Lenin Zgłoś #21 Napisano 21 Października 2013 MOzesz podac numery z nich? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxiKaz Zgłoś #22 Napisano 21 Października 2013 Udało mi się zakupić dzisiaj stalowe mocowania za śmieszne pieniądze bo aż 30 złotych za dwie sztuki No właśnie tak to kosztuje:), widzę, że nie muszę Ci już odpisywać na priva, w moim przypadku jeszcze parę groszy bym Ci doliczył za przesyłkę, więc dobrze że kupiłeś blisko siebie. W każdym razie jeszcze jeden czy dwa komplety mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #23 Napisano 21 Października 2013 Z ciekawości sprawdziłem u siebie i śruby też przesuwają się. Z tego co pamiętam mocowanie mam stalowe ,a śruby dokręcone na maksa i kleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #24 Napisano 21 Października 2013 mówicie o tym kółeczku aluminiowym przykręcanym na dwie śruby do karoserii ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #25 Napisano 22 Października 2013 VW ma spawane mocowania rozpórki do karoserii, nie ma tego rozwiązania co Audi. Z kolei Audi ma dodatkowo przykręcaną rozpórkę do ściany grodziowej na środku bo mocowania są przykręcane na śrubę. W obu przypadkach jest jakieś zabezpieczenie przed przesuwaniem się całej konstrukcji. P.S. No i zdaje się, że jak ktoś wspomniał na forum - z rozpórką szedł w parze grubszy stabilizator. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalzip Zgłoś #26 Napisano 22 Października 2013 (edytowane) 8D0 412 383E Aluminium 8D0 412 391B Stal Tylko na ebay jak patrzyłem to one są w a4 i w passacie do 2001 w benzyniakach Co do samej rozpórki to mam takie odczucie że nic nie poprawiają a tylko pogarszają prowadzenie, ostatnio zdjełem swoją i chyba powędruje na allegro. Dla mnie przerost formy nad treścią. Edytowane 22 Października 2013 przez michalzip Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #27 Napisano 22 Października 2013 co do tych mocowań aluminium/stal ... to co za różnica? Nie trzymałem części w ręku ale po zdjęciach wydaje się, że miejsca gdzie wchodzą śruby w jednym i w drugim wypadku są z tego samego stopu , powtarzam tak mi się wydaję po fotkach. Niech mnie naprostuje ktoś kto to trzymał w łapach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
derton Zgłoś #28 Napisano 22 Października 2013 Według mnie to żeby poczuć jakąkolwiek różnice w prowadzeniu samochodu to trzeba jeszcze zamontować dolną rozpórkę. P.S. No i zdaje się, że jak ktoś wspomniał na forum - z rozpórką szedł w parze grubszy stabilizator. O tym nie wiedziałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxiKaz Zgłoś #29 Napisano 22 Października 2013 co do tych mocowań aluminium/stal ... to co za różnica? Nie trzymałem części w ręku ale po zdjęciach wydaje się, że miejsca gdzie wchodzą śruby w jednym i w drugim wypadku są z tego samego stopu , powtarzam tak mi się wydaję po fotkach. Niech mnie naprostuje ktoś kto to trzymał w łapach No to prostuję Cię, gwinty w mocowaniach aluminiowych są aluminiowe, robione na zasadzie "dziura w aluminium i gwintowanie", w stalowych są wspawane stalowe grube tulejki z gwintem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #30 Napisano 22 Października 2013 No to prostuję Cię, gwinty w mocowaniach aluminiowych są aluminiowe, robione na zasadzie "dziura w aluminium i gwintowanie", w stalowych są wspawane stalowe grube tulejki z gwintem. No i super :ok U mnie po wymianie na gwint po stronie kierowcy jest taki dźwięk tarcia metal o metal na nierównościach. Sprawdzę te mocowania, które tutaj są omawiane. Ewentualnie do głowy przychodzi mi jeszcze ten okrągły talerzyk , co jest między sprężyną a tym mocowanie amorka przykręcany na dwie śruby. Spodziewam się , że on się przesuwa u mnie ... te śruby co jest przykręcony o ile dobrze pamiętam tęż są chyba z aluminium :hmmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxiKaz Zgłoś #31 Napisano 22 Października 2013 te śruby co jest przykręcony o ile dobrze pamiętam tęż są chyba z aluminium :hmmm No niestety, znowu Cię rozczaruję, są stalowe, tylko tak głupio wyglądają biało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #32 Napisano 22 Października 2013 No niestety, znowu Cię rozczaruję, są stalowe, tylko tak głupio wyglądają biało. a idź pan w cho***ę , nie no żartuję .. dzięki za sprostowania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lenin Zgłoś #33 Napisano 22 Października 2013 (edytowane) VW ma spawane mocowania rozpórki do karoserii, nie ma tego rozwiązania co Audi. Z kolei Audi ma dodatkowo przykręcaną rozpórkę do ściany grodziowej na środku bo mocowania są przykręcane na śrubę. W obu przypadkach jest jakieś zabezpieczenie przed przesuwaniem się całej konstrukcji. P.S. No i zdaje się, że jak ktoś wspomniał na forum - z rozpórką szedł w parze grubszy stabilizator. VW rowniez ma krecona po srodku rozporke do grodzi ---------- Dodano o 20:23 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:16 ---------- 8D0 412 383E Aluminium8D0 412 391B Stal Tylko na ebay jak patrzyłem to one są w a4 i w passacie do 2001 w benzyniakach Co do samej rozpórki to mam takie odczucie że nic nie poprawiają a tylko pogarszają prowadzenie, ostatnio zdjełem swoją i chyba powędruje na allegro. Dla mnie przerost formy nad treścią. Oczywiscie ze poprawia tylko zalezy kto co lubi. Jesli mial byc gwint, 29mm stabilizator I wszystkie nowe wachacze to zobaczyl bys roznice w prowadzeniu I przyczepnosci. Gdybys dolozyl gorna rozporke na tym zestawieniu to roznica byla by kolosalna. Dokladajac dolna I kolejne 2 dolne to juz hardcore. Ale ma to plusy I minusy. Na rownej drodze prowadzi sie I trzyma jak na szynach. Na dziorach I koleinach tak sztywne zawieszenie z duza trakcja wciaga cie w dziory szarpiac autem I jedziesz jak pijany z tad masz odczycie pogorszenia komfortu. Badzmy szczerzy sportowy set up to nie na polskie drogi bo tylko pogarsza nizeli polepsza ko mfort. Edytowane 22 Października 2013 przez Lenin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
derton Zgłoś #34 Napisano 22 Października 2013 Oczywiscie ze poprawia tylko zalezy kto co lubi. Jesli mial byc gwint, 29mm stabilizator I wszystkie nowe wachacze to zobaczyl bys roznice w prowadzeniu I przyczepnosci. Gdybys dolozyl gorna rozporke na tym zestawieniu to roznica byla by kolosalna. Dokladajac dolna I kolejne 2 dolne to juz hardcore. Ale ma to plusy I minusy. Na rownej drodze prowadzi sie I trzyma jak na szynach. Na dziorach I koleinach tak sztywne zawieszenie z duza trakcja wciaga cie w dziory szarpiac autem I jedziesz jak pijany z tad masz odczycie pogorszenia komfortu. Badzmy szczerzy sportowy set up to nie na polskie drogi bo tylko pogarsza nizeli polepsza komfort. Tutaj muszę się zgodzić z przedmówcą Zanim założyłem rozpórki to czytałem, że np. dotychczas trzeszczące plastiki zamilkną i poprawia się trakcja ale już po założeniu okazało się, że autko zrobiło się na tyle sztywne za można zapomnieć o komforcie jazdy a plastiki jak trzeszczały to teraz słychać je jeszcze bardziej :sciana Plusy takie, że można sobie pozwolić na więcej w zakrętach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalzip Zgłoś #35 Napisano 23 Października 2013 Oczywiscie ze poprawia tylko zalezy kto co lubi. Jesli mial byc gwint, 29mm stabilizator I wszystkie nowe wachacze to zobaczyl bys roznice w prowadzeniu I przyczepnosci. Gdybys dolozyl gorna rozporke na tym zestawieniu to roznica byla by kolosalna. Dokladajac dolna I kolejne 2 dolne to juz hardcore. Ale ma to plusy I minusy. Na rownej drodze prowadzi sie I trzyma jak na szynach. Na dziorach I koleinach tak sztywne zawieszenie z duza trakcja wciaga cie w dziory szarpiac autem I jedziesz jak pijany z tad masz odczycie pogorszenia komfortu. Badzmy szczerzy sportowy set up to nie na polskie drogi bo tylko pogarsza nizeli polepsza komfort. Może źle to ująłem mam górną i dolne rozpórki nówki wahacze stabilizator 29mm i 1be Podejrzewam że największy problem to jest te 1be. Tak jak mówisz na równej drodze jest bajka ale większość dróg jakie pokonuje to są właśnie dziury i koleiny, a na takich drogach moim zdaniem rozpórki to udręka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lenin Zgłoś #36 Napisano 23 Października 2013 Wciaga ci auto w nierownosci, prawda? Wlasnie tak to dziala. Karoseria sie tak usztywnia ze jak wpadasz w dziore to cala masa auta I cie wciaga bo auto sie nie skreca a przechyla cale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
derton Zgłoś #37 Napisano 27 Października 2013 Mając chwilkę wolną wrzucam zdjęcia z wymiany mocowań amortyzatorów Jak wspomniałem wcześniej kupiłem stalowe mocowania i oddałem je do piaskowania i malowania. Przy wymianie jest okazja do nasmarowania i sprawdzenia wahaczy Aluminiowe mocowania posiadają dłuższe gniazda śrub więc do stalowych kupiłem krótsze też wzmacniane. Po wymianie wszystkiego i porządnym skręceniu stukanie ustało więc jeśli ktoś ma okazje do wymiany mocowań na stalowe to polecam Niestety okazało się, że guma na końcówce drążka uszkodziła się ale jak na razie nie ma luzu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lenin Zgłoś #38 Napisano 27 Października 2013 To ty na gwincie latasz I sie dziwisz ze ci sie rozporka ruszala w aluminiowych siodlach? :lol3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
derton Zgłoś #39 Napisano 27 Października 2013 To ty na gwincie latasz I sie dziwisz ze ci sie rozporka ruszala w aluminiowych siodlach? Po założeniu gwintowanego zawieszenia nie było problemu dopiero po jakimś czasie zaczęło stukać. Rozpórka ruszała się bo gwinty w siodłach były pourywane. Nie brałem pod uwagę wymiany na stalowe mocowania przy zakładaniu gwintowanego zawieszenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lenin Zgłoś #40 Napisano 27 Października 2013 No gwint ci je tak wytlukl w polaczeniu z rozporkami;) Na takim zestawie zawias masz pewnie sztywniejszy ze 4-5 razy bardziej niz na standardize wiec I aluminiowe gwinty byly szarpane jak szmata po podlodze I sie rozbily.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach