Skocz do zawartości

vanBulion

  • Liczba zawartości

    74
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O vanBulion

  • Urodziny 01.01.2001

Informacje osobiste

  • Imię
    Passat
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gliwice

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB) DSG
  • Rok produkcji
    2010

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. hej Heko Czy ta modyfikacja polega na zgraniu i edycji oryginalnego oprogramowania? Czy jest mozliwosc usuniecia samego SCR/Nox?
  2. Witam Czy ktos poradzi jak zdjąć blokade kilometrow po uzupelnieniu plynu AdBlue. Posiadam kabelek w wersji 11.11 i w procedurach Basic settings nie mam funkcji - Reset SCR lock. W moim sofcie opcji jest raptem 4 - w porownaniu z wesja 11.11.3 - zalacznik. [EDIT] Wychodzi na to ze funkcje ze screen'a sa dostepne tylko dla kontrolerow z obsluga UDS'a, moj sterownik EDC17 ma tylko CAN/KWP. Czy ktos ma dostep do procedury resetowania SCR'a po uzupelnieniu plynu. Czekanie 30s z wlaczonym zaplonem nie pomaga. Znalazlem procedure dla Touareg'a tylko ze wymaga wyciągania bezpiecznika S14 i nie bardzo wiem jak ja odniesc do Passata. [EDIT]
  3. hej koledzy doradźcie ja mam modul higline 5K0-953-569-R i nie mogę sobie poradzić z zakodowaniem multikierownicy 12p czy na tym module jest to możliwe - moze moj program sobie nie radzi?
  4. hej fejsik został naprawiony podziękowanie dla Michala, Darka, Adama
  5. hej Koledzy może ktoś poratuje namiarem na osobę która ma wsady i reaktywuje mój kabelek Kabelek chodził 3 lata z softem VagCom w wersji 607.3 No i coś mnie podkusiło i pożyczyłem kabelek kumplowi z uwaga - zero upgradow i tylko ta wersja Efekt - fejs wrócił w formie dead Stary zwyczaj - nie pożyczaj Potrzebuje namiaru na kogoś kto zaprogramuje kabelek. Najlepiej ze Sląska. Sposoby reaktywacji z softem MProg3.0 nie działają fejs jest na Atmega vanBulion
  6. Witam all Musze odświeżyć ... Chłodnica wymieniona w 2007 nadaje się ponownie do wymiany :dupablada Wynika z tego ze czas życia chłodnicy 8D0 121 251 AT (cienka) 4 lata Pozdr vanBulion
  7. potwierdzam w moim silniku AVB tez trzeba było wisco ściągnąć pomocny jest dobry klucz imbus 8,najlepiej z grzechotką alternator Bosch mocowany na dwóch dłuuuugich szpilach Pozdr vanBulion
  8. hej temat - bumerang he he fotki jakie znalazłem z tej instalacji - to już rok temu zmieniłem diody na większe całość do zrobienia bez demontażu deski po zdjęciu środkowych nawiewów kabelki spokojnie można przeprowadzić do lewych (z prawej strony jest gniazdo) Pozdr vanBulion
  9. hej te zaślepki są na masce nad podszybiem Pozdr vanBulion
  10. hej jakich chcesz opinii na kawałek druta? normalny bat - standard, większość pasków z takim jeździ świstu nie powinno być bo jest oplot Pozdr vanBulion
  11. hej przekladka tyl na przod po sezonie jest wskazana zeby nie dopuscic do zabkowania tylnych opon tez mam kapcie TZ200 kupilem 2szt. w zeszlym roku teraz powtorze i bedzie komplet, za ta cene sa to dobre oponki - low cost brigestone'a Pozdr vanBulion
  12. hej szukasz jeszcze? <<Alegro>> Pozdr vanbulion
  13. tez tak mam na jednym pilocie dziala otwieranie klapy na innym nie, reszta hula bez problemu przyjrzalem sie kiedys plytce z pilota i oznaczenia niby 434MHz ale numery i plytka jest inna wiec moze tu jest problem jeden ma HLO 1k0 959 753 AH drugi HLO 1K0 959 753 G Pozdr vanBulion
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności