Skocz do zawartości

vvdanielvv

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O vvdanielvv

  • Urodziny 09.10.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    daniel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    RZ

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Aby być pewnym na 100% zrób tak jak w załączonym linku. http://sprawdz.auto.pl/sprawdzenie-termostatu-oraz-czujnika-temperatury-g62/
  2. Czujnik temperatury lub termostat do sprawdzenia. Zakładam, że logi robiłeś na rozgrzanym silniku.
  3. Sprawdzę jutro tak jak mi radzisz. Czy w tym silniku jest dwa czujniki temp. cieczy czy jest jeden, który daje sygnał na blat i do ecu.
  4. Przeplywomierz, też go podejrzewam.Termostat myślę, że jest sprawny, silnik bez problemu się rozgrzewa, osiaga 90 stopni na liczniku i tyle cały czas utrzymuje. Czujnik temperatury pewnie bedzie do wymiany.
  5. Witam. Proszę o analizę logów silnik 1,9 BLS z DPF przebieg 205tyś. Brak błędów, pompowtryskiwacze w stanie bdb. Od pewnego czasu mam wrażenie, że auto słabiej się rozpędza jest lekko przymulone. Turbo, przepływomierz, n75 oryginalne od nowości. Filtry wymienione. Każda sugestia mile widziana STATYCZNE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_191966.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_191965.html DYNAMICZNE: Grupa 001, 003, 004: http://vaglog.pl/log_191964.html Grupa 008, 010, 011: http://vaglog.pl/log_191963.html
  6. Koledzy proszę o analizę logów z mojego auta. Passat B6 2008r z DPF oznaczenie silnika BLS. Brak błędów, słabszy do 2tyś obrotów. Mam wrażenie,że w chłodne dni jest mocniejszy. Podejrzewam, że przepływka już się kończy. Grupy logowałem osobno na 3 biegu. Proszę o jakieś sugestie. Pozdrawiam. 03- http://vaglog.rtnet.pl/sabotarz_172512.html 08- http://vaglog.rtnet.pl/sabotarz_172516.html 11- http://vaglog.rtnet.pl/sabotarz_172517.html
  7. Cześć. Poldeczek1 mam pytanie czy luz na ośce przy tej uszkodzonej chłodnicy jest na boki? Wczoraj otrzymałem paczkę z chłodnica i właśnie ją sprawdzam po przeczytaniu Twoich spostrzeżeń i na boki ośka w tej mojej jest sztywna można ją tylko wcisnąć po czym wskakuje na swoje miejsce zapewne jest na sprężynie. Nie była myta pod sprzedaż i zastanawia mnie, że jest lekkie okopcenie wokół tej ośki, ale z drugiej strony chyba nie może być całkowicie uszczelniona w tym miejscu. Jak to wyglądało u Ciebie. Wymiana dopiero we wtorek. 500zł za to wszystko to naprawdę bardzo mało, cena pewnie tylko dla Ciebie?
  8. Pytanie do symeks. Czy dowiadywałeś się może o naprawę, regenerację tej oryginalnej, którą miałeś od nowości. Czytałem gdzieś na jakimś forum,że najprawdopodobniej jest możliwość dobrania uszczelnień do chłodnicy, jeśli rozszczelnienie jest w okolicy cięgna, tylko trzeba mieć ją w rekach:). Wymieniałeś sam? Ja mam zamiar wymieniać samemu tyle, że u mnie napęd standardowy. Może masz jakieś wskazówki? Ja również kupiłem używaną i też mam obawy ile mi posłuży, cena nowej trochę wysoka bo tylko oryginał brak zamienników. Pozdr.
  9. najbardziej słychać podczas jazdy w zakresie 1300-2500 obrotów. Na biegu jałowym jak się dobrze wsłuchasz to również usłyszysz, tylko dłużej posłuchaj ponieważ to podciśnienie steruje cięgnem tej chłodnicy i na jałowym słychać raz mocniej a niekiedy prawie wogóle. Najlepiej to słychać od dołu, jak będziesz w kanale to zobaczysz gdzie jest okopcona chłodnica i gdzie uchodzą spaliny.
  10. Właśnie przerabiam ten sam problem tyle, że w 1,9 BLS. Nowa to koszt ok 1300zł ja zaryzykowałem i kupiłem dzisiaj na allegro za 170zł z przesyłką, niby stan bardzo dobry przekonam się jak wymienię. Według ETKI do Twojego 2,0 BMP idzie taka sama jak do mojego BLS numer oryginału to 03G 131 512 G lub 03G 131 512 AD i 03G 131 512 S. W linku masz opis tej usterki tyle że w Touranie i zdjęcie tej chłodnicy. Pozdrawiam. http://www.touranklub.pl/forum/printview.php?t=1535&start=0&sid=17d81a7ab3b97905206542b1eb2cb561
  11. Witam. Jest kilka sztuk do sprzedania myślę, że coś ciekawego trafię a do tego czasu muszę tak jeździć. Arbani jaki koszt i czas wymiany tego dziadostwa? chyba że wymieniałeś sam to może masz jakieś cenne uwagi:) bo kusi mnie żeby zabrać się za wymianę samemu. Pozdrawiam.
  12. Witam. Koledzy mam problem z chłodnica spalin w moim Passacie 1,9 BLS z DPF, uległa ona uszkodzeniu (rozszczelnieniu) i dosyć mocno syczy w okolicy cięgna przy zakresie 1500-2500 obrotów dźwięk zbliżony jak w przypadku nieszczelności dolotu, ubytku płynu jeszcze nie zaobserwowałem. Samochód jeździ jak wcześniej błędów również brak tylko to syczenie strasznie denerwuje. Koszt nowej ok 1300zł używane na allegro od 200zł. Cena z allegro kusi tylko czy nie trafię na taką samą. Może ktoś z was miał podobna usterkę i doradzi mi czy są inne sposoby naprawy tej chłodnicy, może ktoś ma do sprzedania pewną sprawdzoną. Czy nic więcej nie uszkodzę jeżdżąc tak przez jakiś czas? Pozdrawiam
  13. Witam! Kolego dzisiaj również przerabiałem temat przepływomierza bo mi padł. U mnie wygląda to tak że we wtyczce jest 4 przewody natomiast przepływomierz ma 5. Jest to oryginalnie nikt tam paluchów wcześniej nie wkładał. Pierwszy pin w przepływce jest wolny. Moje oznaczenie przepływomierza to 0 281 002 463 silnik AVB 74 kW. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności