Skocz do zawartości
arek.w

Pompowtryskiwacz na 3-cim pokazuje 0 ?, co to u licha ?

Rekomendowane odpowiedzi

1.9 TDI 136km, AVF.

Zaczęło mi turkotać w silniku i nie mogę znaleźć przyczyny.

Raz tego nie ma, innym razem na ciepłym, jeszcze innym na zimnym. Ręce opadają :)

Pompka do wymiany czy się zacięła ?

Ewentualnie sterowanie siadło.

Wyciągałem, czyściłem, nic nie pomogło. Pali bez problemu.Nie dymi.

EGR sprawny, czysty.

Proszę o uwagi.

 

http://vaglog.rtnet.pl/arek_w_123506.html

 

Dziękuję z góry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podczas przyspieszania przy obrotach powyzej 1,5 kanal 13 zostaje zamrozony. Normalne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podczas przyspieszania przy obrotach powyzej 1,5 kanal 13 zostaje zamrozony. Normalne.

 

A czy jest możliwość wykonania logów dynamicznych pracy pompek ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie jakbyś napisał coś więcej, to i ktoś by Ci pomógł. Określenie

Zaczęło mi turkotać w silniku
nie wiele mówi. Gdzie dokładniej, w jakich okolicznościach to się dzieje itp.

Daj sobie spokój z tymi pompkami, bo ani z opisu, ani z uchwyconego logu nie wynika, żeby tu leżał problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pewnie jakbyś napisał coś więcej, to i ktoś by Ci pomógł. Określenie

nie wiele mówi. Gdzie dokładniej, w jakich okolicznościach to się dzieje itp.

Daj sobie spokój z tymi pompkami, bo ani z opisu, ani z uchwyconego logu nie wynika, żeby tu leżał problem.

 

Zaczęło się stopniowo. Warczenie pojawia się w czasie przyspieszania i zanika po osiągnięciu około 2000obr. Odgłos jakby nieszczelność w dolocie, pojawia się raczej od strony filtra powietrza. Wymieniłem wszystkie oringi na dolocie, przy okazji wyczyściłem intercooler, itd. i to samo. Wymieniłem też EGR bo stary mi się przycinał. Turbawka wyczyszczona.

Ostatnio też na jałowym silnik nie pracuje jak wcześniej, ma coraz "twardszą" pracę.

Cały dolot wydaje się być okey, więc myślałem, że to pompki. Skoro pompki to mało prawdopodobna przyczyna to pozostaje dwumasa czy coś podobnego ale to z kolei wg mnie mało prawdopodobne. Budą nie rzuca przy gaszeniu, czy tp. biegi chodzą okey. itd. Sam nie wiem. Głowica do remontu ? czy jeszcze coś innego ?. Sporo aut z tymi silnikami ma podbne problemy i nikt nie wie co to jest. Jeden robi głowicę, inny wymienia wałek rozrządu, jeszcze inny kombinuje z przepływką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób jeszcze log grupy 4, to zobaczymy, czy synchro się nie rozjeżdża.

To co opisujesz, czyli buczenie w dolocie, wskazywało by na problemy z wałkiem rozrządu (tak przynajmniej czytałem).

Ja u siebie świeżo co wymieniłem wałek i szklanki, ale miałem inne objawy. Przede wszystkim kopcił na biało na zimnym i miał dziurę poniżej 2 tyś. obrotów. Rozpędzanie poniżej 2 tyś. to była męczarnia. Odgłos przy wdepnięciu gazu też był ciut inny niż teraz.

Możesz zrzucić pokrywę zaworów i przyjrzeć się wałkowi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Synchro 1.1 na jałowych.

Przy logach dynamicznych 004 pokazuje synchro od 1.1 do 3.9.

Logowałem w pojedynkę, więc może logi nie są idealne ale widać o co chodzi.:manga

Zastanawiam się dlaczego wraz z przyśpieszaniem zostaje opóźniony kąt wtrysku.

Szczególnie po przekroczeniu 4000obr.

W skrajnych przypadkach opóźnienie do wartości 3.9.

 

http://vaglog.rtnet.pl/arek_w_124894.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności