Skocz do zawartości
jorg27

proszę o analizę logów Passat 1.9 TDI

Rekomendowane odpowiedzi

witam kolegów. od paru dni męczy mnie myśl o CHIP TUNINGU mojego passacika? czy jest może ktoś na forum potrafiący to zrobić profesjonalnie i w optymalnej cenie, oraz najlepiej z Opolskiego?. pozdrawiam

 

Po świętach Daron podkręcił mi paska

Szczegóły w temacie o moim aucie

Gorąco polecam:fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam kolegów! mam pilna sprawę i zarazem pytanie czy szklanki (popychacze hydrauliczne) z passata 1.9tdi 115km będą pasowały do 110km. AFN. ponieważ mam okazje kupic po okazyjnej cenie. sprawdzałem w katalogu inter cars i wymiary są takie same z tąd moje pytanie. proszę o konkretną porade i odpowiedz. pozdrawiam i dziekuję za zainteresowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mnie odradzono taki zabieg - podobno są twardsze i mają inną konstrukcję wewn.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego ja specjalistą niejestem, ale przepływka już kiepsko wiec albo czyszczenie lub wymiana. ja z moja przepływka zastosowałem sie do porady innego kolegi z tego linka. poprawa jest. http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=61186.

a co do turbiny to albo zapieczona geometria ale bardziej wyglada mi to na zawor sterujacy N75.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Głupoty. Ssie dużo powietrza a nic nie idzie w kolektor ssący ( brak ciśnienia doładowania). Przy braku podciśnienia też by nie szedł, ale nie ssał by tyle na przepływce. Albo czujnik doładowania, ale najprawdopodobniej rura tubo - kolektor gdzieś spadła lub dziura w dolocie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje są z 2006. Taka miałem datę na lapku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

N75 raczej nie; obstawiam jakiś problem z podciśnieniem albo np. przyczyna może być w katalizatorze; a przepływomierz tak jak już było pisane "do naprawy lub wymiany";

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam! chciałbym pochwalic sie zrobionym chipem w moim pasku, niebędę zakładał nowego tematu ponieważ chciałbym tylko opinię kolegów o wyniku tego programu? czy jest znim wszystko ok? ponieważ o dziwo seria wyszła aż 130km. robiła to firma specjalizująca sie wtym. wzucam wydruk z chamowni. pozdrawiam.

 

http://zapodaj.net/1ce737305fc01.jpg.html

 

<a href=http://zapodaj.net/1ce737305fc01.jpg.html>chip002.jpg</a>

chip002.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. oceńcie koledzy te logi z mojego passka? przepływka i turbo czy wszystko gra albo sa powody do zmartwien? moze jestem przewrazliwiony? :dolamam

 

 

http://vaglog.rtnet.pl/ku5_166232.html

 

http://vaglog.rtnet.pl/ku5_166231.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów jestem w posiadaniu samochodu vw passat 1.9 tdi 130km. AVF wydaje sie jakos slaby jak na tyle kucy, zrobilem logi z turbiny i przepływki ale nieznam sie natym wiec prosze o wnikliwa analize. zgory dziekuje i pozdrawiam. jesli wynikna jakies problemy to prosze od razu o jakies rady zeby pozbyc sie problemu. pozdrawiam

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

http://vaglog.pl/log_231124.html

 

http://vaglog.pl/log_231123.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz duży problem - nieszczelnośc pomiędzy turbiną a silnikiem. Szukaj dziury w wężach lub na ich połączeniach. Możliwe że gdzieś się jakiś przetarł i jest dziura. Powinieneś słyszeć syczenie podczas przyspieszania... powietrze leci poza układ. Stąd brak mocy. Szkoda turbiny. Do roboty! :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli mowimy o przewodach z turbiny, tych grubych,? nie na sterowaniu z n75?lub dalej?

a jak przepływka? bo wydaje mi sie ze tez jakies dziwne wyniki pokazala?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, te grube.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki. jutro bede szukal nieszczelności ?.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Udalo sie zlokalizowac uszkodzony waz. Uszkodzony jest ten zaraz za turbina tzw. Eska. Ale mam prosbe do kolegow, posiada ktos wykaz elementow z chlodzenia turbiny w silniku AVF gdyz potrzebuje numery weza i tej klamry do zabezpieczenia przewodu zaraz przy turbo. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Szanowne grono uzytkowników, jestem po wymianie tego weza i powiem ze jest rewelacja, ale itak zrobilem logi zeby ktos ocenil to. wklejam logi z przepływki i turbo. pozdrawiam, i dziekuje za wszystkie informacje i pomoc.

 

http://vaglog.pl/log_232527.html

http://vaglog.pl/log_232528.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lekko przyczyniają się kierownice, więc pojezdzij dynamicznie. Ogólnie jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki, narazie passacik bedzie stał a znajdzie sie jakas dluzsza trasa, wiec mysle ze to pomoze.

a jak przepływka ? bo tam tez wydaja mi sie dziwne wskazania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności