Skocz do zawartości
tedi88

Prośba o analize logów. AFN, słaby?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ostatnio jezdzilem identycznym paskiem jak ja mam (1.9 tdi 110KM AFN) seryjnym i czulem jak by był o wiele mocniejszy od mojego, stwierdziłem ze zrobie logi i moze mi ktos cos wypatrzy. Dzis przy pierwszych logach złapalem notlaufa (przez ostatni rok bylo ok do dzis) ale po 2 razach juz było ok. Ogolnie mialem brak błedów, oprocz tego dzisiejszego bledu o przeładowaniu. Bede wdzieczny za pomoc, jesli beda potrzebne jeszcze jakies logi to piszcie to zrobie. Od razu pisze ze mam zaslepiony EGR i mam pustego kata

 

Oto logi (sa tu logi statyczne i dynamiczne, tylko cos sie pomieszało):

 

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/widelec_88_125054.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/widelec_88_125055.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/widelec_88_125056.html

Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/widelec_88_125057.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/widelec_88_125058.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/widelec_88_125059.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/widelec_88_125060.html

Grupy: 000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/widelec_88_125061.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/widelec_88_125062.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/widelec_88_125063.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/widelec_88_125064.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/widelec_88_125065.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/widelec_88_125066.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/widelec_88_125067.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/widelec_88_125068.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dawkę paliwa ustaw na 3.0 :manga

przy pierwszych logach złapałeś notlaufa bo masz zapieczone kierownice, Przegoń Passacika jeszcze tak po 160-180 i walnij loga dynamicznego 011 i 003

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rufus110hp a jak mam ta dawke zwiekszyc? notlaufa wiem ze zlapalem, po 2 logu juz go przegonilem i juz potem nie lapalem. Jutro zrobie te logi to wrzuce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp a jak mam ta dawke zwiekszyc?

 

VAGiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

domyslam sie ale jak bys mogl tak bardziej dokladnie opisac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, podkleje się pod temat kolegi, tym razem to samo co kolega, AFN , błędów żadnych nie ma tyl;ko jakoś tak mizernie sie zbiera, dopiero jak sie wkręci powyżej 3 tyś obr to ciągnie, oto logi:

 

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek--666_125128.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek--666_125129.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek--666_125130.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek--666_125131.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek--666_125132.html

Co może byc przyczyną? Kierownice w turbinie?

Dodam że sztanga niby chodzi ale zdaje mi się że w zbyt małym zakresie, w moim AVB ma ruchu 2 moze 3 razy wiecej.

Edytowane przez Simek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam prośbę. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, zrób jeszcze logi BS grupy 003 oraz 011, tak po minucie. Turbina bardzo późno wstaje. Przejrzyj przy okazji logów wszystkie wężyki podciśnienia oraz rury do interculera od turbo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak prosiłeś, pojedyńczo i razem,

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek--666_125643.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek--666_125644.html

Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek--666_125645.html

takie mam odczucie jakby na niskich obrotach turbo nie dawało rady przepchnąc powietrza przez węże i intercooler,dopiero na wyższych obrotach dmucha, może w chłodnicy stoi olej i dlatego tak sie dzieję? sztanga niby chodzi przy teście ale nic sie nie zmienia. W moim AVB to słychać wyraźnie jak turbina zaczyna gwizdać i wzrasta ciśnienie a tu nie bardzo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może warto sprawdzić wartość podciśnienia, czy jest OK. A jak hamulce ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hamulce niby normalne, na dniach prowadzę auto na wymianę rozrządu do Marewela, przy okazji może znajdzie się chwila żeby i w tym temacie coś dłubnąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, możecie mi powiedzieć czy takie przyśpieszenie na AFN-a jest słabe czy normalne?? Dodam że pedał był cały czas w podłodze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności