Skocz do zawartości

Simek

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Simek

  • Urodziny 03.12.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rejowiec Fabryczny

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Hamulce niby normalne, na dniach prowadzę auto na wymianę rozrządu do Marewela, przy okazji może znajdzie się chwila żeby i w tym temacie coś dłubnąć.
  2. Tak jak prosiłeś, pojedyńczo i razem, Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek--666_125643.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek--666_125644.html Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek--666_125645.html takie mam odczucie jakby na niskich obrotach turbo nie dawało rady przepchnąc powietrza przez węże i intercooler,dopiero na wyższych obrotach dmucha, może w chłodnicy stoi olej i dlatego tak sie dzieję? sztanga niby chodzi przy teście ale nic sie nie zmienia. W moim AVB to słychać wyraźnie jak turbina zaczyna gwizdać i wzrasta ciśnienie a tu nie bardzo.
  3. Hej, podkleje się pod temat kolegi, tym razem to samo co kolega, AFN , błędów żadnych nie ma tyl;ko jakoś tak mizernie sie zbiera, dopiero jak sie wkręci powyżej 3 tyś obr to ciągnie, oto logi: Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek--666_125128.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek--666_125129.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek--666_125130.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek--666_125131.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek--666_125132.html Co może byc przyczyną? Kierownice w turbinie? Dodam że sztanga niby chodzi ale zdaje mi się że w zbyt małym zakresie, w moim AVB ma ruchu 2 moze 3 razy wiecej.
  4. Simek

    Proszę o analizę logów

    Stwierdzone na podstawie logów czy wyczerpującego opisu? Dorzucam jeszcze statyczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek--666_120442.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek--666_120443.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek--666_120444.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek--666_120445.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek--666_120446.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek--666_120447.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek--666_120448.html Może jeszcze z tego coś ciekawego mi powiecie ogólnie wporzo czy nie bardzo? chipowany 2 lata temu, przed zabiegiem stwierdzono że zdrowa seria oj coś te statyczne chyba nie bardzo mi wyszły...
  5. Simek

    Proszę o analizę logów

    Witam, z racji że nie mogę zakładać nowych tematów podklejam sie do kolegi. B5 FL 2001, AVB podkręcony przez Ceglarza. Od jakiegos czasu zaczął wchodzić w tryb awaryjny, dodając gaz do oporu na początku raz, 2x wchodzi w tryb a potem przestaje, przy pulsacyjnym dawaniu i odpuszczaniu gazu kręci się do końca i nie wchodzi w awaryjny. Nieraz na 3 biegu przy 3.5tyś łapie tryb a nieraz na 3 idzie do końca a dopiero na 4 lub 5 biegu wpada, chyba że przyspieszam pulsacyjnie to wtedy nie. Logi dynamiczne do momentu wejścia w awaryjny: Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek--666_120433.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek--666_120434.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek--666_120435.html Oraz jak juz mu oddało i szedl do końca: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek--666_120436.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek--666_120437.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek--666_120438.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek--666_120439.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrek--666_120440.html Geometria do czyszczenia czy szukać czegoś innego? Wężyki, n75 itp nie zaczepiałem jeszcze skoro po przegonieniu nie wchodzi w tryb tylko przy pierwszym gazowaniu.
  6. pasek B5 FL 2001r, AVB, przegub zewnętrzny to: Rodzaj przegubu: Przegub równobieżny Zewn. uzębienie, od strony koła: 38 Wewnętrzne uzębienie, od strony koła: 27 Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]: 59,5 średnica zewnętrzna [mm]: 98 Ilość zębów, obręcz ABS" 45 Bo w klepie mają 2 rodzaje do tego auta, różna ilość zębów i nie wiem który brać, taki jak w opisie jest ok? Są jeszcze zewn. uzębienie 33, reszta jak wyżej, i niby oba do avb.
  7. Jak najbardziej za. Przykład scania R 420 ( pompowtryskiwacze ) oraz MAN TGA 18.430 ( common rail ), po 5- 10 takich zabiegach czyt. litr mixolu na ok 500-600 litrów paliwa, efektem średnio 2-3 litry mniejsze spalanie na 100/km. Każdy doświadczony wiekiem i stażem kierowiec potwierdzi. Może nie na podstawie passata ale auta rocznikowo 2005~, zasada działania ta sama. pozdrawiam.
  8. Simek

    Tanie chipowanie

    Cześć, kogo w okolicach Chełma/ lubelskie możecie polecić do sprawnego zawirusowania avb? Rozdzwaniałem już do compsportu w Łodzi, cena jak to u renomowanego tunera ale głównym problemem dla mnie jest umówienie się na kilka dni do przodu a w mojej pracy to mały problem bo nie wiem kiedy będę miał dzień wolnego. Może jesteście w stanie wyjawić kogoś dobrego w te klocki to może uda mi się to załatwić w jakieś sobotnie popoludnie itp.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności