Skocz do zawartości
wojtekmax

prośba o analizę logów. Auto unieruchomione.

Rekomendowane odpowiedzi

kody błędów są takie:

01128 - Immobilizer Pickup Coil (D2)

35-10 - - - Intermittent

 

01176 - Key

07-10 - Signal too Low - Intermittent

 

Po skasowaniu pozostał tylko ten:

01176 - Key

07-10 - Signal too Low - Intermittent

NIe mam pojęcia co robić.

Auto raz zapala i jedzie czasem podczas jazdy potrafi zgasnąć i zero reakcji wszystko gaśnie wraz z kontrolkami.

Nawet wtedy nie można kompa podłączyć.

Zmieniłem nawet akumulator na nowy i bez różnicy.

Jak ma focha to lipa. Co robić.

Pomóżcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A rozrusznik normalnie kręci za każdym razem? Może stacyjka powoli siada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak rano podchodzę do auta to kręci i zapala na dotyk czyli jak zawsze. Jak go zgaszę to przekręcenie kluczyka w stacyjce powoduje całkowity zanik prądu na aucie. Nie pali się nic za wyjątkiem czasem kontrolki powiedzmy od abs i immobilisera. Nawet kiedy wyjdę, z auta nie da rady go juz zamknąć z pilota a kluczykiem zamyka się tylko drzwi kierowcy.

Wiadomo nie kręci i nie zapala a jak kręci i jest prąd to zapala. Aku nowe i przewód masowy aku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coil- cewka.

Sprawdż kluczyk i immo w stacyjce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co oddałem auto do znajomego elektryka od aut.

Zobaczymy co wyjdzie. Jak na razie 2 dni czeka pasek w kolejce ale dziś ma się za niego zabrać.

Zastanawiające jest to, że jak do niego jechałem i włączyłem długie światła na moment to wyświetlił sie na fisie napis generator verkstat czy jakoś tak czyli jak by alternator. Następna dziwna sprawa to z rana wszedłem do auta i odpala normalnie od strzała ale jak się zagrzeje to już nie ma prądu i nawet kontrolki sia nie zapalają jak kluczyk przekręcę. Czasem jak przekręcę to się słabo zapalą i w momencie przekręcenia w pozycję pracy rozrusznika wszystko znika.

Co wyjdzie dam znać. Nie mogłem dłużej czekać bo auto potrzebne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje przypuszczenie to masa na nadwoziu+ewentualnie silnika.

Skoro masz nowy akumulator, a wszystko ci znika, to znaczy że gdzieś znika prąd, i wcale nie musi to być +.

A dodatkowo nie reaguje na zamknięcie samochodu.

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności