Skocz do zawartości
Gość westsylwia

DRGANIA KIEROWNICY NA BIEGU I ŚCIĄGA NA PRAWO-POMOCY!!

Rekomendowane odpowiedzi

1.

SPrawdź gume amora tą górną. Może się wysłużyła i przy przyśpieszaniu zaczyna ściągać.

2

Otwórz klape silnika i niech ktoś obejrzy jak się zachowuje silnik podczas zapalania i gaszenia oraz ruszania na zaciągniętym ręcznym - to pozwoli sprawdzić poduszki silnika który przy dodaniu gazu unosi się - przemieszcza się delikatnie przez co może ściągać.

3

Spawdź jak pisali koledzy opony felgi i ciśnienie w nich

4

zgaś silnik zaciągnij ręczny i stojąc z przodu auta pchnij nogą koło jakbyś chciała przepchać auto. Jeśli auto stoi a koło się rusza przód tył to gumy wachacza do wymiany lub do sprawdzenia wachacz. ruszając koło rękami lub nogą na boki jakbyś chciała je zdjąć bez posłuchaj czy się nie rusza i nie przeskakuje bo kto wie czy łożysko może też mieć swój udział.

 

Niech pomoże ci znajomy mechanik lub ktoś kto się zna, ale nie ten co ci naprawiać skrzynie chciał...

 

Myslisz ze jezdzi ponad 4 lata z tym czy moze juz naprawił/a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Myslisz ze jezdzi ponad 4 lata z tym czy moze juz naprawił/a

 

:haha No cóż mnie się też kiedyś przytrafiło odpowiedzieć na staaary post...:haha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm mi to pachnie uszkodzonym przegubem wewnętrznym albo zewnętrznym... rada dla innych użytkowników ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No cóż mnie się też kiedyś przytrafiło odpowiedzieć na staaary post...

 

My sie tak w sumie smiejemy z tego ale kazdemu moze sie zdażyc:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, jestem tu nowy i może pomożecie, mam problem podobny, u mnie jest wszystko ok zaliczona geometria 3 razy, wszystko powymieniane , nowe opony wywazone felgi, sciaga to akórat bedzie niby bo prawe kolo jest cofniete o 2 stopnie ale drga mi kierownica od 80 km/h, przy hamowaniu nie ma objawów, i troche jakby huczało ale b.cichutko, łozyska powymieniane, koncowki, nawet łozyska na amorkach z gumami, ciezko powiedziec co nie wymieniane pomozecie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że to przegub wewnętrzny, wpisz w szukajkę : "przegub wewnętrzny" i poczytaj - dowiesz się jak sprawdzić czy są do wymiany ..itd.:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

juz pocztałem thx. dziś zamówie w niedziele wymienimy i zobaczymy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak wymienisz to napisz czy jest rezultat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a cisnienie w oponach masz dobre?? mi sciagal w prawo ale nie wymienialem nic tylko sprawdzilem cisnienie w kolach;] Czasem najprostsze rzeczy zawodzą;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zobacz czy nie urwał się ciężarek na półosi prawej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem z moim Passkiem. Miesiąc temu wymieniłem wszystkie elementy gumowe, oprócz drążków kierowniczych i teraz mam problem z drganiem kierownicy, i przodem auta powyżej 70km/h. Co może być przyczyną? takich drgań??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie zaczęło drgać? Kiedy koła wyważałeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie po wymianie nie drżało ale zaczęło jakieś 5 dni temu. Koła były wyważane przy wymianie z zimówek. W następnym tygodniu jestem umówione na ustawianie zbieżności i wymiane końcówek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W jakąś większą dziurę się nie wpakowałeś? Jeśli na drążkach jest luz to najpierw je wymień i zrób geometrię, na raazie o niczym innym nie ma co gdybać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wymieniłem końcówki, ustawiłem zbieżność i kierownica nadal drży.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzisiaj wymieniłem końcówki, ustawiłem zbieżność i kierownica nadal drży.
sprawdź przeguby wewnętrzne przy skrzyni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak mam poznać który przegub jest uszkodzony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jak mam poznać który przegub jest uszkodzony.
jak złapiesz za półosie przy wew przegubach i zaczniesz ruszać góra dół i przód tył i wyczujesz luz to masz winowajce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aha i zapomniałem napisac że po wymianie zaczęło sciągać w prawo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
aha i zapomniałem napisac że po wymianie zaczęło sciągać w prawo.
spr prawy banan jeszcze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności