art1 Zgłoś #1 Napisano 19 Września 2013 Witam. Od jakiegoś czasu wpada w tryb awaryjny, wszystkie węże ok, nie kopci, ale niestety niechce więcej niż 120 km/h jechać. Gdzie może leżeć przyczyna, przepławka, N75 czy turbina ?? logi robione już na zawieszonym Log (0 - 003) Log (1 - 011) serdeczna prośba o analize i jak długo moge jezdzić w takim stanie bo niestety jestem za granicą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #2 Napisano 19 Września 2013 Zrób logi po wykasowaniu błędu - te są nic nie warte. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
art1 Zgłoś #3 Napisano 19 Września 2013 ok , spróbuje , problem jest taki że po 3200 obrotów wpada w tryb serwisowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #4 Napisano 19 Września 2013 A kto ci karze logować wyżej? Loguj dopóki nie wpadnie w tryb awaryjny i na tym koniec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
art1 Zgłoś #5 Napisano 19 Września 2013 ok, jutro po pracy spróbuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
art1 Zgłoś #6 Napisano 20 Września 2013 (edytowane) ok mam logi po skasowaniu błedu Log (0 - 003,011) możecie powiedzieć co może go boleć troche nie udane logowanie ale chyba coś widać bedzie (na poczatku dałem start , stop i resume, a pózniej lapek padł mi niestety, więc drugiej próby nie było) Jak widać ciągnie do ok 3200 obrotów a potem kaput (mam nadzieje że przepławka) Edytowane 20 Września 2013 przez art1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #7 Napisano 20 Września 2013 Logi znów do kosza. Przed odpaleniem auta na samym zapłonie włącz kanał 010 i naciśnij do dechy pedał gazu. Ostatnia pozycja w logu powinno być 100%. Po tym logu widać, że nie miałeś gazu do podłogi. Dla pewności zrób poprawnie logi, najlepiej 010 i 011 jednocześnie. Później wykasuj błąd jeśli złapie i zrób jeszcze 010 i 008. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #8 Napisano 20 Września 2013 Łopatki stoją w miejscu. Turbo do czyszczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #9 Napisano 20 Września 2013 Darek, spójrz jakie ciśnienie życzy ECU - 1734mbar. Dlatego napisałem, że pomiar do kitu. Turbo do czyszczenia. Też to podejrzewam, ale lepiej być pewnym w 100% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #10 Napisano 20 Września 2013 Darek, spójrz jakie ciśnienie życzy ECU - 1734mbar. Dlatego napisałem, że pomiar do kitu. Widziałem cisnienie. Po wypełnieniu n75 widać stojące w miejscu kierowniczki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
art1 Zgłoś #11 Napisano 21 Września 2013 wykonam logi jeszcze raz, a możecie mi powiedzieć dlaczeg auto ciągnie do 3200 obrotów, dopiero powyżej zamula i nie da radu więcej niż 120 na 5 biegu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #12 Napisano 21 Września 2013 wykonam logi jeszcze raz, a możecie mi powiedzieć dlaczeg auto ciągnie do 3200 obrotów, dopiero powyżej zamula i nie da radu więcej niż 120 na 5 biegu Bo przechodzi w tryb awaryjny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
art1 Zgłoś #13 Napisano 21 Września 2013 na samym zapłonie kanał 010, ostatnia pozycja daje 100% po wciśnieciu pedału gazu, a to logi Log (0 - 003,011) Log (1 - 008,010) mam nadzieje że teraz będą ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek24dm Zgłoś #14 Napisano 21 Września 2013 Może coś pomogę. Nie dawno zakupiłem paska 1.9 AFN i także miałem problem z błędem 575. (różnica ciśnień w dolocie). Przyczyną były sparciałe wężyki przy zaworku N75. Na pierwszy rzut oka wydawały się całe, tylko miały przetarty pancerz (szmaciany) Wymieniłem przy okazji praktycznie 90% wężyków i teraz elegancko lata. Także czasami warto zmienić jeżeli są już stare.:mhttp://forum.vw-passat.pl/images/smilies/everyday/mlask.giflask Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
art1 Zgłoś #15 Napisano 22 Września 2013 może ktoś powiedzieć mi co wychodzi z logów?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #16 Napisano 22 Września 2013 Artur, powyżej wrzuciłeś 1 loga starego, a drugiego nowego. Chcesz nieźle namieszać w temacie, żeby każdy mógł się pogubić? Log (0 - 003,011) Stary log. Tutaj widzę, że pedał nie był do dechy Log (1 - 008,010) Nowy log. Tutaj widać pedał do dechy, a ciśnienie doładowania maksymalne jakie może zmierzyć czujnik. Wnioski - turbina do czyszczenia i to szybko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
art1 Zgłoś #17 Napisano 22 Września 2013 (edytowane) czyli generalnie niema co się łudzić ze to co innego (przepławka,n75) ??, i jeszcze pytanie - czy moge jechać nim w trase ok 900km (do Polski żeby naprawić ) fakt pomyliłem logi to jest prawidłowy Log (0 - 003,013) Log (0 - 008,010) Edytowane 22 Września 2013 przez art1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #18 Napisano 22 Września 2013 Jechać możesz, ale musisz uważać podczas przyśpieszania, rozpędzania auta - gaz wciskać stopniowo i nie więcej jak te 60% to wtedy turbina nie będzie przeładowywać. Możesz też ręcznie pod maską spróbować cofnąć sztangę przy turbinie - wtedy będzie jeszcze bezpieczniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
art1 Zgłoś #19 Napisano 22 Września 2013 A więc tak, jechać dopiero moge pod koniec pazdziernika , do tego czasu dziennie robie ok 30km, czy da rade turbina wytrzymać (nie bede przeciązał i wymieniam na regenerowana w PL) można zaryzykować czy jednak nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #20 Napisano 23 Września 2013 Chłopie odpuść sobie regenerowane, albo najpierw poczytaj co się z nimi dzieje. Nikt ci nie powie, ile km ona polata w obecnym stanie. Napisałem jak można się przemęczyć do momentu aż jej nie wyciągniesz z auta, ale czy nie nic jej nie będzie tego nie da się określić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach