Poochini Zgłoś #1 Napisano 31 Maja 2013 (edytowane) Witam Miałem ostatnio wymieniane szklanki. Wałek podobno był w dobrym stanie, ale 4 cylinder był najgorszy. Odebrałem auto i zonk. Na początek ciężko odpalał gdy był zimny (czego wcześniej nie było) i zaczął się zbierać od 2100obr. A teraz wracaliśmy z trasy i brakło mu mocy do 2600obr, niezależnie od prędkości i biegu. Poniżej zamieszczam screeny z nagrzanego silnika. Może coś doradzicie, jakaś nieszczelność albo coś. Ew czy coś mogę jeszcze załączyć co by pomogło w diagnozie. Auto nie dymi, ale ciągnie dopiero od 2600. Masakra. Dzieki serdecznie, mam nadzieje że coś to wyjaśni. Do czasu oddania auta, chodziło jak szalone. Edytowane 31 Maja 2013 przez Poochini Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eltom Zgłoś #2 Napisano 31 Maja 2013 Hmm czy te pompki zostały w ogóle wyregulowane? Bo odnoszę wrażenie, że nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #3 Napisano 31 Maja 2013 Sorry, ale nigdy nie miałem do czynienia z Dieslem. Czy po wymianie hydrauliki (gośc tak to nazwał) trzeba regulować pompki? Ta 4-ta jest o wiele wyższa niż przed oddaniem, bo była wtedy ok 1,2 - 1,5. Dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #4 Napisano 31 Maja 2013 żeby dostac sie do szklanek trzeba zdjąć walek oraz dźwigienki od pompek, zatem regulacja obowiazkowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #5 Napisano 31 Maja 2013 Acha, czyli mechanik powinien to zrobić od razu po wymianie szklanek? Ma to wpływ na te turbo dziurę? Czy powinienem do czasu regulacji oszczędzać auto? Wyszły 3 pytania bez grama odpowiedzi z mojej strony, ale dzięki ogromnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #6 Napisano 31 Maja 2013 powinien to zrobić przed założeniem pokrywy zaworów . Nie wiem czy ma to aż taki wpływ na turbodziurę. Dobrze byłoby to zrobic bo teraz to zupełnie nie wiadomo jak to tam wygląda. Możesz posprawdzać instalacje podcisnieniową, może jest jakaś nieszczelność. Synchronizacja ustawiona raczej idealnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eltom Zgłoś #7 Napisano 31 Maja 2013 Ja bym tym autem jechał delikatnie wprost do warsztatu zanim rozlecą się pompki, jeśli nie zostały wyregulowane. Moim zdaniem problemem jest brak poprawnej regulacji dawki paliwa, a co za tym idzie - silnik bez paliwa nie pojedzie A problem jest widoczny, bo doskonale świadczą o tym korekcje, które przedstawiłeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #8 Napisano 1 Czerwca 2013 Cześć Byłem dziś posprawdzać przewody podciśnienia, jeden był lekko włożony. Poprawiłem go. Poniżej zamieszczam screeny jak to wygląda teraz. Zastanawia mnie poprawa pompki nr 4. Może cos nie tak z połączeniem? Nic nie rozumiem Jade zaraz w droge 100km, to zobacze jak z zbieraniem sie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eltom Zgłoś #9 Napisano 1 Czerwca 2013 Zrobisz jak uważasz... Ale na własną odpowiedzialność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #10 Napisano 1 Czerwca 2013 Hmm czyli jednak podjade. Teraz tak, czy jechać do tego samego mechaniora i powiedzieć mu - reguluj, bo powinieneś, czy gdzieś indziej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dival Zgłoś #11 Napisano 1 Czerwca 2013 Witam. Wydaje mi się, że skoro wymieniał szklani, to normalne, że trzeba naruszyć pompki, a wiąże się z tym ponowna regulacja pompek, skoro On tego nie zrobił, to wydaje mi się, że nie wiem, że tak należy zrobić, więc ja osobiście pojechałbym do innego mechanika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #12 Napisano 1 Czerwca 2013 Zacznijmy od tego, że nawet nie wiemy czy regulował czy też nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #13 Napisano 1 Czerwca 2013 Dzięki koledzy za pomoc. W poniedziałek zadzwonię do gościa i dowiem się co i jak. Napiszę koło popołudnia i obierzemy jakieś działania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dival Zgłoś #14 Napisano 2 Czerwca 2013 Zacznijmy od tego, że nawet nie wiemy czy regulował czy też nie. Skoro wymieniał szklanki, to musiał ruszyć pompki, a to wiąże się z ponowną regulacją, to chyba normalne, ale chyba nie dla niego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #15 Napisano 3 Czerwca 2013 Dzwoniłem i dowiedziałem się, że nie regulował. Twierdzi, że jesli pompki nie były nigdy ruszane, to powinny same wrócić. Dzwoniłem do Auto-VAG w DG i mam zostawić auto w środę. Zobaczą co i jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #16 Napisano 3 Czerwca 2013 Odbiega tylko wskazanie dawki paliwa na 4-m cylindrze. Reszta OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #17 Napisano 3 Czerwca 2013 No właśnie. Przed wymianą był w okolicach 1,3 max. Czyli pompki / pompki do regulacji, czy coś innego? Nie ukrywam, że chciałbym znac Waszą opinię, gdyż wstępnie jestem umówiony na środę do Auto VAG w DG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #18 Napisano 6 Czerwca 2013 Cześć Zastasnawiam się jeszcze który czujnik temp sprawdzić. Dziś znowu odpalił po chwili kręcenia, wczoraj było cieplej, auto stało w tym samym miejscu i odpalił od strzała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #19 Napisano 6 Czerwca 2013 Ależ wskazania z czujników temperatury masz prawidłowe. Kąt synchronizacji również OK więc to nie to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
remont Zgłoś #20 Napisano 6 Czerwca 2013 Paweł a poprawiałeś w końcu wtyczkę na tej pompce? Ja ostatnio się trochę spóźniłem i już cię nie było przy garażu pz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach