Skocz do zawartości
lancer83

Prośba o analizę logów AHH

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam gorącą prośbę o zerknięcie na logi. Autko to Audi a4 silnik AHH. Szwagier mówi że za dużo pali.

 

dynamiczne

Grupy: 008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/lancer83_138119.html

Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/lancer83_138120.html

Grupy: 003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/lancer83_138121.html

 

Basic Settings

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/lancer83_138122.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lancer83_138123.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/lancer83_138124.html

 

Meas Blocks

Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/lancer83_138125.html

Grupy: 018,023,014 - http://vaglog.rtnet.pl/lancer83_138126.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepływka kaput. Albo ją podmień na inną sprawną albo jeśli to Bosch to wywierć w niej dziurę i ponownie zloguj te same grupy dynamicznie.

PS.

Oczywiście log grup 018, 023 i 014 był najistotniejszy - oczywiście żart, te grupy nie mają żadnego zastosowania dla silnika na pompie wtryskowej (no może poza grupą 023 gdzie widać cisnienie barometryczne).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Kolego za pomoc. A co z resztą. Chodzi mi o ustawienie pompy czy dobrze jest. Auto było ostatnio u "mechanika" na wymianie rozrządu i w czwartek jadę na gwarancję bo nie poskładał auta jak trzeba. Zawór N75 leży sobie pod filtrem powietrza nie przykręcony, wtyczki w kierunkowskazach pourywane. Dlatego mam podejrzenie że przy rozrządzie też coś sknocił. Jakbyś potrzebował jakiś dodatkowych logów to zrobię. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żeby coś więcej powiedzieć na temat ustawienia pompy musisz jeszcze zrobić loga BS 000 na ciepłym silniku, MB 001 z tylko przekręconym kluczykiem i na zapalonym silniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tylko przekręconym kluczykiem i na zapalonym silniku.

Jak dobrze rozumiem to chciałeś napisać Kolego z przekręconym kluczykiem na zgaszonym silniku dobrze zrozumiałem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeden log MB 001 z przekręconym kluczykiem - wyłączony silnik, drugi log MB001 z zapalonym silnikiem na wolnych obrotach - temp cieczy min 80'C.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Darek mnie wyręczył.

Poprawność ustawienia kąta wtrysku na pompie wtryskowej tylko na odpalonym i rozgrzanym do temperatury roboczej silniku - podgląd w grupie 000 logowanej w trybie Basic Settings (optymalna wartość zawiera się w przedziale 46-55 jednostek). Myślę, że z dawką nic nie było grzebane przez mechanika ale jak zlogujesz to przynajmniej będziesz wiedział jaką masz ustawioną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki Kolego Sztomel. Jeszcze jakbyś Mógł napisać na którą kolumnę patrzeć.

Edytowane przez lancer83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grupa 000 tryb BS - kolumna w zasadzie trzecia bo w :

pierwszej masz czas logu czyli time stamp,

w drugiej wartość obrotów wału korbowego silnika

a w trzeciej właśnie wartość kąta wtrysku ale popatrz na grupę w siódmej kolumnie czy masz wartość poniżej 70 jednostek - to wartość temperatury płynu chłodzącego i powinna się ona zaierać w przedziale +/- 066 jdnostek przy rozgrzanym silniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodaję logi o które prosiliście

Grupy: 000,001 - http://vaglog.rtnet.pl/lancer83_139140.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/lancer83_139137.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/lancer83_139138.html

Według tego co pisze Sztomel mam źle ustawiony kąt wtrysku, poprawcie mnie jeśli się mylę. I jeszcze jedno pytanko jaka powinna być prawidłowa wartość i jak to się ustawia. Będę wdzięczny za jakiś link do manuala lub wytłumaczenie krok po kroku jak to zrobić. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nikt nie pomoże ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu sobie sprawdź statyczny kąt wtrysku, żółta kropka ma być jak najbliżej zielonej kreski. http://vaglog.rtnet.pl/index.php?o=tdi_timing

 

---------- Dodano o 20:27 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:26 ----------

 

 

Który to jest BS a który MB?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mb to dwa pierwsze a bs to ostatni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mb to dwa pierwsze a bs to ostatni

 

Po mojemu BS to ten środkowy?:bleble

 

---------- Dodano o 20:58 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:51 ----------

 

Żeby coś więcej powiedzieć na temat ustawienia pompy musisz jeszcze zrobić loga BS 000 na ciepłym silniku, MB 001 z tylko przekręconym kluczykiem i na zapalonym silniku.

 

Wrzuć log MB 001 z przekręconym kluczykiem;-)

dynamiczny kąt wtrysku masz za bardzo przyśpieszony daj log dynamiczny dla 000 oraz http://community.dieselschrauber.de/viewtopic.php?t=3347

Edytowane przez Rufus110hp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich:) czy mógł by ktoś spojrzeć na moje logi grupy 000 003 011 i powiedzieć coś na temat przepływki(wydaje mi się dobra) oraz doładowania, może coś jeszcze widać.. logowałem do momentu przejścia w tryb awaryjny, dlatego tak krótko...:wstyd

 

http://vaglog.rtnet.pl/lord17_1991_140318.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbo do czyszczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem je wyciagnięte przy okazji wymiany uszczelki pod głowicą, chciałem je wyczyścić(sztanga chodziła kilka mm tylko) rozkręciłem śruby ale niestety nie mogłem rozpołowić gorącej części więc zalałem ją tylko Dimerem wypłukałem, rozruszałem sztangę (chodziła bez oporu w całym zakresie) miałem nadzieje że tak zostanie - no ale pewnie się łudziłem tylko, że półśrodek wystarczy..:sciana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie to również środkowy log jest logiem 000BS i wartość 0038 - trochę niska wartość ale widziałem, że te silniki mają taką ustawioną fabrycznie. Jak chcesz to możesz przyspieszyć tę wartość ustawiając ją na 49-51 jednostek. Zimny silnik będzie lepiej odpalał.

Edytowane przez Sztomel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem środkowy log jest z przekręconym kluczykiem na zgaszonym silniku. Log ostatni jest logiem bs. Jutro zrobię je jeszcze raz dla pewności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności