marcinrz7463 Zgłoś #261 Napisano 24 Października 2014 bo zawsze jest cos do popsucia jakies wpadki producentow sie zdarzaja i rzeczy wadliwe - - - - - aktualizacja - - - - - Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idol23 Zgłoś #262 Napisano 24 Października 2014 Ciekawe kiedy zacznie rdzewieć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #263 Napisano 24 Października 2014 fajnie wygląda na tych balonach:d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #264 Napisano 24 Października 2014 Nikt nikogo do kupowania nie zmusza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #265 Napisano 24 Października 2014 Musiałbym go zobaczyć na żywo w środku, ze zdjęć wynika chińszczyzna i tandetny plastik wszędzie Ale z zewnątrz (prócz wydechu) jest git. Martwi mnie tylko to, że jak skonfigurowałem go tak jak mój passek B6 to wpadłem koło 200k W takim razie już bardziej mi się podoba nowa C klasa w kombi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #266 Napisano 24 Października 2014 To ja mam jeszcze pytanie, czy fotel pasażera w wersji highline (bez Pakietu siedzenia tj. bez pamięci i elektryki w 12 kierunkach), też jest elektrycznie regulowany, czy są ręczne "pokrętła"? W większości wsio manual Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #267 Napisano 24 Października 2014 Wczoraj widziałem go live. Tylko z zewnątrz. Jak to Passat. Bez fajerwerków. Równie dobrze mógł by to być FL. Ale ogólnie OK. Ale jakie jest Wasze zdanie odmianie elektronicznego tacho i panelu navi? Nie razi Was to? I cena - jak już kolega wyżej pisał - za 200 tysi to już można przebierać jak w ulegalkach - C klasa czy buma 3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheStig Zgłoś #268 Napisano 24 Października 2014 W takim razie już bardziej mi się podoba nowa C klasa w kombi. Tylko co ona będzie miała za te pieniądze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okiemserca Zgłoś #269 Napisano 24 Października 2014 Michał nie masz pojecia jakie herezje wypisujesz:-) Mam B7ke i ostatni tydzien ogladam , jeżdżę i macam różne wersje wyposażenia i silników B8ki. To podobne z zewnątrz (i to tylko z daleka) ale zupełnie nowe i inne auto. Cala płyta nowa, systemy asystujace, materiały, spasowanie i projekt kokpitu. Wiec ogarnij się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stalker Zgłoś #270 Napisano 25 Października 2014 Jak wiadomo, auta używane dzielą się na "bezwypadkowe" oraz "absolutnie bezwypadkowe". Te, które dopiero debiutują na rynku - na "nowe" i "całkowicie nowe". Do której grupy należałoby zaliczyć Passata B8? Czytaj więcej na http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/pierwsza-jazda/news-passat-b8-najbardziej-zaawansowany-samochod-w-historii-vw,nId,1541207#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #271 Napisano 25 Października 2014 Okiemserca - dlaczego herezje? B8 jest podobne do B7, wiec na upartego moznaby przyjac gdyby to byl FL - ale niewazne. B8 zupelnie nowy? B6 tez byl zupelnie nowy, a jak sie skoncyzlo kazdy wie. Nie neguje, ze B8 ma lepsze materialy i wykonczenie, ale czas dopiero pokaze, czy to "nowe, dobre auto" czy kolejna prototypowa wpadka VW - mam nadzieje, ze to pierwsze, bo za 2-3 lata, kto wie, czy nie bede chcial przytulic takiego 240 konnego paszteta. PS. Juz widze jak gazety zaoraja VW za licznik jak w S Klasie a w tym samym czasie atrapy wydechow jak w Loganie po agrotuningu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość chriso Zgłoś #272 Napisano 25 Października 2014 Atrapy wydechów... a muzyka silnika z głośników w biemdablju jest ok? Jakby nie było marka oczko wyżej od paska. Więc świat motoryzacji już jest oswojony z dymaniem przez producentów. A biorąc pod uwagę budżet marketingowy koncernu VW, nie sądzę by B8 stała się jakakolwiek krzywda w recenzjach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okiemserca Zgłoś #273 Napisano 25 Października 2014 cóż, każdy sam decyduje - chcesz beeme kupuj beeme, przy okazji zmieniając forum :-) Szczęśliwie mam na sali 8 aut konkurencji do porównania (z bemką i merolem włącznie), więc nie muszę się niczego domyślać - otwieram drzwi, dotykam kokpitu, przeglądam cenniki i jeżdżąc - wiem że żadne Mazdy 6 ani Peguoty mnie nie przekonają. Złego słowa nie napiszę, ale portfel zdecyduje :-) Jak ktoś pisze że B8 budowana od podstaw na nowej płycie MQB to facelift, to szkoda atramentu na coś więcej:-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #274 Napisano 25 Października 2014 Ja tam zostałem przy tym forum, gdyż więcej się dzieje i są większe jaja..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okiemserca Zgłoś #275 Napisano 25 Października 2014 ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beart Zgłoś #276 Napisano 25 Października 2014 Jaja jak berety...hehe ale B8 ma nowa platforme na nastepna dekade... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #277 Napisano 25 Października 2014 VW za licznik jak w S Klasie jak już to audi tt mk3 Mercedes będzie cicho siedział po tym, jak sam rozebrał skrzynie dsg i uczył się robić własną B6 tez byl zupelnie nowy, a jak sie skoncyzlo kazdy wie. Daj już spokój chłopie z b6 bo stajesz się monotematyczny - to nie ten dział mam na sali 8 aut konkurencji do porównania (z bemką i merolem włącznie), więc nie muszę się niczego domyślać - otwieram drzwi, dotykam kokpitu, przeglądam cenniki No właśnie, można pisać co się chce ale wsiadając do e-klasy,zawsze po podróży mam to samo spostrzeżenie ,,są samochody i mercedesy'' tylko te cenniki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #278 Napisano 26 Października 2014 Jak ktoś pisze że B8 budowana od podstaw na nowej płycie MQB to facelift, to szkoda atramentu na coś więcej:-) B7 byl na tej samej plycie co B6, a nazwany byl zupelnie nowym modelem, a nie FL - wiec dlaczego niby to dziala w jedna strone? OK, technicznie to rzeczywisice nowy model, ale wizualnie, blisko mu do B7. Daj już spokój chłopie z b6 bo stajesz się monotematyczny - to nie ten dział Blop, no nie mow ze prawda w oczy kole. To nie moje wiesci wyssane z palca, tylko historia podsumowala - B6 to najbardziej awaryjny Passat w historii. He, to jedno z najbardziej awaryjnych aut w historii. Ale to nie temat o tym - w kazdym badz razie, ciesze sie, ze Tobie B6 nie sprawia zadnych problemow. No właśnie, można pisać co się chce ale wsiadając do e-klasy,zawsze po podróży mam to samo spostrzeżenie ,,są samochody i mercedesy'' tylko te cenniki Tlusty B8 bedzie juz cenowo spokojnie wchodzic na E Klase. Co wybierasz / wybieracie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #279 Napisano 26 Października 2014 B7 byl na tej samej plycie co B6, a nazwany byl zupelnie nowym modelem, a nie FL - wiec dlaczego niby to dziala w jedna strone? OK, technicznie to rzeczywisice nowy model, ale wizualnie, blisko mu do B7. Równie dobrze możesz napisać, że każdy VW to to samo auto, bo są do siebie podobne... B6 to najbardziej awaryjny Passat w historii. He, to jedno z najbardziej awaryjnych aut w historii Spośród Passatów, B6 może i jest faktycznie najbardziej usterkowy, natomiast co do tego że to jedno z najbardziej awaryjnych aut w historii to bym na Twoim miejscu uważał na słowa... Może jak ktoś czyta tylko fora i swoją opinie buduję tylko na tym co tam przeczyta, to faktycznie B6 jest okrutnym złomem, jednak życie pokazuje zupełnie coś innego... Jeśli policzymy stosunek: ile B6 ma usterki spośród wszystkich wyprodukowanych B6'tek, to ide w zakład że B6'tka będzie całkiem dobrym autem. Tlusty B8 bedzie juz cenowo spokojnie wchodzic na E Klase. Co wybierasz / wybieracie? Tłustego B8, bo co z tego że mam E klase, w której nie mam nic? Auto ma być dobre i atrakcyjne dla mnie, jako kierowcy, a nie jako gapia z przejścia dla pieszych, na którym faktycznie goła E klasa z jego perspektywy będzie robić lepsze wrażenie w porównaniu do B8. Ktoś kiedyś napisał na tym forum fajne zdanie - "tam gdzie kończy się cennik VW, zaczyna się cennik Mercedesa" (przy czym tam chodziło o VW BMW). Jakby mnie było stać na nową tłustą E klase to oczywiście tematu o B8 by nie było, choć w sumie o nowej E klasie też nie... Psychicznie by mnie nie było stać na auto, którym wyjeżdżając z salonu tracę na dzień dobry co najmniej 30% wartości... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okiemserca Zgłoś #280 Napisano 26 Października 2014 Święte słowa. Premiera we wszystkich salonach 28.11 - przyjdźcie, poogladajcie. Broni się spokojnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach