art1 Zgłoś #21 Napisano 23 Września 2013 Chłopie odpuść sobie regenerowane, albo najpierw poczytaj co się z nimi dzieje. Nikt ci nie powie, ile km ona polata w obecnym stanie. Napisałem jak można się przemęczyć do momentu aż jej nie wyciągniesz z auta, ale czy nie nic jej nie będzie tego nie da się określić. ok dzięki chłopie za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #22 Napisano 23 Września 2013 Kolega banshee ma racje co do regenerowanych turbin. Jestem żywym przykładem zapłaciłem 800 zł i fakt jest taki, że regenerowane na pewno będą miały problem z odpowiednim ciśnieniem doładowania na niskich obrotach ! Moje regenerowane turbo wstaje około 2400 obr co jest odczuwalne w jeździe. A więc jeśli nie jesteś zbytnio wyczulony na takie rzeczy to możesz zaoszczędzić lecz jeśli chciałbyś żeby auto zachowywało się jak powinno to najlepiej kupić używkę w dobrym stanie. Ja nie miałem w promieniu 250 km żadnej w dobrym stanie także kupiłem regenerowaną i żałuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #23 Napisano 23 Września 2013 (edytowane) Jakoś mam odmienne zdanie na temat regenerowanych turbin i jestem tego żywym przykładem. Regenerowane turbo z pewnego źródła (gwarancja, paragon, podzespoły Meletta, kulturalna i rzeczowa obsługa, pozytywne opinie) niczym nie odbiegają od nieregenerowanej. Od 2,5roku (40kkm) mam hybryde od Bogdana i jakoś się nie rozleciała. Ludziom co zakładałem regenerowane turbiny od Bogdana również nic się nie dzieje. Edytowane 23 Września 2013 przez DarekS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
art1 Zgłoś #24 Napisano 23 Września 2013 temat poszedł w inną strone, cóz jutro rano cisne do PL rozbieram i czyszcze, mam nadzieje że pomoże tym bardziej że oleju nic auto prawie nie bierze, także trzymać łapki abym dojechał 900km jak wróce napisze jak wygladała turbina w srodku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
art1 Zgłoś #25 Napisano 25 Września 2013 (edytowane) a więc po ok 1000km do PL mój mechanik nie wierzac w wątek turbiny, czyli jak najszybszego czyszczenia lub wymiany (takie były odpowiedzi po analizie logów) zaczął od przepływomierza i CO??? - 280zł za nową przepławke Boscha i 5min roboty, auto idzie jak przeciąg...także chyba zamiast logować i marnować kase na paliwo mogłem poszukać używanej przepławki na sprawdzenie najprostszego... coż dzięki za pomoc, chociaż żona zadowolona bo zakupki w PL były heheh Edytowane 25 Września 2013 przez art1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #26 Napisano 25 Września 2013 Log (0 - 008,010) Zobacz co widać w logu. Możliwe, że obecnie auto nie wpadło ci w tryb awaryjny dlatego jesteś taki szczęsliwy. Profilaktycznie, jeśli zrobisz 2 nowe logi 010 i 011 na tej nowej przepływce i będzie wszystko cacy to wyślę ci browara. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
art1 Zgłoś #27 Napisano 25 Września 2013 Zobacz co widać w logu. Możliwe, że obecnie auto nie wpadło ci w tryb awaryjny dlatego jesteś taki szczęsliwy. Profilaktycznie, jeśli zrobisz 2 nowe logi 010 i 011 na tej nowej przepływce i będzie wszystko cacy to wyślę ci browara. chyba z 10 razy było gonione po obwodnicy i ciśnie jak nowo narodzone , także raczej nie będzie problemów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
art1 Zgłoś #28 Napisano 26 Września 2013 chyba z 10 razy było gonione po obwodnicy i ciśnie jak nowo narodzone , także raczej nie będzie problemów już po trasie powrotnej czyli spowrotem DK, autko idzie jak burza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość nuciu Zgłoś #29 Napisano 9 Lutego 2014 (edytowane) Witam mam podobny przypadek pojawia mi sie bład 575 przeladowanie lecz do momentu wyjazdu za granice 1400 km poprostu musialem uwarzac aby nie wystapilo przeladowanie lecz teraz passek nie chce jechac zachowuje sie jak by mial z 60 km nie ciagnie od zera moj silnik to afn prosze o pomoc. Sprawdzilem na vagu ze doladowanie dochodzi tylko do 1300mbar Edytowane 10 Lutego 2014 przez nuciu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek1080 Zgłoś #30 Napisano 23 Marca 2015 (edytowane) Witam mam problem z podobnym tematem auto okazało mi się słabe i nie bardzo wiedziałem o co chodzi zakupiłem nową przepławkę boscha taką jaka siedziała seryjnie i auto odzyskało swoją moc jakiś czas przed wymianą przepływomierza pokazał mi się błąd zaworu turbiny N75 ale po skasowaniu już sie nie pokazał ani razu auto zyskało na mocy po przejechaniu ok 100 km trasą S8 (na tempomacie ustawiona prędkość 120Km/h) auto straciło moc pod górkę z pedałem w podłodze prędkość malał do ok 100 km troszkę się zdziwiłem i obawiałem się że zaraz auto stanie na trasie ale jakoś sie toczyło zatrzymałem się na stacji paliw odczekałem chwilę dolałem 0,5l. oleju bo stan okazał się bardzo niski (bagnet ledwo się moczył sprawdzałem po 20 min postoju) odpaliłem i ruszyłem przez moment wszystko wróciło do normy ale niestety po chwili znów spadek mocy postanowiłem podczas jazdy podpiąć go do komputera pokazało mi błąd 575 dzisiaj sprawdziłem Kierownica turbiny nie jest zapieczona wężyki nie są załamane podjechałem do mechanika na ul. szczotkowa 29 w Warszawie i powiedział że turbina nie pompuje do wymiany jest n75, i czujnik Ciśnienia doładowania przy okazji powiedział że do wymiany są szklanki bo bardzo je słychać i nie wie ale można od razu wymienić wałek rozrządu ( to wszystko powiedział bez podpinania komputera mechanik powiedział że za robociznę 500 zł i 400 za części nie liczył wałka czy to dobra cena ?? nigdzie nie mogę znaleźć opinii o tym mechaniku a nadziałem się już na niejednego krętacza dodam że polski vag nie pokazał mi błędów czujnika ciśnienia doładowania ani n75 dzisiaj robiłem skan błędów silnika i po za dodatkowym jakimś gwizdem z turbiny i dymieniem silnika na biało przy przegarowaniu lub przy ruszeniu ze świateł auto nie wskoczyło mi dzisiaj ani razu w tryb awaryjny Edytowane 23 Marca 2015 przez bartek1080 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach