Skocz do zawartości
Shonsu

Błędy 19561 i 16485

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Wyskoczyły mi dwa błędy na vagu:

 

2 Faults Found:
19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground
           P3105 - 35-10 - - - Intermittent
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
           P0101 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A

 

Teraz pytanie co zepsułem? pytanie takie stąd, że dwa dni wcześniej od wyskoczenia błędu wymieniłem olej, filtr oleju, termostat (zlewanie płynu chłodzącego i wlewanie go ponownie), wymiana przegubu (to chyba akurat nic nie ma do tego).

Tak czy owak, czy robiąc którąś z w/w rzeczy mogłem skopać np elektrykę i stąd te błędy?

Albo też czy jak jest ociupinę za dużo oleju w silniku to czy to też mogło wyskoczyć?

Bo kurde jakoś nie wierzę, że ni z tego ni z owego te błędy się pojawiły.

 

Czy te błędy mogą być spowodowane jakimś poluzowanym/uszkodzonym wężykiem?

 

PS. przępływkę wymieniałem w zeszłym roku na nówkę.

PS2. samochód po tym błędzie jeździ tak jak jeździł, bez żadnych zmian, braku mocy itp (przynajmniej moim zdaniem)

 

Proszę doradźcie od czego zacząć sprawdzanie co jest nie tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od wykasowania błędów.

Sprawdź, czy powracają.

Wymieniałeś przepływomierz, błąd 16485 mógł pozostać, jako ślad po starym, awaryjnym. Kasowałeś błąd po wymianie ?

czy robiąc którąś z w/w rzeczy mogłem skopać np elektrykę i stąd te błędy?
Nie, jeśli nie rozłączałeś wtyczek tych czujników i przy tak wypiętych włączyłeś zapłon.
Albo też czy jak jest ociupinę za dużo oleju w silniku to czy to też mogło wyskoczyć?
Nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie kasowałem - nie pomyślałem żeby skasować. Choć wcześniej to chyba nie była wina przepływki którą chyba właśnie wtedy niepotrzebnie wymieniłem, bo okazało się że miałem dziurę na dwa palce w gumowym wężu od turbiny i zasysało mi lewe powietrze.

Dziś skasuję błędy, zobaczę co dalej wyskoczy i dam znać.

Btw na fisie wyskakuje "emission workshop" z powodu któregoś z błędów.

 

Czy ten błąd 19561 może być spowodowany przepaleniem jakiegoś bezpiecznika ?

Edytowane przez Shonsu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skasowałem oba błędy i na razie lipa, bo żaden nie chce wyskoczyć, teraz będę się zastanawiał czemu wcześniej się pojawiał co chwila dosłownie.

 

PS. Jak sprawdzić czy działa wentylator bodajże klimy ten obok tego który jest na sprzęgle wiskozowym? Bo mam wrażenie że w ogóle nie pracuje, nie włącza się ...

Edytowane przez Shonsu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności