Skocz do zawartości
Kamilek1307

BiXenon i jego samopoziomowanie / wysokość świecenia

Rekomendowane odpowiedzi

Daj linka na PW gdzie zakupiłeś te żarniki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupilem je u siebie w lubaniu w sklepie motoryzacyjnym kolegi. 370 sztuka: na necie sa chyba sporo drozsze.

Faktycznie na necie tylko te osram cool blue. Allegro i bestlook sklep/

 

Jakbys chcial podam Ci namiar mojego sklepu, koles moze Ci wyslac bez problemu. Opakowania tez oryginaly box. Hologramy numery ksiazka philips i gwarancja.

Edytowane przez Mlody_tm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dzis juz swieca na bialo za dnia.

Pytanko.... Wciaz mam skroplona lewa lampe i zaparowana lekko... Mozna bez wyciagania lampy sprawdzic czy odpowietrzenie dziala ok ? Dodam ze w sumie mialem roznice duze... Bo auto spi na dworze a mroz mam... A za dnia jest w cieplej hali.... No ale tylko lewa tak paruje i skroplenie na dole boje sie ze nie zejdzie... A prawa nic ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego Tomaszu podejrzewam że lampa jest rozszczelniona. Wyjąć, wysuszyć i w miejscu łączenia klosza z obudową nałożyć nową warstwę silikonu... Ale wcześniej możesz sprawdzić czy dekiel z tyłu jest poprawnie zamontowany i czy uszczelka jest ok. Możesz na szybko otworzyć ten dekiel i wysuszyć lampę sprężonym powietrzem lub suszarką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:/ rozwali mi sie chyba ustawienie ? A ustawione mam tip top.... Za 3 razem w aso...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na boki nic się nie zmieni. Wysokość możesz ustawić w/g drugiej lampy imbusem 6mm, tym od wewnętrznej strony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz na wieczor patrze ze juz odparowalo wiekszosc... Juz nie bede sie kryl po cieplej hali.... I jak znowu zaparuje.... to bede kombinowal....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zaparuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dalem du.. ze wlasnie chowalem auto za dnia... a w nocy pasło sie na mrozie :) bo juz szans nie ma zeby te lekkie smugi ze srodka usunac jakims sposobem ??? jednak odrobine zostalo po tym skropleniu... :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest w Katowicach magik, który ogarnia to jakimś preparatem. Myślę że każdy kto się zajmuje renowacją xenonów czy w ogóle lamp samochodowych będzie wiedział jak to wyczyścić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedys od superba wysylalem do pelnej regeneracji gdzies.... Wrocily jak nowe.... Zapytam goscia moze cos takiego ma. Dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisales... Wszystko odparowalo... Nawet to skroplenie.... Omijac z daleka cieple hale i garaze w zimie :) najlepiej trzymac auto w garazu nieogrzewanym :) i nic nie paruje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lub uszczelnić lampy, sprawdzić gumowe kapelusze od strony żarówek, itp.. jeżeli paruje w środku to nie ma siły, którędyś wilgoć się dostaje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rysiu odwrotnie :). Jak lampa będzie szczelna to wilgoć nie będzie miała jak odparować. Jak po otwieraniu lampy pojawi się z jakiegoś powodu wilgoć w środku to lampa ma sobie sama z tym poradzić. Tu był taki przypadek. Natomiast jak lampa bez ingerencji sama z siebie zaczyna parować to tak jak piszesz trzeba ją sprawdzić bo to znaczy że przecieka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pisząc powyższe dokładnie to miałem na myśli ten przypadek, jak lampa sama z siebie zaczyna parować.............. znaczy przeciek, a nie brak naturalnego odpowietrzenia...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ano, tylko że powyższy przypadek dotyczył ingerencji słabszego ogniwa - człowieka :). To mamy wyjaśnione

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ano, tylko że powyższy przypadek dotyczył ingerencji słabszego ogniwa - człowieka :). To mamy wyjaśnione

 

no to nie doczytałem, że sprawdzał szczelność lamp lejąc wodę z konewki w otwór po żarówce..... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo sprawdzał pojemność konewki, a nie szczelność lampy :lol3 :lol3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pecha do tych lamp... Bylem w warsztacie w innej sprawie dzis... Poszukiwal nieszczelnosci i tak sie ocieral o lewa lampe ze mi ją porysowal.... Dwie takie szramy.... Mialem niedawno polerowane i teraz mnie to wkurza... Widac ze lekkie sa nie glebokie. Czy mozna to jakos samemu dopiescic ? Zeby zeszlo ? Jakis domowy sposob?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odstawiasz im auto i każesz doprowadzić do stanu w jakim im odstawiłeś. A jeśli zauważyłeś to dopiero w domu to zacznij od IPO żeby się upewnić czy to na pewno rysy a nie zaciągnięte jakimś brudem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności