aldi11 Zgłoś #1 Napisano 24 Maja 2013 Witam, Zwracam się z prośbą o przeanalizowanie moich logów. Pacjent: Passat B6, silnik BKP, skrzynia DSG. Ostatnimi czasy auto przechodzi w tryb awaryjny przy dynamicznej jeździe. Błąd zaczytany z ECU Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 03G 906 018 A HW: 03G 906 018 A Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.1 G 9723 Software Coding: 0000078 Work Shop Code: WSC 00600 259 87084 VCID: 2341EBBF9EF1 1 Fault Found: 16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) P0234 - 006 - Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 5 Reset counter: 195 Mileage: 291914 km Time Indication: 0 Date: 2013.05.20 Time: 15:31:03 Freeze Frame: RPM: 2880 /min Text: 368 Nm Speed: 89.0 km/h Text: 96.9 % Voltage: 14.13 V Text: 2271 hPa Text: 2653 hPa Poniżej w linku logi dynamiczne z grup 003,008,0011 http://vaglog.rtnet.pl/aldi11_127884.html Auto 6 m-c temu miało wymienione pompowtryskiwacze, w ramach akcji WV Pozdrawiam Artur Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #2 Napisano 24 Maja 2013 sprawdz geometrie i gruszke czy sie nie zacina . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aldi11 Zgłoś #3 Napisano 25 Maja 2013 Dzisiaj byłem u mechanika, żeby sprawdzić czy nie są uszkodzone węże od turbiny, niby wszystko OK. sztanga wydaje się pracować prawidłowo. Wracając od mechanika ponownie logowałem auto, wpadło w tryb awaryjny. grupy 003,010,011 http://vaglog.rtnet.pl/aldi11_128058.html chciałem jeszcze zrobić logi statyczne (Select Engine-01 Basic Settings - 04) ale niestety coś mi nie wychodzi- cały czas OFF (być może coś źle robie?) Blok 003 http://vaglog.rtnet.pl/aldi11_128059.html Blok 011 http://vaglog.rtnet.pl/aldi11_128060.html Możecie polecić jakiegoś dobrego mechanika w rejonie Bolesławca, dolnośląskie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #4 Napisano 25 Maja 2013 jak nie znajdziesz nikogo u ciebie w okolicy to zapraszam do wrocławia . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #5 Napisano 26 Maja 2013 Pewnie standard czyli turbina do czyszczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #6 Napisano 26 Maja 2013 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16618/P0234/000564 Jak dla mnie, to zapieczone kierownice w turbince. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aldi11 Zgłoś #7 Napisano 2 Czerwca 2013 (edytowane) Witam ponownie, jestem po czyszczeniu zapieczonych kierownic, diagnoza okazała się trafna. Kierowniczki były tak zapieczone że ciężko było nimi poruszać. Zastanawiam się jeszcze nad blokiem 013 (logi statyczne), możecie sprawdzić czy wtryski działają prawidłowo? (wtryski wymienione na nowe w ramach akcji VW) Blok 011BS, po czyszczeniu. ( w dalszym ciągu nie wiem dlaczego Basic Settings nie działa u mnie prawidłowo OFF/ON) http://vaglog.rtnet.pl/aldi11_129218.html logi dynamiczne, po czyszczeniu. (003,010,011) http://vaglog.rtnet.pl/aldi11_129219.html (od 9s bieg IV) wtryski (003,004,013) http://vaglog.rtnet.pl/aldi11_129220.html (008,010,023) http://vaglog.rtnet.pl/aldi11_129221.html ponawiam prośbę Edytowane 7 Czerwca 2013 przez aldi11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aldi11 Zgłoś #8 Napisano 10 Czerwca 2013 Ponawiam prośbę o sprawdzenie pompowtrysków. logi z 9.06.13 zimny silnik (40C') http://vaglog.rtnet.pl/aldi11_130389.html ciepły silnik (85C') http://vaglog.rtnet.pl/aldi11_130388.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
felo Zgłoś #9 Napisano 11 Czerwca 2013 W internecie można wyczytać że na cylindrach po rozgrzaniu samochodu nie może przekraczać +/- 2,8 mg/str. Korekcje minusowe w bloku 013 oznaczają iż dany cylinder masz mocniejszy przez co sterownik ECU daje mniejszą dawke paliwa aby wyrównać prace silnika zaś dodatnie na odwrót. We wszystkich twoich cylindrach żaden nie przekracza +/- 2,8 także masz wszystko w normie... w bloku 018 powinny być same 0... tak jak u Ciebie. Grupa 023 oznacza czas odpowiedzi pompowtrysku na impuls elektryczny. Ujemny może oznaczać niewydolność układu paliwowego tj. pompka, filtr itp. W 2.0 auto powinno sie mieścić w zakresie -100/+100. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach