vanBulion Zgłoś #1 Napisano 8 Stycznia 2007 hej witam wszystkich czy ktos z kolegow orientuje sie czy chlodnice do silnikow 1.9TDI roznia sie konstrukcyjnie ceny ksztaltuja sie tak uzywka 180-200 nowka 250-280 jedyne o co mnie pytali to czy mam klime i jaka skrzynia moj Pasek to wersja silnika PD101 AVB w manualu z klima (rocznik 2003 w VIN'e mam Z4) moze ktos ma dostep do nowego ETKA nie chce zaliczyc wpadki a musze wymienic chlodnice wiem ze najlepiej pojechac ze stara na wzor tylko ze jak to zrobic jak nie ma czym jechac gdy autko bedzie rozebrane Pozdr Bulion Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Zgłoś #2 Napisano 8 Stycznia 2007 8D0 121 251 P (dla pojazdów z klimatyzacją) Czasem mogą być różnice: Na bokach chłodnicy są mocowania do chłodnicy klimatyzacji/osprzętu - stąd różnice Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vanBulion Zgłoś #3 Napisano 8 Stycznia 2007 dzieki czyli mam "b 8D0 121 251 P" Pozdr Bulion Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #4 Napisano 8 Stycznia 2007 Kolega Marek ma rację. Zamiast wnioskować coś z obrazka to lepiej daj nura pod maskęwozu i poszukaj nalepki z numerem chłodnicy. W 90% wszystkich katalogów znajdziesz do swojego auta numer chłodnicy z P na końcu czyli 8D0 121 251 P. Nie daj boże i jeszcze taką kupisz ale przy wymianie wyjdzie zonk bo??? chłodnica bedzie 8D0 121 251 AT. Ja się przyznam szczerze, że w bardzo wielu przypadkach w Passatach od 2003 roku z climatronic-iem, manualną skrzynią biegów, wspomaganiem jest bardzo cieniutka chłodnica o numerze 8D0 121 251 AT. koszt takiej chłodnicy w ASO to około 700zł - 750zł. Zamienniki Nissens'a, Behr'a, NRF, to koszt nie mniejszy niż 500zł. Nawet u siebie mam chłodnicę 8D0 121 251 AT a katalogi podają 8D0 121 251 P Przedewszystki szukać nalepki na chłodnicy w samochodzie. Napewno będize widoczna bo naklejają je w takim miejscu, że ją widać. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vanBulion Zgłoś #5 Napisano 8 Stycznia 2007 thanks hha szkoda ze tego nie sprawdzilem jak bylem na kanale za pierwszym razem tak czy siak czekam na kase bo mam rozrzad do zrobienia wtedy chlodnice wymienia mi niejako przy okazji Pozdr dla all Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vanBulion Zgłoś #6 Napisano 5 Lutego 2007 hej chlodnica wymieniona razem z rozrzadem troche to trwalo bo z kasa bylo krucho chlodnica dla zmylki byla 8D0 121 251 AT tak jak u Hani'ego (dzieki za podpowiedz) chlodnica byla szczelona na rdzeniu tuz przy laczeniach jak mi chlopaki zdemontowali (rozrzad) wzialem pod pazuche i na zakupy kupilem podrobe za 260 zeta (oryginal w VW 600 stowek) i juz po sprawie pozdr dla all Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #7 Napisano 5 Lutego 2007 No to ładnie, że Ci się udało załatwić sprawę chłodnicy wraz z rozrządem. Dobrze, że mnie posłuchałeś i uwierzyłeś, że będize tam siedizała chłodnica z oznaczeniem końcowym AT. Ja od dłuższego czasu zauważyłem, że własnie takie chłodnice pojawiały się masowo w Passkach od 2003 roku. Chłodnica AT jest bardzo dobrą chłodnicą lecz z uwagi na swą delikatną budowę jest wrażliwa na wszelkie uszkodzenia zewnętrzne oraz kiepski płyn chłodzący. Może dzięki Twoim postom wszyscy potencjalni nabywcy chłodnic będą polegali na spisie numeru chłodnicy z natury a nie z 90% katalogów. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość phans Zgłoś #8 Napisano 6 Lutego 2007 W zeszłą zimę jak wymieniałem chłodnicę (pech chciał, że rozszczelniła się i lekko przeciekała z boku), mechanik miał problem bo zamówił wg danych jakie powinny być dla tego rocznika a jak ją rozebrali to okazało się że trzeba inną dać bo oznaczenie ma inne. A mam również jak kolega wg VIN rocznik 2003. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vanBulion Zgłoś #9 Napisano 6 Lutego 2007 heja tak na marginesie to zastanawia mnie co moze powodowac ze taka chlodnica zaczyna cieknac po 4 latach - moze G12 jest zracy co nieco nie jestem na 100% pewny ale dzwona raczej nie bylo (opinia VW) - zreszta chlodnica z klimy jest ok na starej chlodnicy sa krople jakies bialej mazi - wyglada jak smar techniczny swoja droga ciekawe jak dlugo fura pociagnie na chinskiej podrobie pozdr vanBulion Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vanBulion Zgłoś #10 Napisano 22 Marca 2011 Witam all Musze odświeżyć ... Chłodnica wymieniona w 2007 nadaje się ponownie do wymiany :dupablada Wynika z tego ze czas życia chłodnicy 8D0 121 251 AT (cienka) 4 lata Pozdr vanBulion Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czopek Zgłoś #11 Napisano 22 Marca 2011 Wcale nie musi być taka cienka.Ja założyłem o gr.32 mm i pasowala bez problemu.Nie należy wybierać tanich chłodnic z Chin. Założyłem chłodnicę firmy NRF produkowaną w Holandii (.Firma Gabrat z Gdańska-285 pln.) Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam204 Zgłoś #12 Napisano 8 Sierpnia 2011 ja dodam od siebie tyle że mam 2002 rok i mam właśnie 8D0 121 251 AT co bardzie się zdziwiłem jak zobaczyłem numer a spodziewałem się 8D0 121 251 P tak wiec na przyszłość lepiej się dobrze upewnić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #13 Napisano 8 Sierpnia 2011 ja zmieniałem w zeszłym roku - mimo że pasek przedliftowy, to oryginalna też była cieńsza niż ta którą zakupiłem (a dobierana katalogowo), ale wszystko weszło bez problemów. ceny już nie pamiętam, ale był (jest) to niessen. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach