Skocz do zawartości

siti07

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O siti07

  • Urodziny 15.03.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Krosno

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2001
  1. siti07

    Prośba o analizę logów

    Nie zauważyłem, że poszedł ten sam link, ten jest poprawny: http://vaglog.rtnet.pl/pryct_143201.html . Kąt synchronizacji ustawie w najbliższym wolnym czasie, a co do kierowniczek to lepiej wyczyścić ręcznie czy próbować jakimiś dodatkami do paliwa w które nie za bardzo wierzę... a może jednak coś dają a wysokim BIP-em na 3 się nie przejmować??
  2. siti07

    Prośba o analizę logów

    Witam. Odświeżę troszkę bo zrobiłem zabieg czyszczenia pompowtrysków przy okazji wymiany filtra paliwa, narazie kąta synchronizacji nie ustawiłem ale troszkę się parametry poprawiły, a oto logi:http://vaglog.rtnet.pl/pryct_143202.html . Przegoniłem trochę auto i na 3 biegu około 3500 obrotów łapie mi tryb awaryjny więc zrobiłem logi dynamiczne i przy pierwszej próbie złapał zamułe http://vaglog.rtnet.pl/pryct_143204.html jednak przy drugiej próbie po oczywiście zgaszeniu silnika i wykasowaniu błędu przeładowania, który mi się pokazał silnik nie zamulił i ciągnął do końca http://vaglog.rtnet.pl/pryct_143204.html. Prosiłbym o podpowiedź czy zamienić zaworek N75 z zaworkiem EGR i próbować czy winowajcą są łopatki ewentualnie co to może być i jakie logi zrobić żeby było wszystko jasne. Pozdrawiam
  3. siti07

    Prośba o analizę logów

    No właśnie chyba termostat siedzi bo przejechałem 10 km i to dość na piecu także powinien złapać 90 stopni. Wahaniami dość dużymi się nie przejmować tylko ustawiać bliżej 0?? Czytam właśnie trochę o tym ustawianiu i widzę, że niekiedy po ustawieniu passaciki zaczęły gorzej lub lepiej działać Jeżeli mam wartości na minusie to muszę przyspieszyć?? z tego co wyczytałem to w lewo patrząc od przodu auta się przyśpiesza a w prawo opóźnia to prawda?
  4. siti07

    Prośba o analizę logów

    Dodaję log z 004 z measuring blocks a także z bassic settings. W measuring w grupie 004 pozycja 4 synchronizacja wału z wałkiem waha się od -0.7 do -3.3 w basic też chyba ale bateria mi w lapku padała i tak na szybko zrobiłem.
  5. Witam. Mam taki problem z moim passatem silnik AVB, że jak postoi to jak go zapale nawet jak było 30 stopni to po paru sekundach nim szarpie jakby na jeden gar nie chodził. Jak zagrzany to pali ładnie. Poczytałem trochę na ten temat i sprawdziłem grupy 13, 18 i 23 i prosiłbym o ich przeanalizowanie bo samemu mi to słabo wychodzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności