Skocz do zawartości
vvdanielvv

Uszkodzona chłodnica recyrkulacji spalin

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Koledzy mam problem z chłodnica spalin w moim Passacie 1,9 BLS z DPF, uległa ona uszkodzeniu (rozszczelnieniu) i dosyć mocno syczy w okolicy cięgna przy zakresie 1500-2500 obrotów dźwięk zbliżony jak w przypadku nieszczelności dolotu, ubytku płynu jeszcze nie zaobserwowałem. Samochód jeździ jak wcześniej błędów również brak tylko to syczenie strasznie denerwuje. Koszt nowej ok 1300zł używane na allegro od 200zł. Cena z allegro kusi tylko czy nie trafię na taką samą. Może ktoś z was miał podobna usterkę i doradzi mi czy są inne sposoby naprawy tej chłodnicy, może ktoś ma do sprzedania pewną sprawdzoną. Czy nic więcej nie uszkodzę jeżdżąc tak przez jakiś czas? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc, ja wczoraj przerabiałem ten tamat tyle ze w 2.0 TDI, i powiem Ci najlepiej jedz do aso podaj vin i podadza Ci numer takiej chlodniczki i wtedy szukaj na allegro.:) a i najlepiej szukaj jak z najmniejszym przebiegiem:chytrus

Z tego co sie dowiedzialem nic nie uszkodzisz, ale okopcisz silnik z dołu.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jest kilka sztuk do sprzedania myślę, że coś ciekawego trafię a do tego czasu muszę tak jeździć. Arbani jaki koszt i czas wymiany tego dziadostwa? chyba że wymieniałeś sam to może masz jakieś cenne uwagi:) bo kusi mnie żeby zabrać się za wymianę samemu. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do kosztu to nie moge Ci powiedziec, bo odrazu powymieniałem obejmy na wydechu itd, troche sie bawił, duzo odkrecania, duzo zabawy z dpf.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w którym miejscu miała miejsce nieszczelność? dysponujecie fotką?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz zdolności manualne, chęci i 6-7 godzin wolnego, to pobaw się sam. Rzeczywiście jest dużo do odkręcania i zdejmowania, włącznie z odkręceniem DPFa i magistrali olejowej. Kanał też potrzebny i czasami "trzecia ręka" (czyli ktoś do pomocy).

Przerabiałem temat osobiście i jeszcze kilka dni po "zabiegu" bolały mnie ręce.

Co do chłodniczki: musisz mieć ten sam nr części. Jeżeli są jakieś chłodniczki niedaleko Twojego miejsca zamieszkania, to zadzwoń, umów się i obejrzyj przed kupnem.

M

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności