Skocz do zawartości
HaI2naS

Prośba o anialize logów Audi A4 B5 1.9 TDI AHH

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie proszę o analize logów. Logi zrobione żeby sprawdzić czy wszystko jest OK

 

 

Statyczne :

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/harnas85_124144.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/harnas85_124145.html

Grupy: 019 - http://vaglog.rtnet.pl/harnas85_124146.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/harnas85_124147.html

 

 

BS :

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/harnas85_124148.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/harnas85_124149.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/harnas85_124150.html

 

Dynamiczne :

Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/harnas85_124151.html

Grupy: 001,004 - http://vaglog.rtnet.pl/harnas85_124152.html

 

 

Z gory dzieki za pomoc .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedyne niepokojące wartości to :

- zbyt opóźniony kąt wtrysku w 000BS (obecna wartość oscyluje w zakresie 015 do 021 jednostek - druga kolumna od lewej

- rzeczywiste ciśnienie doładowania w 011 dyn. spada nawet o 100 mbarów zwłaszcza pod koniec logu od wartości 3700 obrotów co od razu odbija się ujemnie na wartości pomiaru masy zasysanego powierza - prawdopodobnie haczy się nieznacznie zmienna geometria lub fiksuje N75.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK dzieki bardzo za pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co kojarze to silnik AHH nie ma zmiennej geometrii... ta wersja ma cgyba 75km i zwykłą turbine

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
z tego co kojarze to silnik AHH nie ma zmiennej geometrii... ta wersja ma cgyba 75km i zwykłą turbine

 

było późno, pewnie dlatego miałeś problemy z kojarzeniem

 

AHH - silnik 90-konny, turbosprężarka VNT, pompa 107J.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. To jedyny silnik 90 KM w Passacie i Audi A4 identyczny "prawie" z silnikiem o oznaczeniu ALH w automacie w Golfie IV (lecz ciut starszy konstrukcyjnie od ALH) - też pompa 11 i turbo VNT i dlatego taki podatny na tuning mimo słabej mocy fabrycznej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności