vvdanielvv
-
Liczba zawartości
13 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O vvdanielvv
- Urodziny 09.10.1979
Informacje osobiste
-
Imię
daniel
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
RZ
Samochód
-
Silnik
B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
-
Rok produkcji
2008
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
1.9 AWX Proszę o analizę logów dynamicznych
vvdanielvv odpowiedział jarek0217 → na temat → Analizy logów
Aby być pewnym na 100% zrób tak jak w załączonym linku. http://sprawdz.auto.pl/sprawdzenie-termostatu-oraz-czujnika-temperatury-g62/ -
1.9 AWX Proszę o analizę logów dynamicznych
vvdanielvv odpowiedział jarek0217 → na temat → Analizy logów
Czujnik temperatury lub termostat do sprawdzenia. Zakładam, że logi robiłeś na rozgrzanym silniku. -
Passat B6 1,9 tdi BLS z DPF- prośba o analizę logów
vvdanielvv odpowiedział vvdanielvv → na temat → Analizy logów
Sprawdzę jutro tak jak mi radzisz. Czy w tym silniku jest dwa czujniki temp. cieczy czy jest jeden, który daje sygnał na blat i do ecu. -
Passat B6 1,9 tdi BLS z DPF- prośba o analizę logów
vvdanielvv odpowiedział vvdanielvv → na temat → Analizy logów
Przeplywomierz, też go podejrzewam.Termostat myślę, że jest sprawny, silnik bez problemu się rozgrzewa, osiaga 90 stopni na liczniku i tyle cały czas utrzymuje. Czujnik temperatury pewnie bedzie do wymiany. -
Witam. Proszę o analizę logów silnik 1,9 BLS z DPF przebieg 205tyś. Brak błędów, pompowtryskiwacze w stanie bdb. Od pewnego czasu mam wrażenie, że auto słabiej się rozpędza jest lekko przymulone. Turbo, przepływomierz, n75 oryginalne od nowości. Filtry wymienione. Każda sugestia mile widziana STATYCZNE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_191966.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_191965.html DYNAMICZNE: Grupa 001, 003, 004: http://vaglog.pl/log_191964.html Grupa 008, 010, 011: http://vaglog.pl/log_191963.html
-
Koledzy proszę o analizę logów z mojego auta. Passat B6 2008r z DPF oznaczenie silnika BLS. Brak błędów, słabszy do 2tyś obrotów. Mam wrażenie,że w chłodne dni jest mocniejszy. Podejrzewam, że przepływka już się kończy. Grupy logowałem osobno na 3 biegu. Proszę o jakieś sugestie. Pozdrawiam. 03- http://vaglog.rtnet.pl/sabotarz_172512.html 08- http://vaglog.rtnet.pl/sabotarz_172516.html 11- http://vaglog.rtnet.pl/sabotarz_172517.html
-
Dziwny problem Syczenie przy doawaniu gazu chłodnicaEGR
vvdanielvv odpowiedział poldeczek1 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Cześć. Poldeczek1 mam pytanie czy luz na ośce przy tej uszkodzonej chłodnicy jest na boki? Wczoraj otrzymałem paczkę z chłodnica i właśnie ją sprawdzam po przeczytaniu Twoich spostrzeżeń i na boki ośka w tej mojej jest sztywna można ją tylko wcisnąć po czym wskakuje na swoje miejsce zapewne jest na sprężynie. Nie była myta pod sprzedaż i zastanawia mnie, że jest lekkie okopcenie wokół tej ośki, ale z drugiej strony chyba nie może być całkowicie uszczelniona w tym miejscu. Jak to wyglądało u Ciebie. Wymiana dopiero we wtorek. 500zł za to wszystko to naprawdę bardzo mało, cena pewnie tylko dla Ciebie? -
Dziwny problem Syczenie przy doawaniu gazu chłodnicaEGR
vvdanielvv odpowiedział poldeczek1 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Pytanie do symeks. Czy dowiadywałeś się może o naprawę, regenerację tej oryginalnej, którą miałeś od nowości. Czytałem gdzieś na jakimś forum,że najprawdopodobniej jest możliwość dobrania uszczelnień do chłodnicy, jeśli rozszczelnienie jest w okolicy cięgna, tylko trzeba mieć ją w rekach:). Wymieniałeś sam? Ja mam zamiar wymieniać samemu tyle, że u mnie napęd standardowy. Może masz jakieś wskazówki? Ja również kupiłem używaną i też mam obawy ile mi posłuży, cena nowej trochę wysoka bo tylko oryginał brak zamienników. Pozdr. -
Dziwny problem Syczenie przy doawaniu gazu chłodnicaEGR
vvdanielvv odpowiedział poldeczek1 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
najbardziej słychać podczas jazdy w zakresie 1300-2500 obrotów. Na biegu jałowym jak się dobrze wsłuchasz to również usłyszysz, tylko dłużej posłuchaj ponieważ to podciśnienie steruje cięgnem tej chłodnicy i na jałowym słychać raz mocniej a niekiedy prawie wogóle. Najlepiej to słychać od dołu, jak będziesz w kanale to zobaczysz gdzie jest okopcona chłodnica i gdzie uchodzą spaliny. -
Dziwny problem Syczenie przy doawaniu gazu chłodnicaEGR
vvdanielvv odpowiedział poldeczek1 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Właśnie przerabiam ten sam problem tyle, że w 1,9 BLS. Nowa to koszt ok 1300zł ja zaryzykowałem i kupiłem dzisiaj na allegro za 170zł z przesyłką, niby stan bardzo dobry przekonam się jak wymienię. Według ETKI do Twojego 2,0 BMP idzie taka sama jak do mojego BLS numer oryginału to 03G 131 512 G lub 03G 131 512 AD i 03G 131 512 S. W linku masz opis tej usterki tyle że w Touranie i zdjęcie tej chłodnicy. Pozdrawiam. http://www.touranklub.pl/forum/printview.php?t=1535&start=0&sid=17d81a7ab3b97905206542b1eb2cb561 -
Uszkodzona chłodnica recyrkulacji spalin
vvdanielvv odpowiedział vvdanielvv → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Witam. Jest kilka sztuk do sprzedania myślę, że coś ciekawego trafię a do tego czasu muszę tak jeździć. Arbani jaki koszt i czas wymiany tego dziadostwa? chyba że wymieniałeś sam to może masz jakieś cenne uwagi:) bo kusi mnie żeby zabrać się za wymianę samemu. Pozdrawiam. -
Witam. Koledzy mam problem z chłodnica spalin w moim Passacie 1,9 BLS z DPF, uległa ona uszkodzeniu (rozszczelnieniu) i dosyć mocno syczy w okolicy cięgna przy zakresie 1500-2500 obrotów dźwięk zbliżony jak w przypadku nieszczelności dolotu, ubytku płynu jeszcze nie zaobserwowałem. Samochód jeździ jak wcześniej błędów również brak tylko to syczenie strasznie denerwuje. Koszt nowej ok 1300zł używane na allegro od 200zł. Cena z allegro kusi tylko czy nie trafię na taką samą. Może ktoś z was miał podobna usterkę i doradzi mi czy są inne sposoby naprawy tej chłodnicy, może ktoś ma do sprzedania pewną sprawdzoną. Czy nic więcej nie uszkodzę jeżdżąc tak przez jakiś czas? Pozdrawiam
-
przepływomierz - blaszki we wtyczce
vvdanielvv odpowiedział snoop15 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam! Kolego dzisiaj również przerabiałem temat przepływomierza bo mi padł. U mnie wygląda to tak że we wtyczce jest 4 przewody natomiast przepływomierz ma 5. Jest to oryginalnie nikt tam paluchów wcześniej nie wkładał. Pierwszy pin w przepływce jest wolny. Moje oznaczenie przepływomierza to 0 281 002 463 silnik AVB 74 kW. Pozdrawiam