?

czy traktować to jako gadget czy użytkową funkcje która pomaga utrzymać w spokoju nerwy podczas korku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość so3ek
http://imageshack.com/a/img913/187/Z9Fx92.jpg Przykro mi to stwierdzić panowie, ale po wczorajszej jeździe próbnej nową szóstką z 2.5 litrowym motorem, stwierdzam, że passat nie ma podejścia ani pod względem wyglądu, spalania, komfortu jazdy. Nawet zdziwiony byłem, że na tak wielkich kołach praktycznie nie czuć takich nierówności jak studzienki i koleiny poprzeczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
stwierdzam, że passat nie ma podejścia ani pod względem wyglądu, http://imageshack.com/a/img913/187/Z9Fx92.jpg

 

Ładniejsza jest i zawsze była tylko ,,te guziki'' parkowania to era przedpotopowa - każde auto ma zalety...... ale i wady.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość so3ek

To fakt, nie jest to rolls royce, jednak w porównaniu do passata b8 którego też miałem okazję testować, to jednak bez zastanowienia brałbym mazdę.

/ według mnie jednak wykończenie środka jest o klasę wyżej niż w b8 : http://imageshack.com/a/img538/8922/8krYJ7.jpg

Edytowane przez so3ek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponuję przetestować B8 w wersji BiTurbo ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności