Skocz do zawartości
drax

Prośba o analize 1.8t AWT

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, zlitrażowałem ten silnik, spalanie przy spokojnej jeździe do 80-90, 90% poza miastem - komputer pokazal spalanie 8,5 l, życie - 12 l BP, przy takim samym spalaniu fisa, LPG też pali ok 12 l.

 

Są to wartości normalne, czy też to spalanie BP jest za duże bo już nie trudno jest określić gdzie jest prawda patrząc na różne wypowiedzi. Gdzie ewentualnie szukać przyczyny bądź co też badać ?

 

Dzisiaj byłem na regulacji gazu, zbyt ubogo było na jałowym, a dlugoterminowa za bogato, niby to wyregulowali, zobacyzmy jak będzie, ale samochód lepiej się zbera teraz, podobnie chodzi jak na BP.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem 11-12l/100km to norma. Moc nie bierze się z niczego więc swoje spalić musi to raz a dwa różne wartości uzyskasz u różnych kierowców, Ja służbowym seicento 1.1 nie potrafię zejść poniżej 10/100 podczas gdy są tacy którym ten sam samochód pali 8. Wszystko zależy od stylu jazdy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
spalanie przy spokojnej jeździe do 80-90, 90% poza miastem - komputer pokazal spalanie 8,5 l, życie - 12 l BP, przy takim samym spalaniu fisa, LPG też pali ok 12 l.

To trochę dużo PB jak na takie warunki. Mi przy takiej jeździe fis średnie potrafi pokazać ok 7l/100km, a rzeczywiste spalanie PB w takich warunkach to 7-8l/100km. Gaz jak najbardziej ok. W jaki sposób mierzyłeś ilość spalonej PB?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zalany do pełna, do odbicia pistoletu lejąc powoli, po 1xx km dotankowanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

12l przy jezdzie poza miastem nie jest normalnym spalaniem choć wszystko zalezy od kierowcy, rozwiązałes wszystkie poprzednie problemy z nieosiaganiem max predkosci i druga sonda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Samochodem rozpędziłem sie do 185, dalej brakło mi drogi. Druga sonda wywala błędy wyłącznie na gazie, na BP jest wszystko w porządku, obie sondy pracują.

 

Na gazie po dosłownie 20 km wywala cyklicznie błędy, ostatnio jakiś błąd 1 sondy, który też cyklicznie się pojawia teraz

 

 

 

Monday, 28 October 2013, 12:19:15

 

VAG-COM Version: Release 409.1-S

 

 

 

Control Module Part Number: 4B0 906 018 CG

 

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0002

 

Software Coding: 11001

 

Work Shop Code: WSC 07777

 

Additional Info: WVWZZZ3BZ1E181430 VWZ7Z0A3422277

 

2 Faults Found:

 

17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High

 

P1114 - 35-00 - -

 

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

 

P0130 - 35-00 - -

 

---------------------------------------------------------------------------

 

Jestem już po regulacji gazu po 1tyś km. Za ubogo było na jałowym i do 2,5k rpm, reszta za bogato, ale samochód jeździ teraz odczuwalnie tak jak na benzynie, wiadomo jakiś spadek jest, ale nie ma co przesadzać.

 

Niestety nie ma opcji kasować co chwile błędów, musiałbym ciągle mieć wpiętego lapka, dlatego jeżdże z checkiem co jest dość upierdliwe.

 

Przy ostatniej jeździe spalanie LPG wyszło mi 14l/100km, jazda do 3,5 czasem 4 tyś rpm, 30% miasto, reszta ruch poza miejski, wyjazd z domy - 20 km do miasta, koło 5 km w mieście i wyjazd kolejne 20 do domu itd. jazda poza miastem niemal cały czas stała prędkość do 70-80 km/h, fis pokazywał wtedy 10,5 l jak sie nie mylę

Generalnie zużycie jest o 3l większe niż wskazania FIS.

 

 

 

------------------------------------

 

Panowie kolejna awaria, mianowicie w czasie jazdy wskaźnik temperatury silnika przyjmuje sobie różne wartości, początkwo raz zauważyłem spadek na 70 st i zaraz spowrotem było 90, teraz przejchałem pare km i pokazywał cały czas 70-80, potem wskoczył nagle na 90, jak zdiagnozować czy to czujnik, termostat czy zegar ? jutro sprawdzę wskazania vaga jeśli takie coś się będzie działo, podebne go sobie i ustawie loga na całą trase.

Edytowane przez drax

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy moglibyście zerknąć znowu na moje logi, robione na PB, bez usuwania błędów:

 

LPG:

 

Grupy: 002, 115: http://vaglog.pl/log_214855.html

Grupy: 002, 033: http://vaglog.pl/log_214854.html

 

PB:

 

Grupy: 002, 115: http://vaglog.pl/log_214858.html

Grupy: 003, 020: http://vaglog.pl/log_214857.html

Grupy: 002, 033: http://vaglog.pl/log_214856.html

 

Korekty:

At idle: -3.6%

Partial Throttle: 3.1%

 

W moim odczuciu samochód znowu zrobił się mułowaty, w dolnym zakresie obrotów samochód mułowaty jest. W planach mam jechać na hamownie na początku/połowie maja, czy to tylko moje odczucie jest czy faktycznie ten samochód jest tak słaby, ale najpierw chciałem sprawdzić to co można.

Wydaje mi się, że chyba turbina trochę późno zaczyna dmuchać ?

 

Logi na LPG, ponieważ najpierw zapomniałem przestawić samochód, a że już miałem je zrobione to wrzucam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności