Skocz do zawartości
jorg27

proszę o analizę logów Passat 1.9 TDI

Rekomendowane odpowiedzi

dzieki za pomoc, wiec wygląda nato ze mam tylko takie głupie odczucie i że z autem wszystko gra?. jeszcze raz dzięki i jesli cos wymyslę to napisze. pozdrawiam

 

---------- Dodano o 11:51 ---------- Poprzednia wiadomość o 11:20 ----------

 

jeszcze się zastanawiam nad kątem wtrysku? może jest źle ustawiony? ale to chyba niema wpływu na moc, tylko na twarda prace silnika?. nieumiem sprawdzic bo niepełna wersję vaga.? jak myslicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zainstaluj VCDS lite. Nie ma to raczej wpływu na moc. Gdyby był bardzo przestawiony miałbyś problemy z odpalaniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. szanowni forumowicze, problem dotyczy samochodu scharan tdi 131km. wiem , że nie to forum ale mysle że ocene logów ktoś mi zrobi, gdyz samochód jest bardzo słaby w niskim zakresie obrotów. wrzucam komplet logów. prosze o jakies wnioski, poniewaz mam dosyc. Pozdrawiam i z bardzo dziekuję.

 

przeplywka-

http://vaglog.rtnet.pl/ku5_136528.html

 

http://vaglog.rtnet.pl/ku5_136529.html

 

turbo -

http://vaglog.rtnet.pl/ku5_136530.html

 

http://vaglog.rtnet.pl/ku5_136531.html

 

oraz kanal kanal 8

http://vaglog.rtnet.pl/ku5_136532.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu winna jest tylko i wyłącznie przycinająca się zmienna geometria turbosprężarki i/lub nieszczelny układ podciśnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki kolego sztomel, poraz kolejny mi pomogles. postaram sie po wekendzie to sprawdzic. tylko ze samochód od 2000obr. ma super moc, problem jest tylko wdole? sprawdze. pozdrawiam.

 

---------- Dodano o 11:38 ---------- Poprzednia wiadomość o 11:37 ----------

 

ale wyniki z przeplywki tez sa jakies kiepskie wedlug mnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale wyniki z przeplywki tez sa jakies kiepskie wedlug mnie?

Są niższe wskazania bo turbo niedoładowuje w pewnym zakresie obrotów. Lepiej będzie jak kolejne logi zrobisz parami : 003 z 011 i 008 z 010 wtedy będzie w nich widać jak na dłoni wartość z przepływki w porównaniu z rzeczywistym ciśnieniem doładowania turbo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! koledzy odpowiedzcie mi na pytanie jakie są objawy uszkodzonego zaworu EGR i czy ten zawór ma jakikolwiek wpływ na pracę albo na moc silnika?. pozdrawiam!

 

---------- Dodano o 17:06 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:06 ----------

 

oczywiście w moim passacie AFN

 

---------- Dodano o 17:16 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:06 ----------

 

dołożę drugie pytanie, poniewaz na forum przeczytałem o zaślepianiu tego zaworu EGR , pytanie co to daje i jakie sa plusy albo minusy tego zabiegu? chyba pocos go tam fabryka wsadziła?.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

EGR zwykle w reakcji ponownego spalania bierze udział od 15-25% spalin. Ekologicznie ma to znaczenie, ponieważ w skład spalin wchodzą niebezpieczne dla organizmów związki w tym związki toksyczne i rakotwórcze.

 

Zaślepienie EGR powoduje że do w spalaniu mieszanki nie znajdują się już spaliny, tylko czyste powietrze które powoduje lepsze spalanie mieszanki.

 

Minusów raczej nie ma, zawór EGR jest po to by ekologom dobrze się spało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli warto wywalic albo zaslepic ten zawor, wedlug tego co napisales to samochod powinien byc zrywniejszy,ze wzgledu na leprze spalanie?.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak powinien być zrywniejszy lecz nie wiem czy będzie to aż tak odczuwalne. Na forum jest wiele wątków w jaki sposób go zaślepić także spróbuj, a o rezultacie możesz napisać jakie wrażenia z jazdy po zaślepieniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. ztym zaslepianiem EGR sprawdzę!?, ale mam pytanie co do hydraulicznych popychaczy, odebrałem auto przed wczoraj od mechanika który miał je wymienić poniewaz bardzo głosno waliły na zimnym silniku, i dlugo,. zostały wymienione wszystkie, i co? zonk okazało się sie ze nadal stukają, troche ciszej i krócej ale nadal (10sekund)? i moje pytanie co ztym dalej robic? wadliwe popychacze? wytarty wałek?(raczej nie w AFN ). macie pomysły? popychacze firmy INA czyli tak jak fabryka daje?. pozdrawiam .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bardzo głosno waliły na zimnym silniku, i dlugo,. zostały wymienione wszystkie, i co? zonk okazało się sie ze nadal stukają, troche ciszej i krócej ale nadal (10sekund)?

Jesteś pewien, że to popychacze? Zdejmij pokrywę po postoju auta przez całą noc i sprawdź czy któryś da się wcisnąć.

Zapewne nie są to popychacze - tak przypuszczam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to co wtakim razie? bo juz zglupialem? a jesli ktorys da sie wcisnac, to co dalej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to co wtakim razie? bo juz zglupialem? a jesli ktorys da sie wcisnac, to co dalej?

Jeśli da się wcisnąc to popychacz wadliwy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nowe popychacze i juz wadliwe? sprobuje sprawdzic to. Bo juz mnie wkurza. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nowe popychacze i juz wadliwe?

 

oczywiście, to tylko części zamienne i do tego różnej jakości (nawet te najdroższe) - chcesz mieć pewność, kup oryginały takie jak w ASO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to wpozadku, bo juz chcialem zje.... mechanika :-). ale kurcze w aso to majatek za takie popychacze!?. sprawdze, ale narazie moge tak jezdzic? dzieki wszystkim za zainteresowanie moim tematem. pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro jeździłeś na starych to i na nowych możesz. Nic nie powinno się stać, choć znam przypadki że od długotrwałej jazdy na nieszczelnych popychaczach wyłamywały się grzybki na zaworach. Daj znać, jak zdejmiesz pokrywę i sprawdzisz nowe popychacze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy.! Oddałem ostatnio samochód do innego mechanika ktory zajmuje sie tylko vw i audi. Stwierdzili że z popychaczami wszystko wpożądku, stwierdzili tylko że moze byc to wina pompy oleju, która może byc juz trochę zuzyta, i zbyt wolno pompuje olej zaraz po odpaleniu zimnego silnika? dodam że cisnienie oleju sprawdzali i mieści sie w normie? . Miał ktos do czynienia kiedys z taka przypadłością?. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widzę że nie miał nikt stycznosci z taka przypadloscia? troche mnie wkuza to klepanie popychaczy,? ale nie bardzo usmiecha mi sie wymieniac pompe oleju ktora kosztuje 300zl. do puki nie bede pewny czy to jej wina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności