mishaq Zgłoś #1 Napisano 30 Lipca 2013 cześć szukałem naszą szukajką chyba z godzinę, przejrzałem kilkanaście stron co pokazała na hasło "pedal+gazu". Jakiś czas temu przypadkowo (chyba przy odkurzaniu) zauważyłem, że pedał gazu rusza się na boki i to tak sporo z 1cm (silnik AFN skrzynia automat, 1997rok). Wczołgałem się pod kiere ale na pierwszym widocznym "przegubie" nie widzę żadnej śruby ani nakrętki, więc tam nie ma możliwości manewru. dalej wszystko szczelnie zakryte ręka się nie mieści. wyżej jest chyma jakaś mała cienka sprężynka, ale moim zdaniem jest nałożona prawidłowo. czy ktoś zna taki przypadek, czy taki luz to normalna, jak nie to co odkręcać jak skasować ten luz. dzięki za odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IW4N Zgłoś #2 Napisano 31 Lipca 2013 Może coś nie tak z jego obsadzeniem w "tym plastiku"! 1 cm? Moim zdaniem to jakaś błachostka. Obejrzyj mocowanie http://img694.yfrog.com/img694/6223/pedalgazuf.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mishaq Zgłoś #3 Napisano 31 Lipca 2013 widziałem wcześniej ten schemat, o którym plastyku mówisz- podaj proszę numer. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klejny Zgłoś #4 Napisano 18 Marca 2016 podłączę się pod wątek. Auto dziwnie reaguje na gaz. Przy naciskaniu jest reakcja, później słabiej i dopiero jak dociskam przed samym końcem to jest lepsza reakcja. Podczas analizy logów okazało się że na full wciśniętym gazie z wyjętym dywanikiem program pokazał 81%. Zdjąłem osłonę pod kierownicą i pedał ma mały skok. Z jednej strony jak pociągnę go do siebie to ma 1,5 cm luzu a z drugiej nie da się go wcisnąć na tyle by górna część dotknęła gumowego odbojnika bo brakuje 7-8 mm do niego. Powiedzcie mi bo pewnie nie jeden z Was to robił: jak głęboko jest wkręcana śruba regulacyjna przed założeniem opaski, na ile mm albo inaczej, ile zwojów widać po wkręceniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #5 Napisano 18 Marca 2016 wyreguluj to tak zeby max pociagnelo linke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klejny Zgłoś #6 Napisano 18 Marca 2016 kajos a nie orientujesz się czy jak w serwisie kupuje się nowa część to ona jest już ustawiona i i zablokowana ta opaską plastikowa przed obrotem czy sam musisz to ustawiać i blokować? Pytam bo na wielu schematach jest ta czarna opaska blokująca (tzw. trytka) i u mnie też jest tylko ciekawy jestem czy ktoś tam grzebał tzn. czy ustawiała to fabryka czy ktoś mógł to źle zrobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #7 Napisano 18 Marca 2016 mozliwe ze fabryka tak ustawia u kolegi w audi b4 tez tak bylo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach