stade Zgłoś #1 Napisano 6 Sierpnia 2013 Witam panowie i panie Mam mega problem z moim paskiem.Dzis przypdkowo kabel ( + ) od zaworu N75 dotknol kolektora i chyba zwarcie sie zrobilo.Od tamtej pory silnik klekocze jak traktor ,po przejsciach traktor podlaczylem kompa i wyskoczylu mi bledy Po skasowniu odrazu wracaja,wymienilem przeplywke na nowego bosha ale zero poprawy.Wogole jakby przeplywka nie reagowala na wyciagniecie wtyczki czy jej wlozenie.Kiedys sprawdzalem i odrazu byla zmiana w pracy silnika a teraz nic a nic. Czy moze mi ktos powiedziec czy do czujnikow sa jakies specjalne jeszcze bezpieczniki ??? Lub czy ktos ma jakies pomysly ??? Prosze o szybka odp bo pojutrze wyjezdzam a autem nie da sie jezdzic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #2 Napisano 6 Sierpnia 2013 Sprawdź bezpieczniki nr 29, 32, 34 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stade Zgłoś #3 Napisano 6 Sierpnia 2013 to sprawdzilem na poczatku (kabina) wszystkie OK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korolczuk Zgłoś #4 Napisano 6 Sierpnia 2013 a moze ktos wie jak wyglada zawor n75 w passku b6 i w ktorym miejscu sie znajduje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stade Zgłoś #5 Napisano 6 Sierpnia 2013 Dodam logi statyczne,bo jechac i deynamiczne robic to nie ma czym Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/twoj.mail_137609.html Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/twoj.mail_137610.html Grupy: 014,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/twoj.mail_137611.html BS Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/twoj.mail_137613.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/twoj.mail_137614.html Moze to cos powie EGR sie nie przejmowac bo wylaczona wtyczka byla,pozatym zaslepiony.Wyskakuje jeszcze dodatkowo blad od pedalu hamulca co mnie dziwi.Powariowalo w aucie od tego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #6 Napisano 6 Sierpnia 2013 Czy sprawdziłeś bezpieczniki ? Od tego zacznij. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stade Zgłoś #7 Napisano 6 Sierpnia 2013 tak juz sprawdzilem,w kabinie wszystkie i dwa kolo komputera .zaden spalony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
podobny Zgłoś #8 Napisano 6 Sierpnia 2013 A co robiłeś z autem że, ten kabel dotknął silnika? może przyczyny trzeba poszukać gdzie indziej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stade Zgłoś #9 Napisano 6 Sierpnia 2013 To malo istotne ale powiem,poprzedni wlasciciel cos tam robil i nie bylo orginalnej wtyczki tylko samice jakos tam zaizolowane,nie robilem z tym nic bo dzialalo i nic sie nie dzialo.Niestety przelecialem z duzo predkoscia przez dziury i jeden kabel sie wypiol.Odrazu brak turbo wiec pod mache i chcialem go wlozyc,zdazylem sie poparzyc i go puscilem a on polecial na kolektor i zaiskrzyl od tamtej pory jezdzi jak ursus,stary trraktor ...... Kupilem nowa przeplywke bosha a tu dalej blad i zero reakcji,jak na starej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #10 Napisano 6 Sierpnia 2013 Wszystkie elementy, których dotyczą błędy, mają wspólne zasilanie. Tego zasilania właśnie nie ma (zrobiłeś zwarcie). Obwód ten zabezpieczony jest bezpiecznikiem. Sprawdź dokładnie wszystkie bezpieczniki w obudowie sterownika silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lation Zgłoś #11 Napisano 6 Sierpnia 2013 (edytowane) Jak koledzy radzą sprawdź bezpieczniki. Te wszystkie urządzenia zasilane + są z jednego źródła, a sterowanie masą % z ECU. Niestety nie mam schematu, żeby powiedzieć dokladnie który to bezpiecznik. Jeżeli sprawdziłeś wszyskie, które są z boku w desce rozdzielczej to są jeszcze bezpieczniki pod osłoną w której zamontowany jest włącznik świateł i w komorze silnika na podszybiu. Edytowane 6 Sierpnia 2013 przez lation Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stade Zgłoś #12 Napisano 6 Sierpnia 2013 Wszystkie elementy, których dotyczą błędy, mają wspólne zasilanie. Tego zasilania właśnie nie ma (zrobiłeś zwarcie). Obwód ten zabezpieczony jest bezpiecznikiem.Sprawdź dokładnie wszystkie bezpieczniki w obudowie sterownika silnika. Kurcze kolego,dzieki zes mnie zmotywowal by sprawdzic te bezpieczniki jeszcze raz Auto wrocilo do zycia,az milo cieszyc sie jazda Ale co najlepsze,sprawdzilem te bezpieczniki.Jak na zlosc wzrokowo byly sprawne,ale cos mnie skusilo by powymieniac na nowe wszystkie male bo akurat mialem zestaw.Po kolei i pojedynczo i winny byl jeden z nich schowany za przekaznikami.Omaly wlos bym go nie zauwazyl.Ciekawi mnie fakt ze mawet teraz na niego patrze i jest caly aczkolwieg po wymianie na nowy kolpotow nie ma Postawil bym Ci piwo kolego naprawde ale jak to zrobimy ??? wyslij mi dane a ja Ci przeleje na piwo ,szkoda tylko ze pospieszylem sie z kupnem przeplywomierza aczkolwieg i tak juz przeklamywal. Nie wazne,moge z spokojna glowa pojsc spac Dzieki raz jeszcze ,tobie LATION rowniez za chec pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
podobny Zgłoś #13 Napisano 6 Sierpnia 2013 (edytowane) Chodzić jak traktor może ze względu na n108 i rozjechany kat wtrysku... (225), tak jak mówi kolega tomnik sprawdź wszystkie bezpieczniki, potem szukaj po kablach które idą do n75. Wydaje mi się, że idą one od ecu, a napewno jeden. Może tam sie cos sypło? Niech ktoś zweryfikuje moją wypowiedź hehe nieważne:P Edytowane 6 Sierpnia 2013 przez podobny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stade Zgłoś #14 Napisano 6 Sierpnia 2013 (edytowane) mam jeszcze jedna prosbe,ma ktos schemat podlaczenia zaworu N18 od EGR,chodzi mi o przewody gumowe bo rozlaczalem a teraz nie wiem dokladnie ktory gdzie Edytowane 6 Sierpnia 2013 przez stade Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lation Zgłoś #15 Napisano 6 Sierpnia 2013 (edytowane) Ale co najlepsze,sprawdzilem te bezpieczniki.Jak na zlosc wzrokowo byly sprawne Ja zawsze bezpieczniki sprawdzam kontrolką na 12 V. Bez wyciągania i o wiele szybciej. Jak masz napięcie przed bezpiecznikiem a nie masz za bepiecznikiem to jesteś w domu Tak z ciekawości gdzie jest bezpiecznik od urządzeń, które padły Ciebie? mam jeszcze jedna prosbe,ma ktos schemat podlaczenia zaworu N18 od EGR,chodzi mi o przewody gumowe bo rozlaczalem a teraz nie wiem dokladnie ktory gdzie Schematu nie mam ale nie powinno być z tym problemu. Jeden przewód w którym po uruchomieniu silnika będziesz czuł podciśnienie (zasysanie) podłączasz w miejscu opisanym na elektrozaworze (VAC), (Out) to wyjście sterowanie do zaworu EGR a trzeci to połączenie z atmosferą. Edytowane 6 Sierpnia 2013 przez lation Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stade Zgłoś #16 Napisano 6 Sierpnia 2013 Schowany za przekaznikami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomisio Zgłoś #17 Napisano 1 Września 2013 Koledzy, po powrocie z serwisu zauważyłem, że jeden przewód prawdopodobnie od N75 jest niepodłączony (trzeci dolny przewód) - jak na zdjęciu Gdzie on powinien być podłączony i jakie są konsekwencje jego niepodłączenia? Czy mogę to zrobić bez wizyty w serwisie? dzięki! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach