Witold Rogowski Zgłoś #621 Napisano 22 Grudnia 2014 JAkby nie wyglądał SuperB to i tak kupi go masa ludzi przekonanych, że śmigają co najmniej VW Phaetonem lub A6 Swoją drogą to one wcale takie tanie i konkurencyjne już nie są. Fakt ogrom miejsca na tylnej kanapie jest, ale jakość materiałów, spasowanie to już tak fajnie nie wygląda. A wg mnie superb nie odstaje od średniej w tej klasie (Mondeo, Hyundai, Kia, 508, M6, Laguna, Isia). Obecnia wersja business na wyprzedaż modelu, ma bardzo atrakcyjny stosunek cena/wyposażenie. DSG, skóra, navi, biks, dobre audio, 4M, 170d masz za 155 tys przed rabatem. Realnie kupisz to za 130-135k. Oczywiście nie każdy chce patrzeć na wronę na kierownicy ale jeśli ktoś emocje odkłada na bok to nie dziwię się że teraz superba bierze. 3.6 kupisz za 150 k po rabatach. Nie ma alternatywy - V6 (powiedzmy), 4M, DSG, pojemne kombi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lord_yabol Zgłoś #622 Napisano 22 Grudnia 2014 JAkby nie wyglądał SuperB to i tak kupi go masa ludzi przekonanych, że śmigają co najmniej VW Phaetonem lub A6 Swoją drogą to one wcale takie tanie i konkurencyjne już nie są. Fakt ogrom miejsca na tylnej kanapie jest, ale jakość materiałów, spasowanie to już tak fajnie nie wygląda. Kolego posiadałem Skode Superb Combi i tam jakość spasowania plastików była o niebo lepsza od mojego aktualnego B7. Deska w superbie w dużej części jest wykonana z miękkiego plastiku a nie z eko twardych i trzeszczących na każdym kroku. Trzeszczenia wewnątrz B7 to bardzo duży minus. Czekam na opinie jak będzie w B8 jako potencjalny klient. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #623 Napisano 23 Grudnia 2014 JAkby nie wyglądał SuperB to i tak kupi go masa ludzi przekonanych, że śmigają co najmniej VW Phaetonem lub A6 Swoją drogą to one wcale takie tanie i konkurencyjne już nie są. Fakt ogrom miejsca na tylnej kanapie jest, ale jakość materiałów, spasowanie to już tak fajnie nie wygląda. A Ty, mknąc swoim CC, jesteś przekonany, że smigasz jakimś LaFerrari czy Aventadorem? A co do porównań, to byłbyś bardziej wiarygodny, jakbyś jeszcze napisał, ile czasu jeździłem b6/7 i ile S2. Idę o zakład, że nie długo, skoro nie słyszałeś skrzeczącego tunelu w VW i jego braku w Skodzie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maluch69 Zgłoś #624 Napisano 23 Grudnia 2014 (edytowane) Superba miałem do dyspozycji około 14 dni. B6 jeździłem 6 lat, CC od początku 2013 roku. Jak jadę CC to nic sobie nie wyobrażam. Jeszcze nic w nim nie trzeszczy w b6 coś tam było słychać. Jednak bez dramatu. Po 6 latach jak go sprzedawalem oznaki zużycia buly widoczne jedynie na oryginalnym dywaniku u kierowcy. Tylko miałem go od nowości, nie był ulepem z zachodu naprawiamy u Mietka. Edytowane 23 Grudnia 2014 przez maluch69 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #625 Napisano 23 Grudnia 2014 No to jezeli w Superbie "jakosc materialow taka fajna nie jest" a nie piszesz co trzeszczalo, a w B6 "cos tam trzeszczalo", a nie piszesz, ze bylo cos nie tak, to chyba nie jestes obiektywny. Passat w tunelu ma ordynarny plastik, w Skodze dali twarda gume czy dywanik - jakim fanbojem bys nie byl, nie ma szans nie zauwazyc tej roznicy. I jesli za jakis czas bede kupowac cos nowwego, gdzie oczywiscie bede rozwazac B8, to bede przede wszystkim atrzec, czy na wertepach nie trzeszczy jak jakis Zastava. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolver Zgłoś #626 Napisano 2 Stycznia 2015 Czy nieliczni użytkownicy mogli by bliżej opisać asystent jazdy w korkach? Czy działa jak na jezdni jest tylko środkowa linia? Czy się nie spóźnia itp? czy traktować to jako gadget czy użytkową funkcje która pomaga utrzymać w spokoju nerwy podczas korku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #627 Napisano 26 Stycznia 2015 http://forum.vw-passat.pl/threads/143378-Kupujemy-B8-na-co-zwrócić-uwagę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość so3ek Zgłoś #628 Napisano 7 Marca 2015 http://imageshack.com/a/img913/187/Z9Fx92.jpg Przykro mi to stwierdzić panowie, ale po wczorajszej jeździe próbnej nową szóstką z 2.5 litrowym motorem, stwierdzam, że passat nie ma podejścia ani pod względem wyglądu, spalania, komfortu jazdy. Nawet zdziwiony byłem, że na tak wielkich kołach praktycznie nie czuć takich nierówności jak studzienki i koleiny poprzeczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #629 Napisano 7 Marca 2015 stwierdzam, że passat nie ma podejścia ani pod względem wyglądu, http://imageshack.com/a/img913/187/Z9Fx92.jpg Ładniejsza jest i zawsze była tylko ,,te guziki'' parkowania to era przedpotopowa - każde auto ma zalety...... ale i wady..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość so3ek Zgłoś #630 Napisano 8 Marca 2015 (edytowane) To fakt, nie jest to rolls royce, jednak w porównaniu do passata b8 którego też miałem okazję testować, to jednak bez zastanowienia brałbym mazdę. / według mnie jednak wykończenie środka jest o klasę wyżej niż w b8 : http://imageshack.com/a/img538/8922/8krYJ7.jpg Edytowane 8 Marca 2015 przez so3ek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IQM1 Zgłoś #631 Napisano 14 Marca 2015 Proponuję przetestować B8 w wersji BiTurbo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #632 Napisano 15 Marca 2015 niewiem czy było... http://superauto24.se.pl/auto/abt-volkswagen-passat-b8-20-tdi--bi-turbo-wzmocnione-pojemne-kombi-galeria_544109.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach