Skocz do zawartości

michalzip

  • Liczba zawartości

    80
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O michalzip

  • Urodziny 30.08.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    wy wz

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003
  1. IC > szukajka > HP109 774 z joy i z pilota... jeśli joy daje masę na składanie to zrobił bym tak dodatkowy przełącznik gdzieś schowany 3 pozycyjny żeby był on off on. Załóżmy że ma 3 nóżki do środkowego kabelek do przekaźnika sterujący masą do jednego ON sygnał z krańcówki a do drugiego ON sygnał z joya. Jedyny minus to trzeba by ciągnąć kabelek sterujący z drugich drzwi, i pytanie zasadnicze czy z joy daje sygnał masowy
  2. Może źle to ująłem mam górną i dolne rozpórki nówki wahacze stabilizator 29mm i 1be Podejrzewam że największy problem to jest te 1be. Tak jak mówisz na równej drodze jest bajka ale większość dróg jakie pokonuje to są właśnie dziury i koleiny, a na takich drogach moim zdaniem rozpórki to udręka
  3. 8D0 412 383E Aluminium 8D0 412 391B Stal Tylko na ebay jak patrzyłem to one są w a4 i w passacie do 2001 w benzyniakach Co do samej rozpórki to mam takie odczucie że nic nie poprawiają a tylko pogarszają prowadzenie, ostatnio zdjełem swoją i chyba powędruje na allegro. Dla mnie przerost formy nad treścią.
  4. Wiem. Ale z ciekawości pytam jak rozpoznać, przecież nawet kupując zestaw za ponad 1600zł np z internetu nie mam pewności czy to oryginał.
  5. Wiem że lema raczej nie dostanie za 1200zł ale zaciekawiła mnie ta aukcja. Wie ktoś jak rozpoznać oryginalne lemy?
  6. http://allegro.pl/wahacze-lemforder-audi-a4-a6-vw-passat-b5-b6-wawa-i3635119392.html Jak myślicie oryginały czy chiński shit?
  7. Ja miałem problem z klimą czyli na początku brak napięcia na kostce jak nie było czynnika, jak nabiłem czynnik to wentylator chodził tylko na pierwszym biegu a drugi nie. Też miałem żeby wymieniać opornice ale okazało sie że pod kolumną kierownicy tak głębiej są dwa przekaźniki od klimy jeden z nich cykał ale nie dawał zasilania, więc sprawdzanie przekaźnika na cykanie mija się z celem trzeba kupić w elektronicznym przekaźnik i zamienić.... Tylko błagam nie najtańszy za 3 zł Jaki nr był na nich to nie pamiętam były na pewno szare. Edit Przekaźniki 373 są od pracy wentylatora, a ten 267 jest od załączenia sprężarki
  8. Wejdź w bloki mierzone kanał 02 i zobacz czy czujniki mają między 2,3 - 2,8V, na tylnym między 1,9 - 3,3V. Może te metalowe mocowanie masz wygięte i wychodzi poza zakres...
  9. Nie oszukujmy sie ale wiele osób myśli że ma te 180-200tys przebiegu ale tak naprawdę zbliża się do 500.000. Niestety Polak jak widzi przebieg 250+ to samochód dyskwalifikuje odrazu (takim trupem mam jeździć co powie sąsiad?!), sami na własne życzenie prosimy sprzedawców żeby kręcili liczniki. Ja to nazywam że samochód musi posiadać polską normę PN180.000. Jakie mam podparcie tego co mówię... a no takie że nie sposób uwierzyć w to że Passat 10letni ma przebieg 180tys i passat b6 też ma 180tys i ma 3 lata! (mówię oczywiście o autach sprowadzonych). Ostatnio widziałem gdzieś że mądrzy panowie zrobili analizę przebiegu na passatach, jak by tak popatrzeć to w pierwszych 3-4 latach samochód jeździ a potem właściciel go tylko myje i odkurza, i oczywiście robi prezent Polaczkowi za parę groszy A nie oszukujmy sie np. Niemiec ma gdzie jeździć, on jedzie autostradą do roboty min 100km w godz a my..... 40km.... Więc nie ma sie co dziwić że ma 500.000 wiele aut ma tyle, a nawet więcej:)
  10. Kolega kiedyś napisał skargę do mercedesa do Niemiec po polsku i dostał odpowiedz w języku polskim z zaproszeniem do serwisu. Pisz śmiało po polsku mają ludzi od języków.
  11. Rozebrać mechanizm sie da, ciekawość by mnie zżarła jak bym nie rozebrał mechanizmu Najpierw trzeba zdjąć to kółko zaznaczone na zielono podważając delikatnie śrubokrętem. Jak już sie zdejmie to tam jest taka tulejka ze sprężynką i trzeba ją wyjąć, ja nie kapnąłem się że może wypaść i szukałem jednego i drugiego na kolanach. Później 3 śruby zaznaczone na czerwono, znowu delikatnie śrubokrętem wyjmujemy plastikową osłonę i mamy silniczek i zębatkę na wierzchu, swoją drogą silniczek tam jest jak z zabawkowego samochodziku Jak dla mnie ślimak (u mnie plastikowy) na silniku wypluł zęby i nie łapie, albo ułamał się ogranicznik składania niestety jest to proszek spiekany i jest dosyć kruchy ale to jest gdybanie trzeba minimum chęci. Sam mechanizm składania jest prosty jak konstrukcja cepa. We wcześniejszych postach widziałem że ktoś chce podłączyć 2 lustra pod 1 przekaźnik. Trzeba pamiętać żeby swicze połączyć w szereg bo inaczej po złożeniu ręcznie lusterka będą kręcić silnikami
  12. Tu można sprawdzić akcje za darmo http://www.volkswagen.de/de/servicezubehoer/VolkswagenService/rechte_marginalspalte/abfrage_rueckrufaktionen.html Dobrze by było jak kolega tazz wklepał swój vin i zobaczył czy wyskoczy powiadomienie, do mojego auta nic nie ma
  13. Jak dla mnie zalany moduł komfortu http://forum.vw-passat.pl/threads/9768-modul-komfortu?highlight=modul+komfortu http://forum.vw-passat.pl/threads/717-Centralny-zamek-w-%28B5%29?highlight=modul+komfortu
  14. Allegro musisz szukać lusterek co widać na zdjęciu, wtyczka musi być min 8 kabli. Większość ludzi sprzedających nie wie co sprzedaje i trzeba zwracać uwagę na ilość kabli
  15. Najmniej roboty będziesz miał z lusterkami od paska europejczyka. Zdejmij swoje lusterka zerknij czy masz mocowanie switcha jak w poście 73 jak masz to jakiekolwiek z wymienionych w tym temacie, przekładasz mechanizm wiązkę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności