siti07
-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O siti07
- Urodziny 15.03.1988
Informacje osobiste
-
Imię
Tomasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Krosno
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
-
Rok produkcji
2001
-
Nie zauważyłem, że poszedł ten sam link, ten jest poprawny: http://vaglog.rtnet.pl/pryct_143201.html . Kąt synchronizacji ustawie w najbliższym wolnym czasie, a co do kierowniczek to lepiej wyczyścić ręcznie czy próbować jakimiś dodatkami do paliwa w które nie za bardzo wierzę... a może jednak coś dają a wysokim BIP-em na 3 się nie przejmować??
-
Witam. Odświeżę troszkę bo zrobiłem zabieg czyszczenia pompowtrysków przy okazji wymiany filtra paliwa, narazie kąta synchronizacji nie ustawiłem ale troszkę się parametry poprawiły, a oto logi:http://vaglog.rtnet.pl/pryct_143202.html . Przegoniłem trochę auto i na 3 biegu około 3500 obrotów łapie mi tryb awaryjny więc zrobiłem logi dynamiczne i przy pierwszej próbie złapał zamułe http://vaglog.rtnet.pl/pryct_143204.html jednak przy drugiej próbie po oczywiście zgaszeniu silnika i wykasowaniu błędu przeładowania, który mi się pokazał silnik nie zamulił i ciągnął do końca http://vaglog.rtnet.pl/pryct_143204.html. Prosiłbym o podpowiedź czy zamienić zaworek N75 z zaworkiem EGR i próbować czy winowajcą są łopatki ewentualnie co to może być i jakie logi zrobić żeby było wszystko jasne. Pozdrawiam
-
No właśnie chyba termostat siedzi bo przejechałem 10 km i to dość na piecu także powinien złapać 90 stopni. Wahaniami dość dużymi się nie przejmować tylko ustawiać bliżej 0?? Czytam właśnie trochę o tym ustawianiu i widzę, że niekiedy po ustawieniu passaciki zaczęły gorzej lub lepiej działać Jeżeli mam wartości na minusie to muszę przyspieszyć?? z tego co wyczytałem to w lewo patrząc od przodu auta się przyśpiesza a w prawo opóźnia to prawda?
-
Dodaję log z 004 z measuring blocks a także z bassic settings. W measuring w grupie 004 pozycja 4 synchronizacja wału z wałkiem waha się od -0.7 do -3.3 w basic też chyba ale bateria mi w lapku padała i tak na szybko zrobiłem.
-
Witam. Mam taki problem z moim passatem silnik AVB, że jak postoi to jak go zapale nawet jak było 30 stopni to po paru sekundach nim szarpie jakby na jeden gar nie chodził. Jak zagrzany to pali ładnie. Poczytałem trochę na ten temat i sprawdziłem grupy 13, 18 i 23 i prosiłbym o ich przeanalizowanie bo samemu mi to słabo wychodzi