-
Liczba zawartości
3 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O szumek72
- Urodziny 28.09.1972
Informacje osobiste
-
Imię
Paweł
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
-
Rok produkcji
1997
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Mierzyłem tylko wtyk i nic, ale mierzyłem pin1 z pin2. Jeszcze raz zmierzę pin1 i masa. A zawór otwiera się i zamyka, więc turbo nie chodzi-klient przyjechał i powiedział że ma 110koni a nie 150. Więc pewnie to będzie N75. Ale zmierzę i dam znać. Dzięki.
-
prośba o analizę logów. Auto unieruchomione.
szumek72 odpowiedział wojtekmax → na temat → Kody błędów
Moje przypuszczenie to masa na nadwoziu+ewentualnie silnika. Skoro masz nowy akumulator, a wszystko ci znika, to znaczy że gdzieś znika prąd, i wcale nie musi to być +. A dodatkowo nie reaguje na zamknięcie samochodu. Pozdrawiam! -
Witam kolegów! Pozwolę się podpiąć pod temat, bo u mnie jakiś dziwny cyrk i podejrzenie zawór N75. Czy po podaniu napięcia 12V na zawór, wszystkie 3 króćce powinny być drożne cały czas? Bo u mnie szybko otwiera się i zaraz zamyka-czy to normalny objaw? Zacząłem drążyć temat bo do 3000rpm jakiś mułowaty, potem jakoś jedzie. Czy na wtyku do tego zaworu powinno być jakieś napięcie w momencie przekręcenia kluczyka w pozycję zapłon? Dzięki za odpowiedzi!