Skocz do zawartości
art1

AFN brak mocy i błąd 575, prośba o analize logów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Od jakiegoś czasu wpada w tryb awaryjny, wszystkie węże ok, nie kopci, ale niestety niechce więcej niż 120 km/h jechać. Gdzie może leżeć przyczyna, przepławka, N75 czy turbina ?? logi robione już na zawieszonym

 

Log (0 - 003)

Log (1 - 011)

 

serdeczna prośba o analize i jak długo moge jezdzić w takim stanie bo niestety jestem za granicą :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób logi po wykasowaniu błędu - te są nic nie warte.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok , spróbuje , problem jest taki że po 3200 obrotów wpada w tryb serwisowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A kto ci karze logować wyżej? Loguj dopóki nie wpadnie w tryb awaryjny i na tym koniec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok, jutro po pracy spróbuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok mam logi po skasowaniu błedu

 

Log (0 - 003,011)

 

możecie powiedzieć co może go boleć :(

 

troche nie udane logowanie ale chyba coś widać bedzie (na poczatku dałem start , stop i resume, a pózniej lapek padł mi niestety, więc drugiej próby nie było)

Jak widać ciągnie do ok 3200 obrotów a potem kaput (mam nadzieje że przepławka)

Edytowane przez art1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logi znów do kosza. Przed odpaleniem auta na samym zapłonie włącz kanał 010 i naciśnij do dechy pedał gazu. Ostatnia pozycja w logu powinno być 100%. Po tym logu widać, że nie miałeś gazu do podłogi. Dla pewności zrób poprawnie logi, najlepiej 010 i 011 jednocześnie. Później wykasuj błąd jeśli złapie i zrób jeszcze 010 i 008.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łopatki stoją w miejscu. Turbo do czyszczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Darek, spójrz jakie ciśnienie życzy ECU - 1734mbar. Dlatego napisałem, że pomiar do kitu.

 

Turbo do czyszczenia.

Też to podejrzewam, ale lepiej być pewnym w 100%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Darek, spójrz jakie ciśnienie życzy ECU - 1734mbar. Dlatego napisałem, że pomiar do kitu.

Widziałem cisnienie. Po wypełnieniu n75 widać stojące w miejscu kierowniczki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wykonam logi jeszcze raz, a możecie mi powiedzieć dlaczeg auto ciągnie do 3200 obrotów, dopiero powyżej zamula i nie da radu więcej niż 120 na 5 biegu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wykonam logi jeszcze raz, a możecie mi powiedzieć dlaczeg auto ciągnie do 3200 obrotów, dopiero powyżej zamula i nie da radu więcej niż 120 na 5 biegu

Bo przechodzi w tryb awaryjny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na samym zapłonie kanał 010, ostatnia pozycja daje 100% po wciśnieciu pedału gazu, a to logi

 

Log (0 - 003,011)

Log (1 - 008,010)

 

mam nadzieje że teraz będą ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może coś pomogę. Nie dawno zakupiłem paska 1.9 AFN i także miałem problem z błędem 575. (różnica ciśnień w dolocie). Przyczyną były sparciałe wężyki przy zaworku N75. Na pierwszy rzut oka wydawały się całe, tylko miały przetarty pancerz (szmaciany) Wymieniłem przy okazji praktycznie 90% wężyków i teraz elegancko lata. Także czasami warto zmienić jeżeli są już stare.:mhttp://forum.vw-passat.pl/images/smilies/everyday/mlask.giflask

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może ktoś powiedzieć mi co wychodzi z logów??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Artur, powyżej wrzuciłeś 1 loga starego, a drugiego nowego. Chcesz nieźle namieszać w temacie, żeby każdy mógł się pogubić?

 

Log (0 - 003,011)

Stary log. Tutaj widzę, że pedał nie był do dechy

 

Log (1 - 008,010)

Nowy log. Tutaj widać pedał do dechy, a ciśnienie doładowania maksymalne jakie może zmierzyć czujnik.

Wnioski - turbina do czyszczenia i to szybko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli generalnie niema co się łudzić ze to co innego (przepławka,n75) ??, i jeszcze pytanie - czy moge jechać nim w trase ok 900km (do Polski żeby naprawić :D)

 

fakt pomyliłem logi to jest prawidłowy

 

Log (0 - 003,013)

Log (0 - 008,010)

Edytowane przez art1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jechać możesz, ale musisz uważać podczas przyśpieszania, rozpędzania auta - gaz wciskać stopniowo i nie więcej jak te 60% to wtedy turbina nie będzie przeładowywać. Możesz też ręcznie pod maską spróbować cofnąć sztangę przy turbinie - wtedy będzie jeszcze bezpieczniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więc tak, jechać dopiero moge pod koniec pazdziernika , do tego czasu dziennie robie ok 30km, czy da rade turbina wytrzymać (nie bede przeciązał i wymieniam na regenerowana w PL) można zaryzykować czy jednak nie :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopie odpuść sobie regenerowane, albo najpierw poczytaj co się z nimi dzieje.

Nikt ci nie powie, ile km ona polata w obecnym stanie. Napisałem jak można się przemęczyć do momentu aż jej nie wyciągniesz z auta, ale czy nie nic jej nie będzie tego nie da się określić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności