Skocz do zawartości
art1

AFN brak mocy i błąd 575, prośba o analize logów

Rekomendowane odpowiedzi

Chłopie odpuść sobie regenerowane, albo najpierw poczytaj co się z nimi dzieje.

Nikt ci nie powie, ile km ona polata w obecnym stanie. Napisałem jak można się przemęczyć do momentu aż jej nie wyciągniesz z auta, ale czy nie nic jej nie będzie tego nie da się określić.

 

ok dzięki chłopie za pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega

banshee
ma racje co do regenerowanych turbin. Jestem żywym przykładem zapłaciłem 800 zł i fakt jest taki, że regenerowane na pewno będą miały problem z odpowiednim ciśnieniem doładowania na niskich obrotach ! Moje regenerowane turbo wstaje około 2400 obr co jest odczuwalne w jeździe. A więc jeśli nie jesteś zbytnio wyczulony na takie rzeczy to możesz zaoszczędzić lecz jeśli chciałbyś żeby auto zachowywało się jak powinno to najlepiej kupić używkę w dobrym stanie. Ja nie miałem w promieniu 250 km żadnej w dobrym stanie także kupiłem regenerowaną i żałuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakoś mam odmienne zdanie na temat regenerowanych turbin i jestem tego żywym przykładem. Regenerowane turbo z pewnego źródła (gwarancja, paragon, podzespoły Meletta, kulturalna i rzeczowa obsługa, pozytywne opinie) niczym nie odbiegają od nieregenerowanej. Od 2,5roku (40kkm) mam hybryde od Bogdana i jakoś się nie rozleciała. Ludziom co zakładałem regenerowane turbiny od Bogdana również nic się nie dzieje.

Edytowane przez DarekS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

temat poszedł w inną strone, cóz jutro rano cisne do PL rozbieram i czyszcze, mam nadzieje że pomoże tym bardziej że oleju nic auto prawie nie bierze, także trzymać łapki abym dojechał 900km :)

 

jak wróce napisze jak wygladała turbina w srodku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a więc po ok 1000km do PL mój mechanik nie wierzac w wątek turbiny, czyli jak najszybszego czyszczenia lub wymiany (takie były odpowiedzi po analizie logów) zaczął od przepływomierza i CO??? - 280zł za nową przepławke Boscha i 5min roboty, auto idzie jak przeciąg...także chyba zamiast logować i marnować kase na paliwo mogłem poszukać używanej przepławki na sprawdzenie najprostszego...

 

coż dzięki za pomoc, chociaż żona zadowolona bo zakupki w PL były heheh

Edytowane przez art1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Log (0 - 008,010)

Zobacz co widać w logu.

Możliwe, że obecnie auto nie wpadło ci w tryb awaryjny dlatego jesteś taki szczęsliwy.

Profilaktycznie, jeśli zrobisz 2 nowe logi 010 i 011 na tej nowej przepływce i będzie wszystko cacy to wyślę ci browara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zobacz co widać w logu.

Możliwe, że obecnie auto nie wpadło ci w tryb awaryjny dlatego jesteś taki szczęsliwy.

Profilaktycznie, jeśli zrobisz 2 nowe logi 010 i 011 na tej nowej przepływce i będzie wszystko cacy to wyślę ci browara.

 

chyba z 10 razy było gonione po obwodnicy i ciśnie jak nowo narodzone , także raczej nie będzie problemów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chyba z 10 razy było gonione po obwodnicy i ciśnie jak nowo narodzone , także raczej nie będzie problemów

 

 

już po trasie powrotnej czyli spowrotem DK, autko idzie jak burza :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość nuciu

Witam mam podobny przypadek pojawia mi sie bład 575 przeladowanie lecz do momentu wyjazdu za granice 1400 km poprostu musialem uwarzac aby nie wystapilo przeladowanie lecz teraz passek nie chce jechac zachowuje sie jak by mial z 60 km nie ciagnie od zera moj silnik to afn prosze o pomoc.

Sprawdzilem na vagu ze doladowanie dochodzi tylko do 1300mbar

Edytowane przez nuciu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z podobnym tematem

auto okazało mi się słabe i nie bardzo wiedziałem o co chodzi zakupiłem nową przepławkę boscha taką jaka siedziała seryjnie i auto odzyskało swoją moc jakiś czas przed wymianą przepływomierza pokazał mi się błąd zaworu turbiny N75 ale po skasowaniu już sie nie pokazał ani razu

auto zyskało na mocy

po przejechaniu ok 100 km trasą S8 (na tempomacie ustawiona prędkość 120Km/h) auto straciło moc pod górkę z pedałem w podłodze prędkość malał do ok 100 km troszkę się zdziwiłem i obawiałem się że zaraz auto stanie na trasie ale jakoś sie toczyło zatrzymałem się na stacji paliw odczekałem chwilę dolałem 0,5l. oleju bo stan okazał się bardzo niski (bagnet ledwo się moczył sprawdzałem po 20 min postoju)

odpaliłem i ruszyłem przez moment wszystko wróciło do normy ale niestety po chwili znów spadek mocy postanowiłem podczas jazdy podpiąć go do komputera pokazało mi błąd 575

 

dzisiaj sprawdziłem Kierownica turbiny nie jest zapieczona wężyki nie są załamane

podjechałem do mechanika na ul. szczotkowa 29 w Warszawie i powiedział że turbina nie pompuje do wymiany jest n75, i czujnik Ciśnienia doładowania przy okazji powiedział że do wymiany są szklanki bo bardzo je słychać i nie wie ale można od razu wymienić wałek rozrządu ( to wszystko powiedział bez podpinania komputera

 

mechanik powiedział że za robociznę 500 zł

i 400 za części nie liczył wałka czy to dobra cena ?? nigdzie nie mogę znaleźć opinii o tym mechaniku a nadziałem się już na niejednego krętacza

 

dodam że polski vag nie pokazał mi błędów czujnika ciśnienia doładowania ani n75 dzisiaj robiłem skan błędów silnika i po za dodatkowym jakimś gwizdem z turbiny i dymieniem silnika na biało przy przegarowaniu lub przy ruszeniu ze świateł auto nie wskoczyło mi dzisiaj ani razu w tryb awaryjny

Edytowane przez bartek1080

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności