Skocz do zawartości

szumek72

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O szumek72

  • Urodziny 28.09.1972

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1997

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mierzyłem tylko wtyk i nic, ale mierzyłem pin1 z pin2. Jeszcze raz zmierzę pin1 i masa. A zawór otwiera się i zamyka, więc turbo nie chodzi-klient przyjechał i powiedział że ma 110koni a nie 150. Więc pewnie to będzie N75. Ale zmierzę i dam znać. Dzięki.
  2. Moje przypuszczenie to masa na nadwoziu+ewentualnie silnika. Skoro masz nowy akumulator, a wszystko ci znika, to znaczy że gdzieś znika prąd, i wcale nie musi to być +. A dodatkowo nie reaguje na zamknięcie samochodu. Pozdrawiam!
  3. Witam kolegów! Pozwolę się podpiąć pod temat, bo u mnie jakiś dziwny cyrk i podejrzenie zawór N75. Czy po podaniu napięcia 12V na zawór, wszystkie 3 króćce powinny być drożne cały czas? Bo u mnie szybko otwiera się i zaraz zamyka-czy to normalny objaw? Zacząłem drążyć temat bo do 3000rpm jakiś mułowaty, potem jakoś jedzie. Czy na wtyku do tego zaworu powinno być jakieś napięcie w momencie przekręcenia kluczyka w pozycję zapłon? Dzięki za odpowiedzi!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności