Skocz do zawartości
siti07

Prośba o analizę logów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam taki problem z moim passatem silnik AVB, że jak postoi to jak go zapale nawet jak było 30 stopni to po paru sekundach nim szarpie jakby na jeden gar nie chodził. Jak zagrzany to pali ładnie. Poczytałem trochę na ten temat i sprawdziłem grupy 13, 18 i 23 i prosiłbym o ich przeanalizowanie bo samemu mi to słabo wychodzi :Pbloki.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

statyczny log z 004 pokaz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodaję log z 004 z measuring blocks a także z bassic settings. W measuring w grupie 004 pozycja 4 synchronizacja wału z wałkiem waha się od -0.7 do -3.3 w basic też chyba ale bateria mi w lapku padała i tak na szybko zrobiłem.basic 004.JPG

3-5.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Synchro ustaw jak najbliżej 0.0 i wymień termostat chyba, że log na na niedogrzanym zrobiłeś. Logi zamieszczaj po przez stronę: http://vaglog.rtnet.pl/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie chyba termostat siedzi bo przejechałem 10 km i to dość na piecu także powinien złapać 90 stopni. Wahaniami dość dużymi się nie przejmować tylko ustawiać bliżej 0?? Czytam właśnie trochę o tym ustawianiu i widzę, że niekiedy po ustawieniu passaciki zaczęły gorzej lub lepiej działać :/ Jeżeli mam wartości na minusie to muszę przyspieszyć?? z tego co wyczytałem to w lewo patrząc od przodu auta się przyśpiesza a w prawo opóźnia to prawda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Odświeżę troszkę bo zrobiłem zabieg czyszczenia pompowtrysków przy okazji wymiany filtra paliwa, narazie kąta synchronizacji nie ustawiłem ale troszkę się parametry poprawiły, a oto logi:http://vaglog.rtnet.pl/pryct_143202.html . Przegoniłem trochę auto i na 3 biegu około 3500 obrotów łapie mi tryb awaryjny więc zrobiłem logi dynamiczne i przy pierwszej próbie złapał zamułe http://vaglog.rtnet.pl/pryct_143204.html jednak przy drugiej próbie po oczywiście zgaszeniu silnika i wykasowaniu błędu przeładowania, który mi się pokazał silnik nie zamulił i ciągnął do końca http://vaglog.rtnet.pl/pryct_143204.html. Prosiłbym o podpowiedź czy zamienić zaworek N75 z zaworkiem EGR i próbować czy winowajcą są łopatki ewentualnie co to może być i jakie logi zrobić żeby było wszystko jasne. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jednak przy drugiej próbie po oczywiście zgaszeniu silnika i wykasowaniu błędu przeładowania, który mi się pokazał silnik nie zamulił i ciągnął do końca http://vaglog.rtnet.pl/pryct_143204.html.'>http://vaglog.rtnet.pl/pryct_143204.html. Prosiłbym o podpowiedź czy zamienić zaworek N75 z zaworkiem EGR i próbować czy winowajcą są łopatki ewentualnie co to może być i jakie logi zrobić żeby było wszystko jasne. Pozdrawiam

a ja Ci napiszę, że i przy drugiej próbie logowania silnik załapał tryb awaryjny przy 3780 obrotach. Turbo przeładowuje z winy zakleszczania się zmiennej geometrii turbosprężarki a przy tym kąt synchronizacji aż prosi się o poprawę bo jest zbyt przyspieszony (-3,3). Tylko czwarty cylinder wykazuje mniejszą sprawność względem pozostałych - nie ma wielkiej różnicy bo tylko +1 z groszami na plusie

przy pierwszej próbie złapał zamułe http://vaglog.rtnet.pl/pryct_143204.html jednak przy drugiej próbie po oczywiście zgaszeniu silnika i wykasowaniu błędu przeładowania, który mi się pokazał silnik nie zamulił i ciągnął do końca http://vaglog.rtnet.pl/pryct_143204.html.'>http://vaglog.rtnet.pl/pryct_143204.html.

zauważ, że to nie są dwie kolejne próby tylko ciągle wklejasz ten sam log (data i czas jego wykonania).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zauważyłem, że poszedł ten sam link, ten jest poprawny: http://vaglog.rtnet.pl/pryct_143201.html . Kąt synchronizacji ustawie w najbliższym wolnym czasie, a co do kierowniczek to lepiej wyczyścić ręcznie czy próbować jakimiś dodatkami do paliwa w które nie za bardzo wierzę... a może jednak coś dają :D a wysokim BIP-em na 3 się nie przejmować??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności