Gość wierzba123 Zgłoś #1 Napisano 4 Stycznia 2007 Witam! Na vagu wyskoczyl mi blad czujnika N18 sterujacego recyrkulacja spalin. Gdzie szukac tego czujnika w Passacie z silnikiem 1.9 tdi AFN rocznik 99 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RogalPraga Zgłoś #2 Napisano 6 Stycznia 2007 z przodu koło osłony rozrządu jest czujnik n75 niedaleko turbiny, natomiast za silnikiem /stojac od przodu paska/ przed scianą grodziową /podszybiem/ jest w kształtach taki sam plasticzany czujnik /inny kolor kaptura, n75 biały/ to jest n18. Jeżeli uda mi sie jutro zrobić fotkę to załączę poglądowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Zgłoś #3 Napisano 6 Stycznia 2007 (edytowane) Tu masz opisane co i jak sprawdzić: Sprawdzanie układu recyrkulacji spalin - błąd N18 Edytowane 18 Września 2010 przez Duży poprawiłem link Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wierzba123 Zgłoś #4 Napisano 8 Stycznia 2007 Dziekuje za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
R@lph Zgłoś #5 Napisano 3 Września 2013 Witam. Mnie wlasnie wywala blad 17849 n18. Auto jest mulowate na 5 i 6 biegu,a ostatnio podczas wyprzedzania wylaczylo sie turbo.Czy wymienic ten zawor n18 czy zabrac sie za sprawdzanie czegos z wezykami,przeplywka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pako1612 Zgłoś #6 Napisano 20 Grudnia 2013 Witam odświeże troche temat a konkretniej bylem dzis z moim paskiem na kompie i wyskoczyl mi błąd 01265 czyli zawór N18 błąd skasowany , przejechalem sie kawałek , zgasilem i podpiołem znowu pod kompa i to samo , i teraz mam takie pytanko czy jest sens wymieniac ten zawór czy poprostu zaślepić EGR i ten wężyk co nim steruje od tego właśnie zaworu N18 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #7 Napisano 22 Grudnia 2013 Myslę że nie ma sensu wymieniać go na nowy, ja ograniczyłem otwarcie zaworu egr vagiem, troche wolniej się nagrzewa, mniej dymi i jest minimalny przyrost mocy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilson Zgłoś #8 Napisano 22 Grudnia 2013 i teraz mam takie pytanko czy jest sens wymieniac ten zawór czy poprostu zaślepić EGR i ten wężyk co nim steruje od tego właśnie zaworu N18 ? kolega Ci dobrze sugeruje - EGR ładnie się prezentuje na półce Albo zaślepić albo całkowicie się go pozbyć. :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pako1612 Zgłoś #9 Napisano 23 Grudnia 2013 juz zaślepiony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach