Skocz do zawartości
aldi11

Analiza logów B6 BKP, DSG - przeładowanie turbiny

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Zwracam się z prośbą o przeanalizowanie moich logów.

Pacjent: Passat B6, silnik BKP, skrzynia DSG.

 

Ostatnimi czasy auto przechodzi w tryb awaryjny przy dynamicznej jeździe.

Błąd zaczytany z ECU

 

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 03G 906 018 A HW: 03G 906 018 A

Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.1 G 9723

Software Coding: 0000078

Work Shop Code: WSC 00600 259 87084

VCID: 2341EBBF9EF1

1 Fault Found:

 

16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

P0234 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 5

Fault Frequency: 5

Reset counter: 195

Mileage: 291914 km

Time Indication: 0

Date: 2013.05.20

Time: 15:31:03

 

Freeze Frame:

RPM: 2880 /min

Text: 368 Nm

Speed: 89.0 km/h

Text: 96.9 %

Voltage: 14.13 V

Text: 2271 hPa

Text: 2653 hPa

 

Poniżej w linku logi dynamiczne z grup 003,008,0011

http://vaglog.rtnet.pl/aldi11_127884.html

 

Auto 6 m-c temu miało wymienione pompowtryskiwacze, w ramach akcji WV

 

Pozdrawiam

Artur

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz geometrie i gruszke czy sie nie zacina .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj byłem u mechanika, żeby sprawdzić czy nie są uszkodzone węże od turbiny, niby wszystko OK.

sztanga wydaje się pracować prawidłowo.

 

Wracając od mechanika ponownie logowałem auto, wpadło w tryb awaryjny.

grupy 003,010,011 http://vaglog.rtnet.pl/aldi11_128058.html

 

chciałem jeszcze zrobić logi statyczne (Select -> Engine-01 -> Basic Settings - 04)

ale niestety coś mi nie wychodzi- cały czas OFF (być może coś źle robie?)

Blok 003

http://vaglog.rtnet.pl/aldi11_128059.html

Blok 011

http://vaglog.rtnet.pl/aldi11_128060.html

 

 

Możecie polecić jakiegoś dobrego mechanika w rejonie Bolesławca, dolnośląskie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak nie znajdziesz nikogo u ciebie w okolicy to zapraszam do wrocławia .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie standard czyli turbina do czyszczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, jestem po czyszczeniu zapieczonych kierownic, diagnoza okazała się trafna. Kierowniczki były tak zapieczone że ciężko było nimi poruszać.

 

Zastanawiam się jeszcze nad blokiem 013 (logi statyczne), możecie sprawdzić czy wtryski działają prawidłowo? (wtryski wymienione na nowe w ramach akcji VW)

 

 

Blok 011BS, po czyszczeniu. ( w dalszym ciągu nie wiem dlaczego Basic Settings nie działa u mnie prawidłowo OFF/ON)

http://vaglog.rtnet.pl/aldi11_129218.html

 

logi dynamiczne, po czyszczeniu.

(003,010,011) http://vaglog.rtnet.pl/aldi11_129219.html (od 9s bieg IV)

 

wtryski

(003,004,013) http://vaglog.rtnet.pl/aldi11_129220.html

(008,010,023) http://vaglog.rtnet.pl/aldi11_129221.html

 

ponawiam prośbę

Edytowane przez aldi11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W internecie można wyczytać że na cylindrach po rozgrzaniu samochodu nie może przekraczać +/- 2,8 mg/str. Korekcje minusowe w bloku 013 oznaczają iż dany cylinder masz mocniejszy przez co sterownik ECU daje mniejszą dawke paliwa aby wyrównać prace silnika zaś dodatnie na odwrót. We wszystkich twoich cylindrach żaden nie przekracza +/- 2,8 także masz wszystko w normie...

w bloku 018 powinny być same 0... tak jak u Ciebie.

Grupa 023 oznacza czas odpowiedzi pompowtrysku na impuls elektryczny. Ujemny może oznaczać niewydolność układu paliwowego tj. pompka, filtr itp. W 2.0 auto powinno sie mieścić w zakresie -100/+100.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności