jorg27 Zgłoś #21 Napisano 19 Lipca 2013 dzieki za pomoc, wiec wygląda nato ze mam tylko takie głupie odczucie i że z autem wszystko gra?. jeszcze raz dzięki i jesli cos wymyslę to napisze. pozdrawiam ---------- Dodano o 11:51 ---------- Poprzednia wiadomość o 11:20 ---------- jeszcze się zastanawiam nad kątem wtrysku? może jest źle ustawiony? ale to chyba niema wpływu na moc, tylko na twarda prace silnika?. nieumiem sprawdzic bo niepełna wersję vaga.? jak myslicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #22 Napisano 19 Lipca 2013 Zainstaluj VCDS lite. Nie ma to raczej wpływu na moc. Gdyby był bardzo przestawiony miałbyś problemy z odpalaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jorg27 Zgłoś #23 Napisano 28 Lipca 2013 witam. szanowni forumowicze, problem dotyczy samochodu scharan tdi 131km. wiem , że nie to forum ale mysle że ocene logów ktoś mi zrobi, gdyz samochód jest bardzo słaby w niskim zakresie obrotów. wrzucam komplet logów. prosze o jakies wnioski, poniewaz mam dosyc. Pozdrawiam i z bardzo dziekuję. przeplywka- http://vaglog.rtnet.pl/ku5_136528.html http://vaglog.rtnet.pl/ku5_136529.html turbo - http://vaglog.rtnet.pl/ku5_136530.html http://vaglog.rtnet.pl/ku5_136531.html oraz kanal kanal 8 http://vaglog.rtnet.pl/ku5_136532.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #24 Napisano 28 Lipca 2013 Tu winna jest tylko i wyłącznie przycinająca się zmienna geometria turbosprężarki i/lub nieszczelny układ podciśnień. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jorg27 Zgłoś #25 Napisano 28 Lipca 2013 dzieki kolego sztomel, poraz kolejny mi pomogles. postaram sie po wekendzie to sprawdzic. tylko ze samochód od 2000obr. ma super moc, problem jest tylko wdole? sprawdze. pozdrawiam. ---------- Dodano o 11:38 ---------- Poprzednia wiadomość o 11:37 ---------- ale wyniki z przeplywki tez sa jakies kiepskie wedlug mnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #26 Napisano 28 Lipca 2013 ale wyniki z przeplywki tez sa jakies kiepskie wedlug mnie? Są niższe wskazania bo turbo niedoładowuje w pewnym zakresie obrotów. Lepiej będzie jak kolejne logi zrobisz parami : 003 z 011 i 008 z 010 wtedy będzie w nich widać jak na dłoni wartość z przepływki w porównaniu z rzeczywistym ciśnieniem doładowania turbo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jorg27 Zgłoś #27 Napisano 9 Września 2013 Witam! koledzy odpowiedzcie mi na pytanie jakie są objawy uszkodzonego zaworu EGR i czy ten zawór ma jakikolwiek wpływ na pracę albo na moc silnika?. pozdrawiam! ---------- Dodano o 17:06 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:06 ---------- oczywiście w moim passacie AFN ---------- Dodano o 17:16 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:06 ---------- dołożę drugie pytanie, poniewaz na forum przeczytałem o zaślepianiu tego zaworu EGR , pytanie co to daje i jakie sa plusy albo minusy tego zabiegu? chyba pocos go tam fabryka wsadziła?. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #28 Napisano 9 Września 2013 EGR zwykle w reakcji ponownego spalania bierze udział od 15-25% spalin. Ekologicznie ma to znaczenie, ponieważ w skład spalin wchodzą niebezpieczne dla organizmów związki w tym związki toksyczne i rakotwórcze. Zaślepienie EGR powoduje że do w spalaniu mieszanki nie znajdują się już spaliny, tylko czyste powietrze które powoduje lepsze spalanie mieszanki. Minusów raczej nie ma, zawór EGR jest po to by ekologom dobrze się spało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jorg27 Zgłoś #29 Napisano 10 Września 2013 czyli warto wywalic albo zaslepic ten zawor, wedlug tego co napisales to samochod powinien byc zrywniejszy,ze wzgledu na leprze spalanie?. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #30 Napisano 10 Września 2013 tak powinien być zrywniejszy lecz nie wiem czy będzie to aż tak odczuwalne. Na forum jest wiele wątków w jaki sposób go zaślepić także spróbuj, a o rezultacie możesz napisać jakie wrażenia z jazdy po zaślepieniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jorg27 Zgłoś #31 Napisano 10 Września 2013 witam. ztym zaslepianiem EGR sprawdzę!?, ale mam pytanie co do hydraulicznych popychaczy, odebrałem auto przed wczoraj od mechanika który miał je wymienić poniewaz bardzo głosno waliły na zimnym silniku, i dlugo,. zostały wymienione wszystkie, i co? zonk okazało się sie ze nadal stukają, troche ciszej i krócej ale nadal (10sekund)? i moje pytanie co ztym dalej robic? wadliwe popychacze? wytarty wałek?(raczej nie w AFN ). macie pomysły? popychacze firmy INA czyli tak jak fabryka daje?. pozdrawiam . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #32 Napisano 10 Września 2013 bardzo głosno waliły na zimnym silniku, i dlugo,. zostały wymienione wszystkie, i co? zonk okazało się sie ze nadal stukają, troche ciszej i krócej ale nadal (10sekund)? Jesteś pewien, że to popychacze? Zdejmij pokrywę po postoju auta przez całą noc i sprawdź czy któryś da się wcisnąć. Zapewne nie są to popychacze - tak przypuszczam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jorg27 Zgłoś #33 Napisano 10 Września 2013 to co wtakim razie? bo juz zglupialem? a jesli ktorys da sie wcisnac, to co dalej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #34 Napisano 11 Września 2013 to co wtakim razie? bo juz zglupialem? a jesli ktorys da sie wcisnac, to co dalej? Jeśli da się wcisnąc to popychacz wadliwy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jorg27 Zgłoś #35 Napisano 11 Września 2013 nowe popychacze i juz wadliwe? sprobuje sprawdzic to. Bo juz mnie wkurza. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #36 Napisano 11 Września 2013 nowe popychacze i juz wadliwe? oczywiście, to tylko części zamienne i do tego różnej jakości (nawet te najdroższe) - chcesz mieć pewność, kup oryginały takie jak w ASO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jorg27 Zgłoś #37 Napisano 11 Września 2013 to wpozadku, bo juz chcialem zje.... mechanika :-). ale kurcze w aso to majatek za takie popychacze!?. sprawdze, ale narazie moge tak jezdzic? dzieki wszystkim za zainteresowanie moim tematem. pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #38 Napisano 11 Września 2013 Skoro jeździłeś na starych to i na nowych możesz. Nic nie powinno się stać, choć znam przypadki że od długotrwałej jazdy na nieszczelnych popychaczach wyłamywały się grzybki na zaworach. Daj znać, jak zdejmiesz pokrywę i sprawdzisz nowe popychacze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jorg27 Zgłoś #39 Napisano 27 Września 2013 Witam koledzy.! Oddałem ostatnio samochód do innego mechanika ktory zajmuje sie tylko vw i audi. Stwierdzili że z popychaczami wszystko wpożądku, stwierdzili tylko że moze byc to wina pompy oleju, która może byc juz trochę zuzyta, i zbyt wolno pompuje olej zaraz po odpaleniu zimnego silnika? dodam że cisnienie oleju sprawdzali i mieści sie w normie? . Miał ktos do czynienia kiedys z taka przypadłością?. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jorg27 Zgłoś #40 Napisano 4 Października 2013 widzę że nie miał nikt stycznosci z taka przypadloscia? troche mnie wkuza to klepanie popychaczy,? ale nie bardzo usmiecha mi sie wymieniac pompe oleju ktora kosztuje 300zl. do puki nie bede pewny czy to jej wina. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach